quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik dacht toch wel even "duim, dit kan toch niet zo"
maar TOCH posten he
En dat waren ze.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde op Godt , die het over een nazi had.
Hoi murmquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
[pedo] hmmm lekker, jonge ventjes! [/pedo]
Meer!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:20 schreef Murmeli het volgende:
zeg jij nou dat Nouk 26 vetrollen heeft?
Tot nu toe heb ik totaal geen moeite met ouder worden en vind ik het alleen maar leuker worden, dus ik verwacht dat dat nog wel even zo doorgaatquote:
nog 2 jaar, hooguitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
Tot nu toe heb ik totaal geen moeite met ouder worden en vind ik het alleen maar leuker worden, dus ik verwacht dat dat nog wel even zo doorgaat
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Meer!
[..]
Tot nu toe heb ik totaal geen moeite met ouder worden en vind ik het alleen maar leuker worden, dus ik verwacht dat dat nog wel even zo doorgaat
Ik gok van nietquote:
Dat snap ik dan weer welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:39 schreef Murmeli het volgende:
nice!
ik op zich ook niet, maar als ik dan zo dingen hoor over 29 worden enzo dan denk ik, mwah dat is ook wel leuk zo jong
Nu doe echt alsof je oud bentquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nice!
ik op zich ook niet, maar als ik dan zo dingen hoor over 29 worden enzo dan denk ik, mwah dat is ook wel leuk zo jong
Dan ben ik ver over mijn hoogtepunt heen!quote:
Zodra die 3 in zicht komt is het echt wel ff slikken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Meer!
[..]
Maar, het leven begint pas bij 30/40/50quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan ben ik ver over mijn hoogtepunt heen!
echt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra die 3 in zicht komt is het echt wel ff slikken.
Good to hearquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra die 3 in zicht komt is het echt wel ff slikken.
troost je, vrouwen zijn veel eerder over hun hoogtepunt dan mannenquote:
Ik merk er verdomd weinig vanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:43 schreef STING het volgende:
[..]
Maar, het leven begint pas bij 30/40/50
Vooral verwachtingen van mensen.quote:
en dan blijkt het reuze mee te vallen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral verwachtingen van mensen.
'k Vond ouder worden ook wel leuk; totdat het mij duidelijk werd dat ik op de arbeidsmarkt voor veel dingen gaandeweg te oud werd gevondenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
en jij bent ergens rond de 50??quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:45 schreef Khalein het volgende:
[..]
'k Vond ouder worden ook wel leuk; totdat het mij duidelijk werd dat ik op de arbeidsmarkt voor veel dingen gaandeweg te oud werd gevondenZou het nu echt niet zien zitten om op te zoek te moeten gaan naar iets nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |