Oh, ik hoop ZO dat je een grapje maaktquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Goed idee, wel. Ook handig voor tijdens het wachten op het eten. Meestal is er in die tijd wel een Zweedse raadsel (mijn favoriete) te maken.
Ik heb wel andere boekjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:09 schreef Myraela het volgende:
Gaan ze met z'n alle in een puzzelboekje zitten prutsen. Gezellig hoor.
Gaan wij wel zoenen he Myrquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:09 schreef Myraela het volgende:
Ik zie Vaduz er voor aan om het -voor de grap- echt te doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:09 schreef Myraela het volgende:
Duiken we gewoon een hoekje inquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat hebben ze niet eens door.
Niet dat hoekje waar ik al zit hequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Duiken we gewoon een hoekje in
Doe je je ogen toch even dichtquote:
Ik zou het gaan filmenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe je je ogen toch even dicht
Kan ook jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe je je ogen toch even dicht
Ik leef graag iets langer dan tot zaterdag, dus dat wordt m nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik wil wel in dat hoekje zitten kijken dan, hoor.Of meedoen.
Meedoen dus.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik wil wel in dat hoekje zitten kijken dan, hoor.Of meedoen.
Maar ik mag niet eens met m praten van jou!quote:
Ik maak een uitzondering.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik mag niet eens met m praten van jou!
quote:
Ja, je mag ook met hem mee naar huis.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus ik mag met Socios zoenen als ik wil?
Das veel te ver met de auto johquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, je mag ook met hem mee naar huis.
Fijn dat Socios daar ook iets over te zeggen heeft he.
Blijf uit mijn hoekjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Duiken we gewoon een hoekje in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |