SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik ken nog wel een Lada dealer in Duitsland... wat wil je hebben?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T komt nu uit Tsjechië, maar je weet hoe klantvriendelijk de meeste bedrijven uit voormalige communistischelanden zijn he? Als je er bij staat doen ze alles voor je, maar als ze dingen moeten sturen... Daar hebben ze geen haast mee.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
Heb ik net ook gedaan; gewoon de laptop op zijn kant zetten
Als ik dat wist had ik het al gehadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een Lada dealer in Duitsland... wat wil je hebben?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is leeg, gek kindach is wel lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog kutter is als de letters wegvallen en je niet blind kunt typen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
zon zwart toetsenbord met grijze opdruk is best kut als je niet blind kunt typen btw
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Nog kutter is als de letters wegvallen en je niet blind kunt typen.
*wijst en lacht naar SD*
jij kunt filmpjes draaien en gifjes makenquote:
Je verdwaalt altijd, dus bent wereldvreemd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:01 schreef Anne het volgende:
nerd [nu:rd] de; m,v -s iem die graag leert, computert e.d. maar verder opvalt door wereldvreemdheid!!
KDSquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Nog kutter is als de letters wegvallen en je niet blind kunt typen.
*wijst en lacht naar SD*
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je verdwaalt altijd, dus bent wereldvreemd?
Nerdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef Anne het volgende:
[..]
. Oké.... Dat kan ik helaas niet ontkennen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |