lachen gieren brullenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:45 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik: waarom doe je nou zo aarden?
Medewerker: jij zei aarden op metaal
Tsjah, hij heeft nog gelijk ook
Dus uiteindelijk werd het een vuurzee van jewelste ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:53 schreef kikoooooo het volgende:
Gisteren een kleine brand gehad door een andere aannemer die zijn werkzaamheden uitvoert bij ons in een vestiging. Door lasspetters was er iets gaan fikken op de vloer. Er stonden 3 brandblussers in de buurt. Maar nee, hij probeerde te blussen met een blik waarin 10 liter thinner zat![]()
Jup. Heel evenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk werd het een vuurzee van jewelste ?
Ik heb sowieso het idee dat er veel mensen rondlopen met het idee dat een brandblusser niet gebruikt hoort te worden voor het plafond brandend naar beneden komt zetten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:53 schreef kikoooooo het volgende:
Gisteren een kleine brand gehad door een andere aannemer die zijn werkzaamheden uitvoert bij ons in een vestiging. Door lasspetters was er iets gaan fikken op de vloer. Er stonden 3 brandblussers in de buurt. Maar nee, hij probeerde te blussen met een blik waarin 10 liter thinner zat![]()
1 pufje was voldoende. Thinner is zo weg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:06 schreef 2cv het volgende:
En toen werden er 3 brandblussers leeg gespoten ?
Ik heb eens op m'n flikker gekregen omdat ik de brandblusser bij een prullenbakbrandje gebruikte "Dat kon toch ook makkelijk met water, nu heb ik weer dat gedoe van vullen enzo"quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:14 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat er veel mensen rondlopen met het idee dat een brandblusser niet gebruikt hoort te worden voor het plafond brandend naar beneden komt zetten.
Kwaliteitstopicquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:53 schreef kikoooooo het volgende:
gewoon de prullenbak naar buiten gooien en uit laten branden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:01 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik heb eens op m'n flikker gekregen omdat ik de brandblusser bij een prullenbakbrandje gebruikte "Dat kon toch ook makkelijk met water, nu heb ik weer dat gedoe van vullen enzo"
Ik ga me daar ff een brandend ding vastpakkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef -niemand- het volgende:
[..]
gewoon de prullenbak naar buiten gooien en uit laten branden.
Dat vullen is inderdaad een gedoe.
Goed gehandeld hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:01 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik heb eens op m'n flikker gekregen omdat ik de brandblusser bij een prullenbakbrandje gebruikte "Dat kon toch ook makkelijk met water, nu heb ik weer dat gedoe van vullen enzo"
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:53 schreef kikoooooo het volgende:
Lekker met brandende zooi aan de wandel, dat doe je maar ergens anders.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef -niemand- het volgende:
[..]
gewoon de prullenbak naar buiten gooien en uit laten branden.
Dat vullen is inderdaad een gedoe.
stelletje mietjesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:08 schreef Nobu het volgende:
[..]
Lekker met brandende zooi aan de wandel, dat doe je maar ergens anders.
Als het grootste risico een paar geblakerde gordijnen is zou ik dat ook doen ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:40 schreef -niemand- het volgende:
[..]
stelletje mietjes
mijn moeder heeft zelfs een keer een brandend koffiezetapparaat naar buiten gegooid. en die is voor zowat alles bang
Mooie photoshop!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:12 schreef kikoooooo het volgende:
Ventilatieroostertje gemaakt in een containertje waar gewerkt wordt met chemische stoffen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |