FYPquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef trainfreak het volgende:
Aangezien Fles alleen maar met waardeloze tips komt post ik het maar hier:
Ik ga morgen naar de SSN in Rotterdam.
Maar ik zoek nog iets leuk in de buurt.
Ik hoor op forums veel over Zwijndrecht en Barendrecht.
Zijn daar mooie spotplaatsen? Komt daar veel (goederen)verkeer voorbij? Ook op een zaterdag?
Sukkelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:04 schreef Yreal het volgende:
De lul die in hilversum was gesprongen heeft wel wat mooie plaatjes moment verzoorgd, die ik vervolgens allemaal heb gemistPimpel over de utrecht boog bijvoorbeeld
De treinen waren iig wel vol. Die van 14:04 uur uit Groningen vertrok met tussen de 250 en 300 man in de solo rijdende 10307. Dit stel was tevens de eerste die weer doorreed naar Leeuwarden. Ik was al lang bij. Bespaarde me een uur wachten op het busstation.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Op mijn vrije dag, terwijl ik met de trein naar Leeuwarden was...
Zwijndrecht is best een leuke stek. Komen redelijk wat cargo's langs. Lage Zwaluwe is ook een best mooie stek.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef trainfreak het volgende:
Ik ga morgen naar de SSN in Rotterdam.
Maar ik zoek nog iets leuk in de buurt.
Ik hoor op forums veel over Zwijndrecht en Barendrecht.
Zijn daar mooie spotplaatsen? Komt daar veel (goederen)verkeer voorbij? Ook op een zaterdag?
Edit: Railz heb ik vorig jaar reeds bezocht..
Hier zijn we wat mee, bedankt!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef greavy het volgende:
[..]
Zwijndrecht is best een leuke stek. Komen redelijk wat cargo's langs. Lage Zwaluwe is ook een best mooie stek.
Bij Zwijndrecht het middelste perron, cargo's gaan via de buitenste 2 sporen.
Ook een aanrader is de Munnikensteeg, een weg over de sporen bij de Kijfhoek Zuid. Zie je ook best wat: http://maps.google.nl/map(...)0.01929&ie=UTF8&z=16
Ongeveer net zo groot als Antwerpen Haven denk ik. Kilometer of 10 lang en een spoor of 40 breed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:09 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Hier zijn we wat mee, bedankt!
Kijfhoek ken ik alleen van naam, ik ben eens benieuwd hoe groot het werkelijk is!
Je bedoeld Antwerpen Noord denk ik?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ongeveer net zo groot als Antwerpen Haven denk ik. Kilometer of 10 lang en een spoor of 40 breed.
Het hele complex daar ja. En dat is WEL groot.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:15 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Je bedoeld Antwerpen Noord denk ik?
Da's echt niet zo heel groot hoor..
Ik heb hier ergens een plan liggen, ik zal het morgen eens opzoeken en kijken op welke schaal die is
Maar de Rotterdamse haven heeft naast de Kijfhoek ook nog de Waalhaven, Botlek, Maasvlakte. Of telt dat niet mee?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:52 schreef Ascendancy het volgende:
Als ik op Google maps kijk dan vind ik Kijfhoek vrij mager in vergelijking met dat terrein in de haven van Antwerpen. En kijfhoek ziet er vanuit de trein al zo groot uit.
Dat ligt heul eldersquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar de Rotterdamse haven heeft naast de Kijfhoek ook nog de Waalhaven, Botlek, Maasvlakte. Of telt dat niet mee?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ongeveer net zo groot als Antwerpen Haven denk ik. Kilometer of 10 lang en een spoor of 40 breed.
Doet het niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:17 schreef Brembo het volgende:
[ afbeelding ]
Ook op station Montzen :p.
Het is dan ook niet voor niks een RAIL navigatorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:40 schreef Fixers het volgende:
Mag ik even danken voor de DB Railnavigator tip. Voor de treinen werkt ie niet sneller dan de mobiele ns site. Maar wel betrouwbaarder en makkelijker. Jammer dat 'ie de stadsbussen niet kent.
Ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:24 schreef KapiteinT het volgende:
Wie heeft er al zin in morgen?![]()
Zie net dat er nog maar 4 treinen per uur van Schiphol richting Amsterdam Zuid rijden in plaats van 12.
Je zou bijna zeggen "Als er NU nog wat misgaat....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:27 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik verwacht eigenlijk geen rare dingen. Maanden voorbereiding en het weer is prachtig morgen. Strak blauwe hemel, zonneschijn puur en 20 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |