quote:
Ik ga wel even naar het forum wat bestaat uit drugstopics, dat schijnt het UVT forum te zijn ofzo..quote:
Godverdomme, in wat voor mongolen gebied woon jij dat je van die kutgrappen maakt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh.. Oké
Hoi Groningse menschwezens
Ik wist niet dat ze in Groningen internet hadden
Flauw grapje... Niet leuk...
Alsjeblieft niet bashen
Groningen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:31 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Godverdomme, in wat voor mongolen gebied woon jij dat je van die kutgrappen maakt?
Vergeet je legitimatiebewijs niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:31 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ga wel even naar het forum wat bestaat uit drugstopics, dat schijnt het UVT forum te zijn ofzo..
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
je zegt dat je er nog nooit bent geweest
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]dat hotel is geïnfesteerd met Polen
Jaaaaa, maar wie zei dat ik de waarheid sprakquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
je zegt dat je er nog nooit bent geweest
Je typt weer normaalquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:39 schreef Annnet het volgende:
Ik kom net uit Veendam, het was er niet tof.
Dat was mazzel. Ik ben trouwens echt a`l heel la`ng niet meer in Groningen-stad geweest.`quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je typt weer normaal
Goed werk, vrouwmensch
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:42 schreef Annnet het volgende:
[..]
Dat was mazzel. Ik ben trouwens echt a`l heel la`ng niet meer in Groningen-stad geweest.`
IKKKEEEUHquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:54 schreef 9611Niels het volgende:
Wie gaan er vanavond of zaterdagavond de stad in?
Neem er eens een kijkje, en proef de sfeer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:49 schreef FoolWithMokey het volgende:
wat is er zo mooi aan groningen?
Dat komt waarschijnlijk dat daar weinig allochtonen wonen, die killen echt de sfeer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Neem er eens een kijkje, en proef de sfeer.
Logisch, met die crackkermis! (ben er niet overheen gelopen oid, moest alleen even bij de freerecordshop zijn..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:39 schreef Annnet het volgende:
Ik kom net uit Veendam, het was er niet tof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |