Nu wil ik pics zien ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je herkent dr wel als je dr tegen komt. Heb me laten vertellen dat elk mogelijk gat inmiddels uitgelubberd is
Hahahahaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nu wil ik pics zien ook.
[ afbeelding ]
is het zoiets?
Nee, ze is wat dikkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nu wil ik pics zien ook.
[ afbeelding ]
is het zoiets?
Dikke mensen zijn altijd makkelijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, ze is wat dikker![]()
Ook niet knap eigenlijk, alleen makkelijk.
Nee hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn altijd makkelijk
haha dat is gemeen xDquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dikke mensen met zelfkennis wel...
Niemand? Wie wil er dan met me naar de film?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:15 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Iemand hier die vanavond nog een taxi nodig heeft? Ik heb toch niks te doen
Zelfs je ouders haten je.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Niemand? Wie wil er dan met me naar de film?
Wrijf het me nog maar eens lekker inquote:
Ga met je katquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Ik wil wel mee hoor, zolang jij betaaltquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
poging 2quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:43 schreef Michhas het volgende:
LINLINLIN, WIL JE MET ME TROUWEN
IK HOU VAN JE, FUCK AL DEZE MENSEN HIER, IK WIL ALLEEN MAAR JOU!(wasberen zijn ook tof)
Slet. Ik trek mijn dibs terugquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wil wel mee hoor, zolang jij betaalt
MAAR NATUURLIJK, MALLE, MALLE MICHHAS!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:43 schreef Michhas het volgende:
LINLINLIN, WIL JE MET ME TROUWEN
IK HOU VAN JE, FUCK AL DEZE MENSEN HIER, IK WIL ALLEEN MAAR JOU!(wasberen zijn ook tof)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |