quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:35 schreef Nouk84 het volgende:
Jeetje me kreetje, menen jullie dat nou?Jeetje me kreetje. Goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry Noukie, dat ik je onderschat heb.Veel mensen weten dat nou eenmaal niet
![]()
begint het met een E daarintegen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Als je niet lekker in je vel zit, kan je het beter NIET doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:34 schreef Duimelot het volgende:
oh ik d8 dat het erom ging dat ik dan weer zou roken
maar gewoon geen drugs doen dan?
drugs is slecht?
ja, en als je de straat oversteekt kun je geschept worden door een bus. daar heb je niet eens een predispositie voor nodig!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat je nog steeds in een psychose kan raken bijvoorbeeld, als je daar gevoelig voor bent.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Jeetje me kreetje, menen jullie dat nou?Ach,was even vergeten dat jij alles al wist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal je niet meer onderschatten
What is understood,need not be discussed...
ik ken die mensen niet hoor. daar moet je volgens mij wel echt heel lang voor onder de grond hebben gezeten om dat niet te wetenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:36 schreef STING het volgende:
[..]
Jeetje me kreetje. Goed.
Sorry Noukie, dat ik je onderschat heb.Veel mensen weten dat nou eenmaal niet
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
begint het met een E daarintegen!
dan voorzie ik een relatie...
Dus bij Evie voorzie je een relatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
begint het met een E daarintegen!
dan voorzie ik een relatie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als jij weer wat krijgt met een E dan ban ik je uit mn leven!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Het is eerder dat mensen niet willen weten dat het een drug is, om zo hun alcoholisme te relativeren imhoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ken die mensen niet hoor. daar moet je volgens mij wel echt heel lang voor onder de grond hebben gezeten om dat niet te weten
ik weet t was ook niet echt heel serieus hier bezig al heeft de gedachte wel door mn hoofd gespeeld hoor maar na de laatste keer... hell noquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je niet lekker in je vel zit, kan je het beter NIET doen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh ik ben alleen maar verslaafd aan methylfenidaat
Goedzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet t was ook niet echt heel serieus hier bezig al heeft de gedachte wel door mn hoofd gespeeld hoor maar na de laatste keer... hell no
Die kans is met wiet/hash toch wel iets hoger. Doe nu niet alsof het totaal onschuldig is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef dawg het volgende:
ja, en als je de straat oversteekt kun je geschept worden door een bus. daar heb je niet eens een predispositie voor nodig!
Estherquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Als jij weer wat krijgt met een E dan ban ik je uit mn leven!!
dat is meestal met medsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en ik moet helemaal een formulier laten ondertekenen door allerlei instanties omdat ik ze anders niet mee mag nemen naar marokko.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |