IKKKEEEUHquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:54 schreef 9611Niels het volgende:
Wie gaan er vanavond of zaterdagavond de stad in?
Neem er eens een kijkje, en proef de sfeer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:49 schreef FoolWithMokey het volgende:
wat is er zo mooi aan groningen?
Dat komt waarschijnlijk dat daar weinig allochtonen wonen, die killen echt de sfeer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Neem er eens een kijkje, en proef de sfeer.
Logisch, met die crackkermis! (ben er niet overheen gelopen oid, moest alleen even bij de freerecordshop zijn..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:39 schreef Annnet het volgende:
Ik kom net uit Veendam, het was er niet tof.
Moah, je bent binnen een uurtje in de metropool Leerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat wel, het is alleen een beetje far out.
statquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:38 schreef StarGazer het volgende:
Ben er nu 3,5 maand weg, nadat ik 7,5 jaar in deze prachtstad heb gewoond. Ik hou van die stad. De mooiste en gezelligste stad van Nederland. Groningen!!!!!
KUT NET TE LAAT VOOR DE EDITquote:
Het is nog vroeg hequote:
Moet meer pils hebbenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is nog vroeg he. Moet meer koffie hebben
Niet alleen de sfeer...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:06 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk dat daar weinig allochtonen wonen, die killen echt de sfeer.
is dat zo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:28 schreef zuivelyoghurt het volgende:
Op 9 oktober 1992 werd ik ter wereld gebracht in de mooie stad Groningen![]()
Groningen ftw.![]()
iedereen in friesland (waar ik nu woon) haat me omdat ik een "groninger" ben.
Groningenquote:
Nee, al zou ik het wel kunnenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:09 schreef Tommzzz het volgende:
Zondag 4 mijl...nog meer fokkers die meelopen? Wordt voor mij de eerste keer, onder de 30 minuten moet haalbaar zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |