Sorry ITPI je had het punt eigenlijk alleen al vanwege de juiste smileys mogen hebben, maar deze maakt het lijstje compleetquote:
Doe maar intel als afkorting, da's gangbaar in andere topicsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Sorry ITPI je had het punt eigenlijk alleen al vanwege de juiste smileys mogen hebben, maar deze maakt het lijstje compleet![]()
Stand #2058quote:
Wel spaanstalig, man zelf geen Spanjaard.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Een Spanjaard... En weer niet Mulisch
Laat ik aan je eigen beoordeling over.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh. Ik herkende net toevallig z'n naam bij de trending topics van Twitter, mag ik dan nog antwoorden?
Nouja, ik ga toch wat anders doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Laat ik aan je eigen beoordeling over.
Wat isquote:is een conceptvoertuig. Het kan gezien worden als een compacte Autogyro die zich ook over de openbare weg kan verplaatsen. Het is ontwikkeld door de Nederlander John Bakker. Het voertuig haalt waarschijnlijk een hoogte tot zo'n 1.500 meter. Voor de besturing is zowel een rijbewijs als een vliegbrevet nodig.
Naar verwachtig zal het eerste exemplaar rond 2012 in gebruik worden genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand #2058quote:
Grad Damen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:12 schreef Da_Sandman het volgende:. Opstartvraagje...
Hoe heet de zanger die de jury compleet overdonderde met zijn versie van Use Somebody tijdens de eerste aflevering van The Voice Of Holland?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |