Terwijl er in haar FoBo gewoon een foto van haar staatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:02 schreef Michhas het volgende:
Heeft niemand door dat Merel meerdere gasten tegelijk aan het cyber-lijntje houdt?
ALTIJD! IK DACHT AL DAT JE HET NOOIT ZOU VRAGEN! VOEG ME TOE DAN SPREKEN WE AF: HONKEYTONK95@HOTMAIL>COMquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:04 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Wil jij dan vanavond met mij naar de film?
Was niet mn bedoelingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:02 schreef Michhas het volgende:
Heeft niemand door dat Merel meerdere gasten tegelijk aan het cyber-lijntje houdt?
JE HEBT EEN VRIENDJE????quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan niet
Vriendje heeft m toch op zn computer staan
Wist je dat niet?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:05 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
JE HEBT EEN VRIENDJE????
SLET
Ging toch alleen om de film? Kan ook als vrienden naar de film gaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:05 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
JE HEBT EEN VRIENDJE????
SLET
Jepquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Terwijl er in haar FoBo gewoon een foto van haar staat
Ja maar.. maar..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ging toch alleen om de film? Kan ook als vrienden naar de film gaan
Daar gaat het mis... FOK!kers hebben geen vriendenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ging toch alleen om de film? Kan ook als vrienden naar de film gaan
Jij weer zijken over mn foboquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Terwijl er in haar FoBo gewoon een foto van haar staat
Mijn pielemuisje is weer gaan hangen..dus ik dacht..laat ik weer even lieve woordjes van Michhas regelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jep
Ik neem aan dat jij terug bent gekomen voor wat oorlebbers, smeerlap?
Awh, wil je een knuffel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:06 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Ja maar.. maar..
Ik ben er gewoon kapot van geloof ik
Gelukkig maar dat ik nog niet zo lang op fok zitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daar gaat het mis... FOK!kers hebben geen vrienden
Mijn hart, hij spat bijna uit elkaar van de liefde die ik voelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
JOEPIE, IK BEN ZO BLIJ
NEE DAT IS GEEN ANDERE SCHARREL, DAT WORDT ONS HUISDIER
WAAROM SCHREEUWEN WE ZO HARD?
Waarom wil je aankomen? Ik kan wel in utrecht komen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij weer zijken over mn fobo![]()
Aankomplan werkt trouwens nog niet, ben afgevallen![]()
Wanneer kom je chocola brengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou het komen ophalenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij weer zijken over mn fobo![]()
Aankomplan werkt trouwens nog niet, ben afgevallen![]()
Wanneer kom je chocola brengen?
Das eigenlijk nog veel beter dan een filmquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom wil je aankomen? Ik kan wel in utrecht komen?Bob zou me 30 kg bonbonblok geven om aan te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig joh
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Met grote spijt moet ik mededelen dat ik een ander heb.. Misschien wil Honkey even lebberen aan je oortje?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn pielemuisje is weer gaan hangen..dus ik dacht..laat ik weer even lieve woordjes van Michhas regelen
Gaan we nog naar de film?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:08 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Das eigenlijk nog veel beter dan een film
Oh, dat gaat je wel meer chocola kosten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je zou het komen ophalenEn ik wil dat je minstens 130 kg. gaat wegen. En een zak over je hoofd trekt
Hilarisch, toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bob zou me 30 kg bonbonblok geven om aan te komen
Grappig joh
Voeg me maar toe... Ik kom naar je toequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Met grote spijt moet ik mededelen dat ik een ander heb.. Misschien wil Honkey even lebberen aan je oortje?
Mooizoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:08 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Das eigenlijk nog veel beter dan een film
Chocolade was de afspraak..we hebben nooit een specifiek merk afgesprokenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bob zou me 30 kg bonbonblok geven om aan te komen
Grappig joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |