Bij Oh Oh Cherso. Half Chersonissos uitgenodigd, 500 euro aan drank gehaald, komt er niemandquote:
ORLY?!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bij Oh Oh Cherso. Half Chersonissos uitgenodigd, 500 euro aan drank gehaald, komt er iemand![]()
![]()
.
Denk het niet, maar als iemand helemaal daar naartoe komt voor jou verwacht je niet dat hij al bijna gelijk weer weg moet.quote:
Ik bedoelde te zeggen dat er geen poolparty is/was.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bij Oh Oh Cherso. Half Chersonissos uitgenodigd, 500 euro aan drank gehaald, komt er niemand![]()
![]()
.
Ik heb hele vunzige gedachten die nergens op slaan want dat doet veel te veel pijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:53 schreef MiVer het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daarom trokken ze ook mijn aandachtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb hele vunzige gedachten die nergens op slaan want dat doet veel te veel pijn
Hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn van kauwgom gemaakt en dat vond ik stom, tis verder niet mijn smaakquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:00 schreef MiVer het volgende:
[..]
daarom trokken ze ook mijn aandacht
die van jou zijn anders geen gedachten bij, wel lekker roze
nu wel, veel objecten, ook met kapsels als objectquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zijn van kauwgom gemaakt en dat vond ik stom, tis verder niet mijn smaak
Heb je mn fobo gezien?
Daarom zei ik t, dacht dat je t misschien wel kon waarderenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:04 schreef MiVer het volgende:
[..]
nu wel, veel objecten, ook met kapsels als object
Ja, OOC is in vergelijking met JS niks aanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef LudoSanders het volgende:
De helft van de tijd bestaat Oh Oh uit flashbacks.
ja zekerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarom zei ik t, dacht dat je t misschien wel kon waarderen
in het echt zijn tokkies ook oplichtersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef LudoSanders het volgende:
De helft van de tijd bestaat Oh Oh uit flashbacks.
Ik ook , maar ik vond ze wel erg grappigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja zeker![]()
maar michel vind de kapsels lelijk, die obsessie snap ik niet
Wat voor een baan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
Goede nieuws van de dag, ik ben aangenomen voor een superchille baan.
Ik had 'm, maar vorige telefoon. Dus HELAAS!quote:
Een baan waarbij ik mensen met geld moet onderzoekenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat voor een baan?
En hoe zit het met Bambi?
Alsof hij de SC niet leest op een donderdagavond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |