cool. domo arigato.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:23 schreef sigme het volgende:
Pots, het duurde even voor ik een grotere versie te pakken had.
[ afbeelding ]
Ter vergelijk, de oude versie:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.refdag.nl/nieu(...)e_brede_weg_1_503905
In basilicumpesto?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik was van plan om vandaag te maken voor een dame op bezoek: Pasta met zelfgemaakte basilicumpesto. Wat kan je daar nog meer in stoppen behalve parmezaanse kaas? Niks? :/
Love?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik was van plan om vandaag te maken voor een dame op bezoek:
Walnoten ipv pijnboompitten?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik was van plan om vandaag te maken voor een dame op bezoek: Pasta met zelfgemaakte basilicumpesto. Wat kan je daar nog meer in stoppen behalve parmezaanse kaas? Niks? :/
Zal ik zal ik zal ik?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:17 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Plus ik heb het nog nooit eerder gedaan
Dat is waar. Zeker niet als je dan ook nog heel drukdoenerig met een schort om in de keuken gaat hupseflupsen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Niet alle vrouwen moeten teveel van het gevoelige kokende verse ingredienten homoseksuele mannenimago hebben
En borden gaat 'opmaken'.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is waar. Zeker niet als je dan ook nog heel drukdoenerig met een schort om in de keuken gaat hupseflupsen..
Onderwijl neuriënd uit the Sound of Music omdat het bij die muziek nu eenmaal ontzettend lekker kokkerellen is.quote:
Vrouwonvriendelijk? Hoe kom je daar nu bij? Ik ben juist een vertegenwoordiger van feminisme 2.0quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:49 schreef Lienekien het volgende:
Zo, L. Nog steeds zo vrouwonvriendelijk?
Het verband lijkt me toch geen nadere toelichting behoeven?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:55 schreef herzberg het volgende:
heeft munch iets met aulus gellius te maken, of is 'vader TTK gellius' de enige link?
En dan die hoedjes... en die haarspeldjes...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:40 schreef Z het volgende:
Ik heb me van de week nog verwonderd over de onaantrekkelijkheid van politievrouwen. Zit voor een deel ook in dat uniform natuurlijk
De pasvorm van die uniformen sowieso. Iedere vrouw gaat er daarin uitzien als een paard met tieten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En dan die hoedjes... en die haarspeldjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |