Om 8:00 's ochtends?quote:
Die heeftquote:
Succes met de poging, je zal het nodig hebben. Ik ken het probleem.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:03 schreef Duimelot het volgende:chronisch slaapgebrek, vanaaf ga ik NIET aan de pc zitten, misschien helpt dat
oh en![]()
Echt zoooooooooooooooo niet mee eensquote:
als je me toch ziet schop je me maar wegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Succes met de poging, je zal het nodig hebben. Ik ken het probleem.
echt welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt zoooooooooooooooo niet mee eens
Ochtendsx
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
echt wel
niets lekkerders dan wakker worden door een paal die tegen mn billen aan duwt
Dan nog!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah gewoon in lepeltjes houding, doet angel toch gewoon ook!?!?
Misschien wel 3fm!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:54 schreef detijd het volgende:
het is weer vrijdag de week is weer voorbij.
dit is het Fok! forum, alle mensen bij elkaar.
De mensen van Fok! en de dates waar je op wacht.
Dit is het Fok!forum en op de achtergrond klinkt misschien 538
goedemorgen allemaal
Daar merk je toch niks van als je je leuter in d'r smoel stopt?quote:
eerst tandenpoetsen en wat kleins eten, weg is de geurquote:
ook dit inderdaadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Daar merk je toch niks van als je je leuter in d'r smoel stopt?
Ja, maar dan is de spontane ochtend sex wegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
eerst tandenpoetsen en wat kleins eten, weg is de geur
quote:maar ik ben vooral voorstander van middagsex moet ik zeggen.
Gezellig. Klik, ja. Vonk? Niet zoals de eerste avond. Maar nu waren we nuchterquote:Angel, hoe was je date?
Q heeft een Abonnement.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft hem toch niet gekocht?.
Zei ook misschien, heb hier helemaal geen radio aan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Misschien wel 3fm!
538, kom op zeg!
Daar ben ik niet jong genoeg meer voor
mja dat is waar. ach dan flink zoenen, gaat die lucht er ook wel uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar dan is de spontane ochtend sex weg
[..]Ja die kan dan wel
[..]
Gezellig. Klik, ja. Vonk? Niet zoals de eerste avond. Maar nu waren we nuchter
Ik trek 538 voornamelijk slecht vanwege al die reclame.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:27 schreef detijd het volgende:
Zei ook misschien, heb hier helemaal geen radio aan.
Maar ik moest denken aan die tune van 538 en de top 40
Topic dood valt nogal mee toch, of gaat het te langzaam naar je zin?quote:
ja. sloom = doodquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Topic dood valt nogal mee toch, of gaat het te langzaam naar je zin?
naar Q. luister wel en naar mij niet? Het is me weer helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je me toch ziet schop je me maar weg(al gok ik dat jij er vanavond niet bent toch)
IK KAN HET!
Nee, ik ben vanavond wel online, morgen een feestje waarvoor ik als ouwe lul wat energie op moet doen. Volgend weekend ga ik wel weer twee avonden uit, ben nu nog te moe van de vakantie. Al ben ik al bijna een week terug.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je me toch ziet schop je me maar weg(al gok ik dat jij er vanavond niet bent toch)
IK KAN HET!
De macht van de kale man.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
naar Q. luister wel en naar mij niet? Het is me weer helemaal duidelijk![]()
quote:
quote:Jordy wordt op woensdag 13 oktober 29 jaar!
Ik ookquote:
Hoe was je date???quote:
Dat zou al een stuk geloofwaardiger overkomen als je geboortejaar niet in je profiel zou staanquote:
En toch ga ik de hele dag met mn 29 button rondlopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zou al een stuk geloofwaardiger overkomen als je geboortejaar niet in je profiel zou staan
You know you love mequote:
Ik ben lekker nóg jongerquote:
dan schop me maar als je me ziet vanaafquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik ben vanavond wel online, morgen een feestje waarvoor ik als ouwe lul wat energie op moet doen. Volgend weekend ga ik wel weer twee avonden uit, ben nu nog te moe van de vakantie. Al ben ik al bijna een week terug.![]()
Tijd gaat snel..
Je weet toch wat er met Mussolini is gebeurt he?quote:
Die ligt nu bij Lotussss in bed?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je weet toch wat er met Mussolini is gebeurt he?
Je hebt nouk doorgezaagd en de vetrollen geteld?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
*telt
26?
ik wil ook jong! *stampvoet
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die ligt nu bij Lotussss in bed?![]()
Of was dat een andere nazi held?
Rommel was een genie, Mussolini een dwaas.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die ligt nu bij Lotussss in bed?![]()
Of was dat een andere nazi held?
zeg jij nou dat Nouk 26 vetrollen heeft?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt nouk doorgezaagd en de vetrollen geteld?
heeft ie iets van jou weg?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:20 schreef mahlah het volgende:
Hoe los ik dit op met een meid die ik SMSte?
Ik moest lachen
Maar Rommel was niet kaal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Rommel was een genie, Mussolini een dwaas.
Heerlijk, jongquote:
Dan groeit er nog steeds weinig haar op zn hoofd.quote:
Daar zit hem denk ik het probleem, hij heeft z'n hoofd er niet meer helemaal bijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan groeit er nog steeds weinig haar op zn hoofd.
Ja, en?quote:
Dat blijf je niet eeuwigquote:
ik dacht toch wel even "duim, dit kan toch niet zoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:25 schreef STING het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg voor een dirty mind
Heldinquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik dacht toch wel even "duim, dit kan toch niet zo"
maar TOCH posten he
Nee, ik reageerde op Godt , die het over een nazi had.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:27 schreef STING het volgende:
[..]
Het ging over de 'kale man', moet je niet opeens over een man met haar beginnen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik dacht toch wel even "duim, dit kan toch niet zo"
maar TOCH posten he
En dat waren ze.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde op Godt , die het over een nazi had.
Hoi murmquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
[pedo] hmmm lekker, jonge ventjes! [/pedo]
Meer!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:20 schreef Murmeli het volgende:
zeg jij nou dat Nouk 26 vetrollen heeft?
Tot nu toe heb ik totaal geen moeite met ouder worden en vind ik het alleen maar leuker worden, dus ik verwacht dat dat nog wel even zo doorgaatquote:
nog 2 jaar, hooguitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
Tot nu toe heb ik totaal geen moeite met ouder worden en vind ik het alleen maar leuker worden, dus ik verwacht dat dat nog wel even zo doorgaat
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Meer!
[..]
Tot nu toe heb ik totaal geen moeite met ouder worden en vind ik het alleen maar leuker worden, dus ik verwacht dat dat nog wel even zo doorgaat
Ik gok van nietquote:
Dat snap ik dan weer welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:39 schreef Murmeli het volgende:
nice!
ik op zich ook niet, maar als ik dan zo dingen hoor over 29 worden enzo dan denk ik, mwah dat is ook wel leuk zo jong
Nu doe echt alsof je oud bentquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nice!
ik op zich ook niet, maar als ik dan zo dingen hoor over 29 worden enzo dan denk ik, mwah dat is ook wel leuk zo jong
Dan ben ik ver over mijn hoogtepunt heen!quote:
Zodra die 3 in zicht komt is het echt wel ff slikken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Meer!
[..]
Maar, het leven begint pas bij 30/40/50quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan ben ik ver over mijn hoogtepunt heen!
echt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra die 3 in zicht komt is het echt wel ff slikken.
Good to hearquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra die 3 in zicht komt is het echt wel ff slikken.
troost je, vrouwen zijn veel eerder over hun hoogtepunt dan mannenquote:
Ik merk er verdomd weinig vanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:43 schreef STING het volgende:
[..]
Maar, het leven begint pas bij 30/40/50
Vooral verwachtingen van mensen.quote:
en dan blijkt het reuze mee te vallen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral verwachtingen van mensen.
'k Vond ouder worden ook wel leuk; totdat het mij duidelijk werd dat ik op de arbeidsmarkt voor veel dingen gaandeweg te oud werd gevondenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
en jij bent ergens rond de 50??quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:45 schreef Khalein het volgende:
[..]
'k Vond ouder worden ook wel leuk; totdat het mij duidelijk werd dat ik op de arbeidsmarkt voor veel dingen gaandeweg te oud werd gevondenZou het nu echt niet zien zitten om op te zoek te moeten gaan naar iets nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |