nee, heb wel jarenlang flesjes uitgedeeld, en vorig jaar chips ingenomenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:09 schreef Tommzzz het volgende:
Zondag 4 mijl...nog meer fokkers die meelopen? Wordt voor mij de eerste keer, onder de 30 minuten moet haalbaar zijn!
Ik heb net ook chips ingenomen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:36 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nee, heb wel jarenlang flesjes uitgedeeld, en vorig jaar chips ingenomen
maar dit jaar geen tijd
quote:
ik vind de rit van rotturdam naar GRON altijd een crime en eerlijkheidshalve rij ik dan liever 100 keer naar FRIESLAND waar mi meer cultuur heerstquote:
die zijn viesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:37 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik heb net ook chips ingenomen.
[ afbeelding ]
vanavond weerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:20 schreef RickoKun het volgende:
Ik was gisteren nog heeeeeerlijk in de stad uitgeweest![]()
Zo lijp als een vleesknots maar heb het weer overleefd
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Houd je vuile mond!!!!!!!!!!! Niemand gelooft dit!
Ik ookquote:
Weet je wat waar is? Ik heb mijn nagel opgerekt van het vleesch gisteren, maar weet niet waardoor dat komtquote:
Jep. Ik doe weer mee. Vorig jaar ook. Moet dit keer wel onder de 30 minuten lopen. Anders ben ik slechter dan vorig jaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:09 schreef Tommzzz het volgende:
Zondag 4 mijl...nog meer fokkers die meelopen? Wordt voor mij de eerste keer, onder de 30 minuten moet haalbaar zijn!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vanavond zit ik met een kleine pik languit in bed de Sopranos aan het kijken
Sopranosquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vanavond zit ik met een kleine pik languit in bed de Sopranos aan het kijken
Je hebt in alle steden gewoond?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:45 schreef MMaRsu het volgende:
Groningen de bomb
3 jaar gewoond..beste stad van NL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |