Ja wat Primark gaat tot maat 46 geloof ik! En die is ook kei fashionable! Maar C&A heeft ook wel eens goeie dingenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee man, bij de ultieme vetkleppendiscounter C&A natuurlijk
Die gaan wel echt vooruit qua fashionability!
als ik nou zeg dat 46 te klein is voor SQ ga je vast huilenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja wat Primark gaat tot maat 46 geloof ik! En die is ook kei fashionable! Maar C&A heeft ook wel eens goeie dingen.
heb jij dat nou ook, dat als je kleren gaat passen bij de H&M, je ineens 4 maten groter bent dan in iedere andere winkel?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik nou zeg dat 46 te klein is voor SQ ga je vast huilen
Jep, vooral wat jetsers betreftquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb jij dat nou ook, dat als je kleren gaat passen bij de H&M, je ineens 4 maten groter bent dan in iedere andere winkel?
kut-H&M
erg hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, vooral wat jetsers betreftDie passen echt nergens in
Ja maar jij hebt geen 95E die er nog bij moet in je maat 46quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:21 schreef Diconnected het volgende:
Nou, bij de H&M online hebben ze vaak grote matendaar koop ik vaak, want in de winkel hebben ze nooit grote makten
dan vraag je om maat 46 en dan staan ze je echt aan te kijken van: o0
als ik een fictieve maat 48 zou hebben, dan heb ik bij de H&M altijd een fictieve maat 52 nodig, 48 is dan veel te klein, terwijl die in iedere andere winkel gewoon prima pastquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:21 schreef Diconnected het volgende:
Nou, bij de H&M online hebben ze vaak grote matendaar koop ik vaak, want in de winkel hebben ze nooit grote makten
dan vraag je om maat 46 en dan staan ze je echt aan te kijken van: o0
Daarom ben ik nu ook C&A fanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als ik een fictieve maat 48 zou hebben, dan heb ik bij de H&M altijd een fictieve maat 52 nodig, 48 is dan veel te klein, terwijl die in iedere andere winkel gewoon prima past
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
Bij C&A hebben ze zelf kleren die MIJ te groot zijn
Soms pas ik expres even een 52, gewoon omdat het zo lekker voelt
Hij leest ook weer eens mee hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik krijg m'n tieten ook nergens in, echt, wtf
Huh?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb jij dat nou ook, dat als je kleren gaat passen bij de H&M, je ineens 4 maten groter bent dan in iedere andere winkel?
kut-H&M
Probeer eens een blousje van Cavallaro Napoliquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:29 schreef Joysa het volgende:
Ik zou best graag een blousje willen dat gewoon dicht kan, en dan heb ik nog niet eens grote tieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |