Ja weet je wat het siquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik wilde het je gisteren nog vragen maar was het vergeten
Geen idee?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof hij de SC niet leest op een donderdagavond.
Heb ik altijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
Echt hè!
Sta ik net onder de douche en denk ik van dat zet ik dan zus en zo op papier, ideeën te over. Zit ik uiteindelijk weer achter de computer met een leeg Word document omdat ik het grotendeels vergeten ben.
Je bent niet autistischquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja weet je wat het si. Ik kan het zat na school even langs fietsen, maar ik ben gewoon te lui om om te fietsen. En ik ben autistisch.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zie net dat er volgende week een South Park aflevering komt met de titel 'New Jersey'. Dat moet wel geweldig worden![]()
Waterdichte iPad.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef Sok. het volgende:
[..]
Heb ik altijd.
Eigenlijk moet je een pc onder de douche hebben. Onder de douche = ideeën alom.
Een pc onder de douche werkt niet, dan ben je weer afgeleid door andere dingen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef Sok. het volgende:
[..]
Heb ik altijd.
Eigenlijk moet je een pc onder de douche hebben. Onder de douche = ideeën alom.
BOEIENDquote:
Fiets ook bij mij langs.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja weet je wat het si. Ik kan het zat na school even langs fietsen, maar ik ben gewoon te lui om om te fietsen. En ik ben autistisch.
Constante gejankquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:18 schreef BobbyB het volgende:
Otis kap toch eens met je constante gejank over wat anderen posten.
Die lijkt me wel vet.quote:
Is goed.quote:
Nu.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die lijkt me wel vet.
[..]
Is goed.
Pannenkoek.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:22 schreef Sok. het volgende:
Hm, binnenkort maar even naar Connexxion bellen om te solliciteren bij taxi callcenter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |