Zou best kunnen dat ik je per ongeluk er heb uitgelaten. Was niet de bedoeling, sorry.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet dat de meesten me niet graag zien, maar dat ik nu weer van die lijst ben gehaald is wel erg curieus...
Deken en kussen, rest komt goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ongesteld geworden.... dus dat betekend even helemaal los gaan
Kally ik geloof dat ik blijf slapenMoet ik nog wat meenemen?? In ieder geval een dekbedje?
Oké mevrouw Kally.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:50 schreef Kally het volgende:
O en gewoon Simone zeggen als jullie eerder zijn dan wij, maar wij komen wel voor 4 uur aan in Utrecht toch?
Drenthe.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel veel vager dan "Ja, ik kom er aan" in het vorige topic kan inderdaad niet.
Inclusief de meerijvraag van mij waarop ik nog een antwoord van Rauzer verwacht.
quote:
Ga je nu zeker mee?quote:
Mijn man brengt me naar jouquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man brengt me naar jouanders ben ik net zo'n zwerver die met slaspspullen over straat loopt
Is goed, ik/wij wacht(en) wel op julliequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:45 schreef Kally het volgende:
Bos wij komen kwart voor 4 aan in Utrecht dus dan zien we je op het station
zoals ik dus!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man brengt me naar jouanders ben ik net zo'n zwerver die met slaspspullen over straat loopt
Doen het toch gewoon in een kluisje.quote:
Ik ga naar Kallyquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doen het toch gewoon in een kluisje.
Oja.quote:
Is goed, kan uiteraard ook per mail, als je mijn adres nog hebt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Bos ik pm je nog komende voor wat af te spreken in Eindhoven.
Ja kan ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is goed, kan uiteraard ook per mail, als je mijn adres nog hebt.
Okeequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja kan ookdenk dat ik je pm omdat het wat sneller en makkelijker is. gaat in ieder geval goed komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |