ik ben er mee bezigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:55 schreef Mirjam het volgende:
zijn er al mensen met swatches van de burlesques?
ja dat las ik net ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
set van 5. En het zakkie waar het in zit tellen ze als onderdeel.
Ja, echt.. Alleen Tease-y does it niet omdat ik Raspberry Truffle al hebquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt? Ik heb veel mooiere swatches gezien. Maar dat heb ik vaker bij scrangie. Ja, ik vloek in de kerk
ooooh dus dan 'krijgt' ze ze van de postbodequote:
Ja dat vind ik toch wel de topper van de collectiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:33 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb show must go on op en die is echt dikke liefde!
Mijn vriend zei gister nog dat ik meer van dat lakje hou dan van hem!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat vind ik toch wel de topper van de collectie
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn vriend zei gister nog dat ik meer van dat lakje hou dan van hem!
'quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn vriend zei gister nog dat ik meer van dat lakje hou dan van hem!
Doe je goed!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
Trui, spijkerbroek, hemdje, 10 paar sokken en een paar oorbellen voor 50 euro
Ja, Exact Software Nederland B.V.quote:
Primarkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
Trui, spijkerbroek, hemdje, 10 paar sokken en een paar oorbellen voor 50 euro
Nee man, bij de ultieme vetkleppendiscounter C&A natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, Exact Software Nederland B.V.. Maar goed, omdat het al zo lang bij TNT is voelt het bijna als een cadeautje van hen!
Foeiquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
misschien omdat ik thuis altidj eerst mijn nieuwe lakjes knuffel?
Mensen op MPquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
meisje op MP vond 5 euro voor OPI te duur, ze kocht ze bij de groothandel voor 6 euro. Dan heb je dus een salon. Waarom ga je dan bieden op particulieren die gebruikte nagellak aanbieden?
was dat niet die chick die mij ook mailde?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
meisje op MP vond 5 euro voor OPI te duur, ze kocht ze bij de groothandel voor 6 euro. Dan heb je dus een salon. Waarom ga je dan bieden op particulieren die gebruikte nagellak aanbieden?
Ik heb een pakket van 15 lakjes erop staan (Essence, Hema en wat art de lautrec), in 1 koop, dus pakketpost, een meisje wil er 5eu incl voor gevenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |