Anne was juist erg sterk bij Over de Kookquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:50 schreef Djokotron het volgende:
Maartje is weg, maar de volgende loser Anne is er alweer
Die MartSmeets look-a-like?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:13 schreef Drassss het volgende:
Flapdrol die Peter van 58 die lijkt alsof hij 85 is...
Respect moet je afdwingenquote:
Trechter in de bek van Jaspers en giet die blenderbak maar leeg. Zo net als een gansje dat foie gras wordt, lekker vet mestenquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:39 schreef Paul-89 het volgende:
Kruising tussen Henk Spaan en Mart Smeets.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chef, wat u voor u ziet is een, mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen, uiterst koddige, spontane semifredo, die zich, net zoals zijn vader dat zo goed deed, op sympathieke wijze uw keel in wielrent. Als ik dat zo mag zeggen.
Extra punten scoren hequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:49 schreef Paul-89 het volgende:
Origineel weer dat vorkje/lepeltje met cacao-poeder.
nou iddquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:48 schreef Djokotron het volgende:
8 borden vol met ijs, is voor chefkok Jaspers het ware paradijs.
Zijn vrouw zal wel alleen maar microwaven dus die bunkert zich op 'het werk' alvast vol.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou idddat je moet proeven als chef betekent niet dat je alles helemaal moet opeten natuurlijk maar dat heeft niemand hem ooit uitgelegd geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:57 schreef Djokotron het volgende:
De twee die doorgaan naar de halve finale zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Valt me tegen, een slechte saus is immers niet topchef-waardigquote:
Idd, GEEF ME SAUS !quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Valt me tegen, een slechte saus is immers niet topchef-waardig
Dat vet mesten is niet meer nodig hoor, heb je m recent wel eens bekeken?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:42 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Trechter in de bek van Jaspers en giet die blenderbak maar leeg. Zo net als een gansje dat foie gras wordt, lekker vet mesten
Hahaha heerlijk cynisch weer. Alleen voor die kerel meot je meedoen aan dat program. Lekker afgezeken worden door die koningquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
''Als het zwart is, is het goed.... Voor de vuilnisbak''![]()
Kan nog wel wat verder. Zonde om iemand te laten sterven als er nog 15kg spek meer bij kan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:01 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat vet mesten is niet meer nodig hoor, heb je m recent wel eens bekeken?
Zn lever zal aardig foie gras achtig zijn denk ik zoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:04 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Kan nog wel wat verder. Zonde om iemand te laten sterven als er nog 15kg spek meer bij kan.
En ik dacht dat het dieptepunt met Maartje - Anne al was bereiktquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:08 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja het niveau is deze week écht om te huilen
Met Curry saus?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:13 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk dat ze de groep eens gewoon een tosti ham/kaas moeten laten maken, voor deze groep zitten daar al genoeg moeilijkheden aan.
Alexandra was nog erger vond ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En ik dacht dat het dieptepunt met Maartje - Anne al was bereikt.
Oh ja, haar was ik al vergetenquote:
Gelukkig was die er ook nog rédelijk snel uit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Oh ja, haar was ik al vergeten.
En de saus, niet te vergetenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:41 schreef wonderer het volgende:
Al was het maar voor de bittertjes en de zoetjes en de groentjes en de andere '-tjes'
Ik zit nu de aflevering van gister te kijken, met de mosselen... dus ik ben benieuwdquote:
Er zit nog best humor in.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:47 schreef Lesl het volgende:
"Ben je een wit wasje aan het draaien?" _o-
Het is meesterkok, en dat wil zeggen dat je een speciaal diploma hebt behaald bij SVH (Stichting Vakbekwaamheid Horeca). Er zijn er in Nederland niet gek veel van, volgens mij enkele tientallen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:53 schreef wonderer het volgende:
Wat is het verschil tussen een meesterchef en een topchef trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |