quote:Het klinkt dom om dat nu al te zeggen, nu seizoen 3 nog moet uitkomen, maar seizoen 4 wil ik al terugzien sinds ik zes jaar oud was en de verhaallijn van Frits/Deepak/Onno P. zag. Die verhaallijn greep mij enorm aan als kind, dat vond ik bloedstollend en ik speelde toen zo vaak ontvoeringen en criminelen na met vriendjes, zo indrukwekkend vond ik dat. Ik wil weten of mijn herinneringen hetzelfde zijn als de realiteit en nogmaals die eerste spannende verhaallijn voor mij zien.Op woensdag 20 oktober 2010 21:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ken jou inderdaad langer dan vandaag en ik heb ook nooit gedacht dat jij het zo bedoelde![]()
En wat mij betreft duurt het niet tot 2012 voor seizoen 4 uitkomt.
quote:Ik wil ook zo graag seizoen 4 zien. Ik heb daar nog wel wat afleveringen van maar niet een heel seizoen helaas.Op woensdag 20 oktober 2010 21:49 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Het klinkt dom om dat nu al te zeggen, nu seizoen 3 nog moet uitkomen, maar seizoen 4 wil ik al terugzien sinds ik zes jaar oud was en de verhaallijn van Frits/Deepak/Onno P. zag. Die verhaallijn greep mij enorm aan als kind, dat vond ik bloedstollend en ik speelde toen zo vaak ontvoeringen en criminelen na met vriendjes, zo indrukwekkend vond ik dat. Ik wil weten of mijn herinneringen hetzelfde zijn als de realiteit en nogmaals die eerste spannende verhaallijn voor mij zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:15 schreef Purdey het volgende:
De nieuwe spoilers van 25 oktober tot 5 november:Bianca, Anton, Sjoerd, Edwin wtf, zal die nieuwe familie wel zijn danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou spanning en sensatie dus!! Ik denk niet dat ik weer ga kijken, veel te spannend allemaal, straks plas ik nog in mijn broek!
know'm sayin?
word? word.
quote:Echt he die spoilers gaan alleen maar over wie gaat er met wieOp donderdag 21 oktober 2010 10:25 schreef alors het volgende:
[..]
Bianca, Anton, Sjoerd, Edwin wtf, zal die nieuwe familie wel zijn danNou spanning en sensatie dus!! Ik denk niet dat ik weer ga kijken, veel te spannend allemaal, straks plas ik nog in mijn broek!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
quote:Ik wilde het ook al posten. Een kleine WestenWind reünie. Prima, het zijn goede acteurs, stuk voor stuk. De vertrouwdheid die Anton (Joep Sertons) oproept bevalt me ook wel. Ik heb al vaker gepleit voor deze acteur om naar GTST te komen. Hopelijk krijgt hij een serieuze rol.Op donderdag 21 oktober 2010 21:14 schreef Frey het volgende:
René van Asten alias Jacob de Graaf morgen als rechter.
quote:Van Max naar Anton.Op donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik wilde het ook al posten. Een kleine WestenWind reünie. Prima, het zijn goede acteurs, stuk voor stuk. De vertrouwdheid die Anton (Joep Sertons) oproept bevalt me ook wel. Ik heb al vaker gepleit voor deze acteur om naar GTST te komen. Hopelijk krijgt hij een serieuze rol.
quote:Daan Schuurmans speelde AntonOp donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik wilde het ook al posten. Een kleine WestenWind reünie. Prima, het zijn goede acteurs, stuk voor stuk. De vertrouwdheid die Anton (Joep Sertons) oproept bevalt me ook wel. Ik heb al vaker gepleit voor deze acteur om naar GTST te komen. Hopelijk krijgt hij een serieuze rol.
quote:Klopt, maar Joep Sertons heet nu Anton in GTST, vandaar.Op donderdag 21 oktober 2010 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daan Schuurmans speelde Anton
Geweldig serie en rol was dat
quote:Oohja je hebt gelijk vier namen tegelijk is ook niet makkelijkOp donderdag 21 oktober 2010 21:42 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Klopt, maar Joep Sertons heet nu Anton in GTST, vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |