ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk dat dat een prachtige dag ervoor is
volgens jou, ik ben het eensquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens Rival is dat een goeie dag ervoor?
Hoi.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:27 schreef mahlah het volgende:
Hmm, de voornamen van de vrouwen in mn leven beginnen wel erg vaak met de letter M![]()
dat was een ninja editquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:27 schreef mahlah het volgende:
Hmm, de voornamen van de vrouwen in mn leven beginnen wel erg vaak met de letter M![]()
Beter dan de B van bitch tochquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:27 schreef mahlah het volgende:
Helaas, alcohol is ook een drug.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ik gebruik geen drugs, maar ik mezelf dit weekend wel helemaal klem zuipen.
Bij jou ook al?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:27 schreef mahlah het volgende:
En jij gelooft hem?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens Rival is dat een goeie dag ervoor?
Alcohol is een harddrugsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ik gebruik geen drugs, maar ik mezelf dit weekend wel helemaal klem zuipen.
oh ik faal meestal bij de M-enquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:27 schreef mahlah het volgende:
Nee helaas, Mirne.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:29 schreef mahlah het volgende:
[..]
Myraela is een schitterende naam
Je echte?
Tabak/nicotine is ook een drug, een drug die zelfs erg hoog scoort qua schadelijkheid.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:27 schreef Duimelot het volgende:
nicotine is geen drug toch of hoort dat er ook bij?
en ik bak er wel een cake van dan
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat was een ninja edit
aangenaam: Marije
Knijp ik je liefkozend in je wangetjes, is het weer niet goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en ik maar altijd denken dat jij een heel aardige kloot was
hoe kon ik me zo vergissen
Dan maar vervangende drugs gebruiken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh als ik toch aan die drugs zou mogen dit weekend
maar sjaback to reality
maar ik doe t dus zonder de nicotine, mag t dan wel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Tabak/nicotine is ook een drug, een drug die zelfs erg hoog scoort qua schadelijkheid.
[ afbeelding ]
http://rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.html
Nog steeds niet slecht .. maar vind Myraela mooierquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:31 schreef mahlah het volgende:
[..]
Nog steeds niet slecht .. maar vind Myraela mooier
je kneep wel erg hardquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:30 schreef STING het volgende:
[..]
Knijp ik je liefkozend in je wangetjes, is het weer niet goed
Hoi mijn naam begint met een C.quote:
Wat, wiet? Dan valt alleen het schadelijke effect van het roken weg, de rest blijft gewoon van toepassing.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:31 schreef Duimelot het volgende:
maar ik doe t dus zonder de nicotine, mag t dan wel?
Wut? Zonder nicotine valt alleen het schadelijke effect wegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat, wiet? Dan valt alleen het schadelijke effect van het roken weg, de rest blijft gewoon van toepassing.
Dat blijft meestal gewoon bij een potje neukenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi mijn naam begint met een C.
Hoe doe je het daarbij
oh ik d8 dat het erom ging dat ik dan weer zou rokenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat, wiet? Dan valt alleen het schadelijke effect van het roken weg, de rest blijft gewoon van toepassing.
oh ik ben alleen maar verslaafd aan methylfenidaatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Tabak/nicotine is ook een drug, een drug die zelfs erg hoog scoort qua schadelijkheid.
[ afbeelding ]
http://rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.html
Drugs are bad hmmm'kay.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik d8 dat het erom ging dat ik dan weer zou roken
maar gewoon geen drugs doen dan?
drugs is slecht?
welke rest?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:33 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:
Jeetje me kreetje, menen jullie dat nou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
dat zit i je pilletjes?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh ik ben alleen maar verslaafd aan methylfenidaat
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Dat blijft meestal gewoon bij een potje neuken
Dat staat er niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:34 schreef STING het volgende:
Wut? Zonder nicotine valt alleen het schadelijke effect weg
drugs are baaaad mkayquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik d8 dat het erom ging dat ik dan weer zou roken
maar gewoon geen drugs doen dan?
drugs is slecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |