quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
TS is wel een naamtopicfan geloof ik
Geeft niks hoorquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
TS is wel een naamtopicfan geloof ik
Ik vraag me af hoe ik dit op moet vatten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vond Delan zo mooi![]()
heb jou amper bekeken en ik val geeneens op vrouwen
Verrek jaquote:
Er komen ook niet-junks hoor.quote:
Wat is een junk heden ten dage?quote:
ja nee zo erg bedoel ik het niet hahaha maar ze heeft klassequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ik dit op moet vatten.![]()
Maar je hebt gelijk, dat is ze ook.
Het zou wel eens tijd worden danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:57 schreef missbehavin het volgende:
Ms wel zo handig die TT, dan snapt iedereen 'm.
quote:
Goed punt ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat is een junk heden ten dage?
De zweep erover dan,tenzij ze het lekker vinden dan hèquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:00 schreef missbehavin het volgende:
Ja fuck, ik moet maar weer eens gaan werken... deadlineswachten op dingen van anderen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
De zweep erover dan,tenzij ze het lekker vinden dan hè
De constante staat van opwinding die je van mij al ondervond, werd nog eens gigantisch versterkt door de oogverblindende aanwezigheid van knuffelmeisje, bedoel je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja nee zo erg bedoel ik het niet hahaha maar ze heeft klasse
quote:
zo is ie goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De constante staat van opwinding die je van mij al ondervond, werd veroorzaakt door de oogverblindende aanwezigheid van knuffelmeisje, bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |