nee, heb wel jarenlang flesjes uitgedeeld, en vorig jaar chips ingenomenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:09 schreef Tommzzz het volgende:
Zondag 4 mijl...nog meer fokkers die meelopen? Wordt voor mij de eerste keer, onder de 30 minuten moet haalbaar zijn!
Ik heb net ook chips ingenomen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:36 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nee, heb wel jarenlang flesjes uitgedeeld, en vorig jaar chips ingenomen
maar dit jaar geen tijd
quote:
ik vind de rit van rotturdam naar GRON altijd een crime en eerlijkheidshalve rij ik dan liever 100 keer naar FRIESLAND waar mi meer cultuur heerstquote:
die zijn viesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:37 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik heb net ook chips ingenomen.
[ afbeelding ]
vanavond weerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:20 schreef RickoKun het volgende:
Ik was gisteren nog heeeeeerlijk in de stad uitgeweest![]()
Zo lijp als een vleesknots maar heb het weer overleefd
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Houd je vuile mond!!!!!!!!!!! Niemand gelooft dit!
Ik ookquote:
Weet je wat waar is? Ik heb mijn nagel opgerekt van het vleesch gisteren, maar weet niet waardoor dat komtquote:
Jep. Ik doe weer mee. Vorig jaar ook. Moet dit keer wel onder de 30 minuten lopen. Anders ben ik slechter dan vorig jaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:09 schreef Tommzzz het volgende:
Zondag 4 mijl...nog meer fokkers die meelopen? Wordt voor mij de eerste keer, onder de 30 minuten moet haalbaar zijn!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vanavond zit ik met een kleine pik languit in bed de Sopranos aan het kijken
Sopranosquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vanavond zit ik met een kleine pik languit in bed de Sopranos aan het kijken
Je hebt in alle steden gewoond?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:45 schreef MMaRsu het volgende:
Groningen de bomb
3 jaar gewoond..beste stad van NL
Ik zou er later niet willen wonen, maar als stad om te studeren is het echt ideaal!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:50 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Groningen![]()
niet te groot, niet te klein
Gewoon de ideale woon/feest/studeer plaats
Ach nee dat niet maar ben wel in vrij veel steden geweest maar Groningen springt er imo wel bovenuit.. maargoed dat is een beetje een bias omdat ik er zelf dus heb gewoondquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:47 schreef Tisar.Walker het volgende:
[..]
Je hebt in alle steden gewoond?
MMARSU! Been long long time.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ach nee dat niet maar ben wel in vrij veel steden geweest maar Groningen springt er imo wel bovenuit.. maargoed dat is een beetje een bias omdat ik er zelf dus heb gewoond.
Ik woon er al mn hele leven, en vind het geweldig hier (woon in lewenborg, moet er niet aan denken om in oosterpark ofzo te wonen)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:52 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Ik zou er later niet willen wonen, maar als stad om te studeren is het echt ideaal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |