Oiquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik gok er op dat ze net zo netjes waren als een bouvier die yoghurt eet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marktplaatsvolk![]()
Ja maar ik weet dus niet welk evenement dit moet voorstellenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Je weet de plek waar men er erg blij mee is in het evenementensubforum![]()
![]()
![]()
Right. Dus ze staan de hele dag hier nog in de buurt. Ik zal er eens heen lopen vanmiddagquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:00 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.nursing.nl/col(...)eoptocht-umc-utrecht
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:35 schreef Alexxxxx het volgende:250 euro?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marktplaatsvolk
Dat zou ruimschoots aannemelijk zijn.quote:
100quote:
dan had ik het bod iig niet weggehaald nee...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat zou ruimschoots aannemelijk zijn.
Tofquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Right. Dus ze staan de hele dag hier nog in de buurt. Ik zal er eens heen lopen vanmiddag
Die Ghostbuster ambu van het eerste plaatje is trouwens van W. de Vrij uit Leeuwarden. Bekende firma misschien?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tofikoverweeg sterk ook ff te komen kijken, had toch al zin ff een dagje utrecht te doen, maar nu zal het kut opgesteld staan
als ik dit eerder had geweten had ik vaniochtend bij jou voor huis gestaan om fotos te maken...
Nope, is nu van Klijnstra, ken zowel de huidige als de vorige eigenaarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Ghostbuster ambu van het eerste plaatje is trouwens van W. de Vrij uit Leeuwarden. Bekende firma misschien?
Daar staan inmiddels ook wat meer, en wat grotere, foto'squote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Je weet de plek waar men er erg blij mee is in het evenementensubforum![]()
![]()
![]()
zooow een flesje rum in je koffie laten vallen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |