quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb een pakket van 15 lakjes erop staan (Essence, Hema en wat art de lautrec), in 1 koop, dus pakketpost, een meisje wil er 5eu incl voor geven
Gabrielle heet zequote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
was dat niet die chick die mij ook mailde?
Ohjaaaa,quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dat was Geriëlle. Maar ik moest er ook aan denken
quote:
Vanavond weer een nieuwequote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Als ik dat 'Gerrit' gewoon hoor, met die stem van hem erbij, en dat lachje erachteraan
Yayquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:46 schreef Diconnected het volgende:
Nieuwe brilnieuw kapsel
zal straks of vanavond foto maken
Jaa, kan niet wachtenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vanavond weer een nieuwe
[..]
Yay
Matsoequote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Als ik dat 'Gerrit' gewoon hoor, met die stem van hem erbij, en dat lachje erachteraan
tweedehands fake opi ftw!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die van mij was anders, er zijn dus als 2 salons waar we niet heen moeten gaan
ben benieuwd!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:46 schreef Diconnected het volgende:
Nieuwe brilnieuw kapsel
zal straks of vanavond foto maken
UGH. Ik haat die mensen, ik negeer ze dan ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb een pakket van 15 lakjes erop staan (Essence, Hema en wat art de lautrec), in 1 koop, dus pakketpost, een meisje wil er 5eu incl voor geven
Dat was het mailtjequote:Geachte Nikie,
ja graag mag ik ze voor 5 euro hebben alle 15 ( heeft u ook vel groen )
vriendelijke groet lin
Dat Gerielle liedjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een oh oh cherso ringtone
OHH you're right!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |