Heb op een één of andere manier geen binding (meer) met dergelijke feestdagen. Sowieso helemaal geen feestdagen. Als kind werd ik altijd in de watten gelegd (tot op het bizarre af) en daar ben ik mijn opa's, oma's en ouders dankbaar voor. Maar intussen is de familie dermate uitgedund (helaas gingen ze altijd rond Sinterklaas en/of kerst, ook een ouder) dat het voelt als een moeten en daar heb ik geen zin in. Dus als er gewerkt moet worden, dan bied ik me altijd aan. En dat gaat zo al 10+ jaar.quote:
Hmm, klinkt erg bitter.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb op een één of andere manier geen binding (meer) met dergelijke feestdagen. Sowieso helemaal geen feestdagen. Als kind werd ik altijd in de watten gelegd (tot op het bizarre af) en daar ben ik mijn opa's, oma's en ouders dankbaar voor. Maar intussen is de familie dermate uitgedund (helaas gingen ze altijd rond Sinterklaas en/of kerst, ook een ouder) dat het voelt als een moeten en daar heb ik geen zin in. Dus als er gewerkt moet worden, dan bied ik me altijd aan. En dat gaat zo al 10+ jaar.
Oh, neuh hoor. Maar ik heb er niks meer mee.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh, neuh hoor. Maar ik heb er niks meer mee.
Si. Veel drank, tietjes en muchos gezelligheid.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
![]()
Ik neem aan dat je de afsluiting van het jaar wel knallend eindigt?
wij zijn te oud voor Sint maar Kerst wordt weer als vanouds een uitpakfeest.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:15 schreef Splutje het volgende:
De eeuwige strijd gaat weer losbarsten, de een zweert bij Sinterklaas en de andere smacht bij Kerst.
Dus, wat vind jij leuker, Kerst of Sinterklaas?
Ikzelf vind Kerst vele malen leuker, heb een beetje een hekel gekregen aan Sinterklaas, geen idee waarom.
Nee, nee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:15 schreef Splutje het volgende:
De eeuwige strijd gaat weer losbarsten, de een zweert bij Sinterklaas en de andere smacht bij Kerst.
Dit jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef BasEnAad het volgende:
Sinterklaas![]()
Kerst heb ik minder mee. De kerstman vind ik helemaal wansmaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |