Dat is cult manquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:30 schreef Panfluit het volgende:
Gay niggers from outer space.
bij de titel vermoedde ik al dat het niet veel soeps zou zijn
Nog niet gezien.. ivm eerdere teleurstellingenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:48 schreef mirved het volgende:
[..]
Deels eens maar vond je dat ook van Inglorious bastards?
Ik ben het met je eens dat, dat geen geweldige films zijn, maar de slechtste die je ooit gezien hebt?quote:
Dan heb je die remake nog niet gezien. Nog erger.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:29 schreef Verbodsbord het volgende:
The texas chainsaw massacre. Het origineel dan uit 1970 ofzo. Wat een slechte kutfilm
Hoax, jij hebt helemaal geen tijd om films te kijken.quote:
Je hebt 99% van de film met spanning bekeken en wat in de laatste minuut komt bevalt je niet dus dan is het een slechte filmquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:24 schreef tong80 het volgende:
Usual Suspects. Vreselijk zit je naar een film te kijken op het puntje van je stoel. Blijkt het in de laatste minuut allemaal nep te zijn.
Jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:01 schreef mirved het volgende:
[..]
Je hebt 99% van de film met spanning bekeken en wat in de laatste minuut komt bevalt je niet dus dan is het een slechte film
Mwa... de special effects waren echt om te huilen, maar verder best leuk om anderhalf uur (ofzo) weg te kijken.quote:
Het is niet allemaal nep.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:24 schreef tong80 het volgende:
Usual Suspects. Vreselijk zit je naar een film te kijken op het puntje van je stoel. Blijkt het in de laatste minuut allemaal nep te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Iemand noemde die een keer als beste film die hij ooit had gezien. Ik heb me geen moment niet geërgerd aan die film en at kutmuziekje...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:19 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Die is juist baas!![]()
Requiem for a Dream, overgewaardeerde kutfilm
Eens, behalve dat ik Vet Hard een enorm leuke film vond. Heb me echt kapot gelachen, en dat is vrij zeldzzaam voor mij bij Nederlandse komediequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:15 schreef feesbeeest het volgende:
[ http://sugarzine.com/site_06.09/pics/troll2a.jpg&t=1]afbeelding ]
En alle Nederlandse films behalve schnitzelparadijs!
Sommige trolls hierquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:30 schreef blckbb het volgende:
The Shawshank Redemption, wat een waardeloze film zeg
Het IS een satirequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:59 schreef RM-rf het volgende:
"Hudson Hawk"
Vooral dat Andie MacDowell, die ik erg kan waarderen erin meespeelt is imho verschrikkelijk, maar overall wekt er iets in die film gewoon aggressie op, zo slecht is alles gespeeld, het verhaal ongelooflijk matig, stunts slecht uitgevoerd en eigenlijk alles doet denken aan een satire op aktie-komedie's mar dan zonder ooit zelf grappig te zijn.
Een poging tot satire, en imho grandioos mislukt ...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |