Wist niet dat als je getrouwd was je vrouw niet meer als een vriendin kan beschouwen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
ja vriendin vindt het leuk, en mijn vrouw ook![]()
Windows schijnt altijd moeilijk te doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, al had ik wel internetOnder Linux werkte alles gewoon meteen
Alleen was Windows dus moeilijk aan het doen
Lang leve helpdesk skills
![]()
En hoi Bengel!Alles goed daar?
Oh. Nou. Hoiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zag het toen ik al klaar was met afmelden
[..]
En heb je heel hysterischquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
Hebben de meesten hier twitter? En natuurlijk hyves en uh facebook.
Ik niks van dat allesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
* friemelaarbaalt als een stekkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zie jullie vanzelf wel eens verschijnen
Jah. En LinkedIn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
als de telefoon gaat roept miniwok bijna standaart: PAPA!!!!!!! je vriendin beltquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wist niet dat als je getrouwd was je vrouw niet meer als een vriendin kan beschouwen.![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ookquote:
ja, dat was ik vergeten, maar ik heb hetquote:
Twitter: twee accounts, eentje dood en eentje om te voorkomen dat iemand anders doet alsof hij mij is, die ik dus ook nooit gebruik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, heerlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Even met mn man overleggen.![]()
[..]
Wat goedddd
Fijn he, als je comp het weer doet
quote:
quote:
Als ik 1 van mijn laatste exen mag geloven is alles vreselijk aan mij (en dat is ook die ene die op streetview staatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeeeeeeej![]()
[..]
IS dat zo erg dan? Jouw ex zijn?
Oeh, dat kan ik me wel voorstellen ja... Helpt het wel? Of kun je daar nu nog weinig over zeggen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wist niet dat als je getrouwd was je vrouw niet meer als een vriendin kan beschouwen.![]()
[..]
Windows schijnt altijd moeilijk te doen.
Gaat, Pas met een traject begonnen voor mijn rugklachten/hernia. Valt me nogal zwaar.
Geen twitter, wel hyves, facebook en linkedinquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ik alleen hyves. En wat doe ik ermee?? Weinig tot niks.quote:
Oja, die heb ik dan weer wel.quote:
Friemelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
* friemelaarbaalt als een stekker
alleen hyves en facebookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
@ST is MZ zo erg?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik 1 van mijn laatste exen mag geloven is alles vreselijk aan mij (en dat is ook die ene die op streetview staat).
Ik geloof die ex nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, heerlijk![]()
[..]
[..]
[..]
Als ik 1 van mijn laatste exen mag geloven is alles vreselijk aan mij (en dat is ook die ene die op streetview staat).
Ze is de liefste van de wereld en als ze een man was vroeg ik haar meteen ten huwelijkquote:
facebook voor een vriendin van me uit amerika en hyves voor de nederlandersquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is er zo anders aan facebook ? Waarom beide, hyves en facebook.
Hoi Marijkequote:
facebook is ook leuk als je internationale contacten hebtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik ben al voorzien dus je hoeft me niet te overtuigenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze is de liefste van de wereld en als ze een man was vroeg ik haar meteen ten huwelijk
Mja, als je zo vreselijk was, viel hij in het begin dus op vreselijke vrouwen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kan ik nog niets over zeggen. Tot nu toe doet het meer pijn dan wat anders.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, dat kan ik me wel voorstellen ja... Helpt het wel? Of kun je daar nu nog weinig over zeggen?
Je vroeg er naar, ik gaf gewoon antwoord.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ben al voorzien dus je hoeft me niet te overtuigen
Ik heb familie in Canada wonen en die hebben allemaal Facebook, is leuk om zo af en toe nog eens te kletsen en foto's te zien enzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouhouquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze is de liefste van de wereld en als ze een man was vroeg ik haar meteen ten huwelijk
Lekker toch van de drukquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Marijke![]()
,
Wel goed hoor, alleen druk .
En ik baal dat steeds als we willen uitgaan er iets tussenkomt
Dat is waarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, als je zo vreselijk was, viel hij in het begin dus op vreselijke vrouwen.Zegt meer over zijn smaak toch?
[..]
Kan ik nog niets over zeggen. Tot nu toe doet het meer pijn dan wat anders.
Je begint met een bepaalde tijd of een aantal keren dat je een oefening moet doen.
Eerst keer was teveel, vandaag bijna alles gehalveerd.
Helder. In dat geval:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
facebook is ook leuk als je internationale contacten hebt
ik heb vandaag twitter genomen en weer opgehevenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
Overloper.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Helder. In dat geval:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marijke, wil je met me trouwen?
vreselijk leuk misschienquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, heerlijk![]()
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je vroeg er naar, ik gaf gewoon antwoord.
Alleen hyves en linkedin en had heel vroeger een cu2quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
Dan mag jij wel naar mij overlopen hoor, ik ben hier in KSC nog met niemand getrouwd, heel even toyboy van LadyLike geweest, maar al snel afgedankt...quote:
gaan wij trouwenquote:
Jij bent al getrouwd.quote:
quote:
ik was eerstquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent al getrouwd.
Dat hoeft verder niks in de weg te staan. Neuken?
Sorryquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]je hebt een nieuwe usericon... ik wilde me al bijna voorstellen, omdat ik dacht dat we een nieuw persoon hadden
leek wel een advertentiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je vroeg er naar, ik gaf gewoon antwoord.
ach, het heeft wat voordelen qua regelen erfenis en kinderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |