Ja wat Primark gaat tot maat 46 geloof ik! En die is ook kei fashionable! Maar C&A heeft ook wel eens goeie dingenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee man, bij de ultieme vetkleppendiscounter C&A natuurlijk
Die gaan wel echt vooruit qua fashionability!
als ik nou zeg dat 46 te klein is voor SQ ga je vast huilenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja wat Primark gaat tot maat 46 geloof ik! En die is ook kei fashionable! Maar C&A heeft ook wel eens goeie dingen.
heb jij dat nou ook, dat als je kleren gaat passen bij de H&M, je ineens 4 maten groter bent dan in iedere andere winkel?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik nou zeg dat 46 te klein is voor SQ ga je vast huilen
Jep, vooral wat jetsers betreftquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb jij dat nou ook, dat als je kleren gaat passen bij de H&M, je ineens 4 maten groter bent dan in iedere andere winkel?
kut-H&M
erg hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, vooral wat jetsers betreftDie passen echt nergens in
Ja maar jij hebt geen 95E die er nog bij moet in je maat 46quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:21 schreef Diconnected het volgende:
Nou, bij de H&M online hebben ze vaak grote matendaar koop ik vaak, want in de winkel hebben ze nooit grote makten
dan vraag je om maat 46 en dan staan ze je echt aan te kijken van: o0
als ik een fictieve maat 48 zou hebben, dan heb ik bij de H&M altijd een fictieve maat 52 nodig, 48 is dan veel te klein, terwijl die in iedere andere winkel gewoon prima pastquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:21 schreef Diconnected het volgende:
Nou, bij de H&M online hebben ze vaak grote matendaar koop ik vaak, want in de winkel hebben ze nooit grote makten
dan vraag je om maat 46 en dan staan ze je echt aan te kijken van: o0
Daarom ben ik nu ook C&A fanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als ik een fictieve maat 48 zou hebben, dan heb ik bij de H&M altijd een fictieve maat 52 nodig, 48 is dan veel te klein, terwijl die in iedere andere winkel gewoon prima past
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
Bij C&A hebben ze zelf kleren die MIJ te groot zijn
Soms pas ik expres even een 52, gewoon omdat het zo lekker voelt
Hij leest ook weer eens mee hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik krijg m'n tieten ook nergens in, echt, wtf
Huh?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb jij dat nou ook, dat als je kleren gaat passen bij de H&M, je ineens 4 maten groter bent dan in iedere andere winkel?
kut-H&M
Probeer eens een blousje van Cavallaro Napoliquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:29 schreef Joysa het volgende:
Ik zou best graag een blousje willen dat gewoon dicht kan, en dan heb ik nog niet eens grote tieten
nee, moet ik nog ff achteraanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:49 schreef Cyntiaa het volgende:
Bummer! Zo zonde...![]()
Had je al zo'n formulier gevonden?
Dat vind ik toch aardig duur voor een blousjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Probeer eens een blousje van Cavallaro Napoli![]()
Daar pas ik met mijn D moeiteloos in. Meestal ook McGregor wel trouwens
H&M is ruk qua maten. Sommige dingen vallen groter (weinig, maar er zijn dingen die groter vallen, ik heb een lang vest waarin ik verzuip en de bolero's vallen altijd wel vrij ruim bij mij) maar voor de meeste dingen moet ik minimaal een maat groter hebben. Bij H&M houden ze sowieso geen rekening met borsten groter dan cup C bij de kleding (bij de beha's overigens ook niet).quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
Huh?Ik moet voor mijn dochter en mezelf juist altijd een maat kleiner kopen bij de H&M.
99 euro voor een blouse?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat vind ik toch aardig duur voor een blousje
Oh oeps, ja, anders blousjes pas ik ook niet, dus vandaar dat ik ze daar koop. Ga ook wel eens naar sample sales en McG altijd in de uitverkoop eigenlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat vind ik toch aardig duur voor een blousje
Zelfs toen ik het geld ervoor had gaf ik dat nog niet uit aan een blouse ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga niets zeggen, wat ik allemaal wel niet uitgeef aan kleding
waar haal je al dat geld allemaal vandaan joh?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga niets zeggen, wat ik allemaal wel niet uitgeef aan kleding
Ik ook. 20 euro is voor mij echt de max voor een kledingstuk, hooguit voor ene broek die ik graag wil 30. Maar meer dan 30 euro geef ik echt niet uit. Voor een T-shirt niet meer dan 10-15 euro. Een jas vind ik 70 euro de max.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kán het niet. Ook 125 euro voor 3 bloesjes vind ik nog veel
Ik zou niet eens weten in welke winkel ik dan zou moeten gaan winkelenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:45 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik ook. 20 euro is voor mij echt de max voor een kledingstuk, hooguit voor ene broek die ik graag wil 30. Maar meer dan 30 euro geef ik echt niet uit. Voor een T-shirt niet meer dan 10-15 euro. Een jas vind ik 70 euro de max.
Ja maar, dan heb je wel elk seizoen trendy kleding en dus vaak verschillende kledingstukkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten in welke winkel ik dan zou moeten gaan winkelen![]()
Een spijkerbroek ofzo waar ik echt tevreden over ben, begint bij 80 euro zo´n beetje. Shirtjes voor 15 euro wil een enkele keer nog wel lukken, maar meestal niet. Wel probeer ik zoveel mogelijk in de uitverkoop te kopen.
Zara en H&M hebben gewoon echt bagger kwaliteit imo. Vorige winter bijvoorbeeld toch weer geprobeerd met H&M en een paar truien daar gekocht. Ze konden aan het eind van de winter allemaal de prullenbak in. Gekrompen, gepild, verwassen, scheve naden, enz enz enz.
dat was al, maar komt minder vaak voorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:01 schreef Debsterr het volgende:
Seriennumert OPI voortaan ook doppen? Ik heb van de 18 flesjes, 12 met een dikke kras zeg maar in de dop.
Nwah dat vind ik ook nog prijzig, das toch zo'n setprijs? Zo van als je er drie koopt is het goedkoper per stuk dan wanneer je ze los koopt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:05 schreef mirannie het volgende:
[..]
Cavallaro bij de sample sale is 3 voor 125 euro, vind ik best te doen eigenlijk
Ja ik las zoiets op MUA, halve dop zo'n beetje weggekrastquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:01 schreef Debsterr het volgende:
Seriennumert OPI voortaan ook doppen? Ik heb van de 18 flesjes, 12 met een dikke kras zeg maar in de dop.
Moet ik ze vanavond ff droppen bij je? Of kan je wel tot zaterdag wachten? Ga toch nog de deur uit,quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was al, maar komt minder vaak voor
Trendy en H&M gaan wat mij betreft niet echt samen... En uiteindelijk ben je dan dus alsnog duurder uit als je elk jaar een compleet nieuwe garderobe aan moet schaffenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar, dan heb je wel elk seizoen trendy kleding en dus vaak verschillende kledingstukken.
Las op MUA ook al veel klachten over gekraste/beschadigde doppen. Sommigen wilden ze zelfs terug sturen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:01 schreef Debsterr het volgende:
ik kan wel wachten hoor, maar lief dat je het vraagtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet ik ze vanavond ff droppen bij je? Of kan je wel tot zaterdag wachten? Ga toch nog de deur uit,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |