Onzin, hij heeft juist hulp gezocht omdat hij niet verder wilde, dat die hulp niet werkte betekent niet dat hij door AD zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met antidepressiva wordt het alleen maar erger, klotespul is dat.
Het zou 'm sieren als ie wegblijft van Boulevard en voor dit item iemand anders neerzet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom juist. Dan gaat ie weer die zielige tronie van hem opzetten en is het item in 1 minuut klaar omdat het hem persoonlijk raakt. Maar o wee als het iemand is die hij niet kent, of niet mag. Dan is er 20 minuten bashen en achterklap.
Hállo, kan het wat normaler?quote:
Je hebt blijkbaar geen enkel idee...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:03 schreef F-Bravo het volgende:
Depressie is niet meer dan een uitzaaiing van onze verrotte hedendaagse samenleving. Net als verslavingen als anorexia en andere onzekerheidcomplexjes.
Nooit laat je je vrouw en kinderen achter. Wat voor afwijking je ook hebt. Alle mensen die hier depressie sterker achten dan de liefde voor je partner en kinderen zijn mijn inziens ook aardig ziek.
Als mens heb je altijd relativeringsvermogen. De vraag is alleen of je het nog wil aanspreken. Dat wou Antonie blijkbaar niet.
Helaas. Arme vrouw en kinders.
Ik hoop voor je dat je nooit depressief wordt, dan zul je pas merken hoeveel onzin jij in 1 bericht hebt gezet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:03 schreef F-Bravo het volgende:
Depressie is niet meer dan een uitzaaiing van onze verrotte hedendaagse samenleving. Net als verslavingen als anorexia en andere onzekerheidcomplexjes.
Nooit laat je je vrouw en kinderen achter. Wat voor afwijking je ook hebt. Alle mensen die hier depressie sterker achten dan de liefde voor je partner en kinderen zijn mijn inziens ook aardig ziek.
Als mens heb je altijd relativeringsvermogen. De vraag is alleen of je het nog wil aanspreken. Dat wou Antonie blijkbaar niet.
Inderdaad!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zou 'm sieren als ie wegblijft van Boulevard en voor dit item iemand anders neerzet.
Dat stoort me nu het meest aan hem. Hij zal echt geen stapje opzij zetten, daarvoor vindt hij zichzelf te belangrijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zou 'm sieren als ie wegblijft van Boulevard en voor dit item iemand anders neerzet.
Ach gut, even de grote jongen uithangen? Uit onderzoek is allang gebleken dat depressie en de oorzaken daarvan cultuur/samenlevingsgebonden zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aha, nog een sbs-6 numb nuts die graag iets wil zeggen zonder de feiten te kennen....
Zelfmoord uit depressie is van alle tijden, hence dat ze in de bronstijd al goddelijke geboden ertegen meenden in te moeten stellen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:03 schreef F-Bravo het volgende:
Hey, kras ff op joh. Je stóórt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:15 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Ach gut, even de grote jongen uithangen? Uit onderzoek is allang gebleken dat depressie en de oorzaken daarvan cultuur/samenlevingsgebonden zijn.
Lichte depressies misschien. Een zware depressie is een serieuze ziekte.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:15 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Ach gut, even de grote jongen uithangen? Uit onderzoek is allang gebleken dat depressie en de oorzaken daarvan cultuur/samenlevingsgebonden zijn.
Ja, zo klinkt het als euthanasie haast...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:44 schreef Keltie het volgende:
''In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen" -> Deze zin wekt mijn interesse
Dat kan, in bepaalde gevallen. De tijdelijke dipjes die eerder melancholie zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:15 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Ja dacht ook altijd dat die man precies voldeed aan het ideaal beeld van het gelukkige gezinnetje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:10 schreef Arcee het volgende:
Opmerkelijk, zeg. Hij leek me juist altijd wel lekker in z'n vel te zitten, enzo.
Dit dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:19 schreef MarMar het volgende:
Pfew... ik schrok ervan en hoewel niemand er wat aan heeft leef ik mee met de nabestaanden.
In tegenstelling tot sommige andere mensen ben ik niet boos als mensen het leven niet meer zien zitten, maar vraag ik me af hoe ellendig je je gevoeld zal hebben als je geen manier meer zag om het levend op te lossen.
Leven is niet makkelijk, goed en gelukkig leven is nog moeilijker, oordeel liever niet te snel van de buitenkant.
Arcee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, zo klinkt het als euthanasie haast...
Dat maakt het niet minder ernstig. Dat jij zegt dat een mens altijd moet kunnen relativeren geeft al aan dat je niets van de ziekte snapt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:15 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Depressie is helaas niets minder dan een ernstige ziekte.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:03 schreef F-Bravo het volgende:
Dus? Je punt? Dat het minder ernstig is? Of het nou door stofjes in de hersenen komt, of door wat dan ook, feit is, dat het enorm tragisch en vreselijk is. Voor zowel slachtoffer als omstanders.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:15 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |