werd ze dat maar eens goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ze is anaal vernederd daarom huilt ze.
Dat bewaren ze tot de laatste afleveringquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef PiraatPiet het volgende:
Ze zeggen elke week dat ze los gaan, is het wel 1 aflevering gelukt?
Ernaarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ben ik de enigste die nog nar dat programma ernaar kijkt? De Mol heeft een Telegraaf tattoo?
Ik mag niet meer drinken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:14 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Hij heeft de drank van oh oh Cherso opgezopen denk ik
enigstequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ben ik de enigste die nog nar dat programma ernaar kijkt? De Mol heeft een Telegraaf tattoo?
het feit dat de poolparty geen succes was geeft aan dat dit ECHT wel realiteit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef THEFXR het volgende:
ik kijk niet meer, dit is geen realiteit
Barbie is echt liefquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:17 schreef KonnieKipke het volgende:
Barbie is echt zorgzaam, niet zo zelfingenomen.
Elizequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef PhalanX het volgende:
Ik blijf Elize het sympathiekste van het stel vinden.
euh.. wat voegt zij toe dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef PhalanX het volgende:
Dat wel, maar ze is zo gewoontjes. Geen Cherso materiaal.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef PhalanX het volgende:
Volgens mij is er iemand jaloers.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Barbie is echt lief
En die Noel is homo. Misschien hebben Bibi en Noel gewoon "hele leuke goede gesprekken!"
Goede snipers hebben weinig kogels nodig dus neem je er ook weinig mee. Hij dacht dus dat hij een goede sniper was :'')quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:00 schreef rubbereend het volgende:
Sniper heeft nog nauwelijks kogels gebruikt
zij is er toch nooit? Ze zit de hele dag op haar kamer te lezen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Beeldvulling en voor de interviews
ze is waarschijnlijk de enige die KAN lezenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zij is er toch nooit? Ze zit de hele dag op haar kamer te lezen.
tof, dan komt ze misschien wel op FOKquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ze is waarschijnlijk de enige die KAN lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |