Nu wil ik pics zien ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je herkent dr wel als je dr tegen komt. Heb me laten vertellen dat elk mogelijk gat inmiddels uitgelubberd is
Hahahahaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nu wil ik pics zien ook.
[ afbeelding ]
is het zoiets?
Nee, ze is wat dikkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nu wil ik pics zien ook.
[ afbeelding ]
is het zoiets?
Dikke mensen zijn altijd makkelijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, ze is wat dikker![]()
Ook niet knap eigenlijk, alleen makkelijk.
Nee hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn altijd makkelijk
haha dat is gemeen xDquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dikke mensen met zelfkennis wel...
Niemand? Wie wil er dan met me naar de film?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:15 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Iemand hier die vanavond nog een taxi nodig heeft? Ik heb toch niks te doen
Zelfs je ouders haten je.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Niemand? Wie wil er dan met me naar de film?
Wrijf het me nog maar eens lekker inquote:
Ga met je katquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Ik wil wel mee hoor, zolang jij betaaltquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
poging 2quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:43 schreef Michhas het volgende:
LINLINLIN, WIL JE MET ME TROUWEN
IK HOU VAN JE, FUCK AL DEZE MENSEN HIER, IK WIL ALLEEN MAAR JOU!(wasberen zijn ook tof)
Slet. Ik trek mijn dibs terugquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wil wel mee hoor, zolang jij betaalt
MAAR NATUURLIJK, MALLE, MALLE MICHHAS!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:43 schreef Michhas het volgende:
LINLINLIN, WIL JE MET ME TROUWEN
IK HOU VAN JE, FUCK AL DEZE MENSEN HIER, IK WIL ALLEEN MAAR JOU!(wasberen zijn ook tof)
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wil wel mee hoor, zolang jij betaalt
The killer inside me lijkt me wel interessantquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:53 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
![]()
Jij mag kiezen welke film
Voor jou is het maar een film jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoezo slet?![]()
Het is maar een film, ik hou van films
Dan maak je misbruik van het feit dat je een paar tieten en een yoni* hebt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoezo slet?![]()
Het is maar een film, ik hou van films
JOEPIE, IK BEN ZO BLIJquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:53 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
MAAR NATUURLIJK, MALLE, MALLE MICHHAS!
MIJN LEVEN IS TOCH NIETS MEER WAARD ZONDER JOU?(wacht, is dat een andere scharrel?)
Ik ga je NU ophalen. Waar woon je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
The killer inside me lijkt me wel interessant
Ja, vind je het heel erg?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan maak je misbruik van het feit dat je een paar tieten en een yoni* hebt.
*Goddelijke doorgang, heilige tempel
Film komt woensdag pas uitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:57 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Ik ga je NU ophalen. Waar woon je?
dat weet 32058 ook wel... Tot die tijd kunnen jullie jezelf warmhouden terwijl jullie bivakkeren voor de Bios!quote:
Moet je maar op online gaan staanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als je er maar bij mij ook misbruik van maakt... En op MSN reageert
Weet je je het zeker?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
dat weet 32058 ook wel... Tot die tijd kunnen jullie jezelf warmhouden terwijl jullie bivakkeren voor de Bios!
Ah kutquote:
Doe je blijkbaar toch welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat doe ik niet... Daar ben ik té populair voor
Zelfs mijn naam verkeerd typenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
dat weet 32058 ook wel... Tot die tijd kunnen jullie jezelf warmhouden terwijl jullie bivakkeren voor de Bios!
Pssst, Merel is gewoon een kloon van mijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:02 schreef Michhas het volgende:
Heeft niemand door dat Merel meerdere gasten tegelijk aan het cyber-lijntje houdt?
Inderdaad, ze ligt hier allang naast mijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:02 schreef Michhas het volgende:
Heeft niemand door dat Merel meerdere gasten tegelijk aan het cyber-lijntje houdt?
Het spijt mequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:02 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Zelfs mijn naam verkeerd typen
Wil jij dan vanavond met mij naar de film?quote:
Dan nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:01 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Ah kut![]()
Woensdag kan ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |