SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP met dank aan GlenSpey
Laatst bijgewerkt op donderdag 30 september door Douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
In die van mij is het nogal wispelturig, zo staat die er wel en zo weer nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:45 schreef Neelix het volgende:
had even geen inspiratie
Enneh, Q. Volgens mij hebben ze tegenwoordig in zo'n beetje alle layouts een "Volg Topic" of "Plaats TVP" knop.
In Leiden is de verdeling echt niet eerlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hangt van de stad af.In steden waar veel vrouwen wonen (Utrecht, Leiden, etc) zijn vrouwen veel initiatiefrijker. Als zij het niet doen, komen ze niet aan een leuke vent. Mannen zijn daar (soms ver) in de minderheid dus die wachten tot de vrouwen op ze afkomen.
Wat wel vrij handig is, trouwens, als je een man bent en in één van die steden woont.
Maar in Delft wonen de échte nerds!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:57 schreef love_sharon het volgende:
[..]
In Leiden is de verdeling echt niet eerlijk![]()
Gelukkig hebben we Delft dichtbij
Als je goed zoekt zit er nog wel eens wat leuks bijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Maar in Delft wonen de échte nerds!
+ ze kunnen je fiets maken als ie stuk isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:00 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Als je goed zoekt zit er nog wel eens wat leuks bij![]()
Haha dit klinkt trouwens wel heel bot
Die oude gewoonte is gewoon lastig om af te leren. Tevens TVP.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:45 schreef Neelix het volgende:
Enneh, Q. Volgens mij hebben ze tegenwoordig in zo'n beetje alle layouts een "Volg Topic" of "Plaats TVP" knop.
Die komt eerst hierheen hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef macondo het volgende:
Treinreizen, voor Silenus die zelfs naar Brabant reist voor een date?
Omdat datelife.nl de grootste oplichterij is die er bestaat. Misschien moeten we even een lijstje maken bij welke oplichters je niet moet zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Ivootje83 het volgende:
Waarom staat datelife .nl er niet tussen?
Dat, en het is geen traditionele dating website als ik de omschrijving en keywords mag geloven. Ik zie dat ze zich ook Fairflirt noemen, daar krijg ik sinds een paar dagen dubieuze emails van. Inderdaad oplichterij zo te zien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Omdat datelife.nl de grootste oplichterij is die er bestaat. Misschien moeten we even een lijstje maken bij welke oplichters je niet moet zijn.
(ha Ivootje, hoe is't? tijd niet gezien hier..)
Haha, dat zie je ook direct inderdaad. "Opwindende flirts en hete dates!"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Omdat datelife.nl de grootste oplichterij is die er bestaat. Misschien moeten we even een lijstje maken bij welke oplichters je niet moet zijn.
(ha Ivootje, hoe is't? tijd niet gezien hier..)
Dat, en de stijl van de hele pagina deed me direct denken aan van die placeholder pagina's die je vaak ziet op spelfout domeinen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, dat zie je ook direct inderdaad. "Opwindende flirts en hete dates!"
Heb altijd het idee dat zulke sites GEEN vrouwen aantrekt en alleen maar vieze smeerpijpjes als mannen.
Als een vrouw seks wil gaat ze naar de kroeg OF ze regelt een normale gozer via een normale website. Maar ze gaat niet op een website staan waar alleen seksverslaafde creeps komen.
Hallo Ivo van datelife.nl, je moet misschien je tactieken wat aanpassen.quote:
Niet in de mobiele.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:45 schreef Neelix het volgende:
had even geen inspiratie
Ik ben ook vrij van werkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:18 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Maar ik ben vrij van werk, dus kom ik pas na 10 uur uit bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |