abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87277824
-gastedit-

[ Bericht 95% gewijzigd door Morpheus2002 op 07-10-2010 11:25:20 ]
pi_87277843
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:39 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Met antidepressiva wordt het alleen maar erger, klotespul is dat.
Onzin, hij heeft juist hulp gezocht omdat hij niet verder wilde, dat die hulp niet werkte betekent niet dat hij door AD zelfmoord heeft gepleegd.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:12:53 #153
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87277865
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:11 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Daarom juist. Dan gaat ie weer die zielige tronie van hem opzetten en is het item in 1 minuut klaar omdat het hem persoonlijk raakt. Maar o wee als het iemand is die hij niet kent, of niet mag. Dan is er 20 minuten bashen en achterklap.
Het zou 'm sieren als ie wegblijft van Boulevard en voor dit item iemand anders neerzet.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:13:01 #154
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87277870
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:11 schreef Modus het volgende:

[..]

--
Hállo, kan het wat normaler? :(

[ Bericht 6% gewijzigd door Morpheus2002 op 07-10-2010 11:25:36 ]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:13:21 #155
136 V.
Like tears in rain...
pi_87277885
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:03 schreef F-Bravo het volgende:
Depressie is niet meer dan een uitzaaiing van onze verrotte hedendaagse samenleving. Net als verslavingen als anorexia en andere onzekerheidcomplexjes.
Nooit laat je je vrouw en kinderen achter. Wat voor afwijking je ook hebt. Alle mensen die hier depressie sterker achten dan de liefde voor je partner en kinderen zijn mijn inziens ook aardig ziek.
Als mens heb je altijd relativeringsvermogen. De vraag is alleen of je het nog wil aanspreken. Dat wou Antonie blijkbaar niet.

Helaas. Arme vrouw en kinders.
Je hebt blijkbaar geen enkel idee...

[OT]

R.I.P.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:13:25 #156
85962 ioko
I Appear Missing
pi_87277887
quote:
Depressie is niet meer dan een uitzaaiing van onze verrotte hedendaagse samenleving. Net als verslavingen als anorexia en andere onzekerheidcomplexjes.
Nooit laat je je vrouw en kinderen achter. Wat voor afwijking je ook hebt. Alle mensen die hier depressie sterker achten dan de liefde voor je partner en kinderen zijn mijn inziens ook aardig ziek.
Als mens heb je altijd relativeringsvermogen. De vraag is alleen of je het nog wil aanspreken. Dat wou Antonie blijkbaar niet.

Ik hoop voor je dat je nooit depressief wordt, dan zul je pas merken hoeveel onzin jij in 1 bericht hebt gezet.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_87277920
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Het zou 'm sieren als ie wegblijft van Boulevard en voor dit item iemand anders neerzet.
Inderdaad!
Maar wedden dat ie dat niet doet. Neeeee, meneer moet zielig doen, sympathie krijgen en zielig gevonden willen worden. En dan komen er allemaal persoonlijke verhalen... Pfff... Blij dat de tv een uit knop heeft.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:14:51 #158
85962 ioko
I Appear Missing
pi_87277945
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat stoort me nu het meest aan hem. Hij zal echt geen stapje opzij zetten, daarvoor vindt hij zichzelf te belangrijk.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_87277955
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:46 schreef teknomist het volgende:

[..]

Het wordt nog gekker! :D
En die broer is de nieuwe burgemeester van Maastricht.
pi_87277970
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:06 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Aha, nog een sbs-6 numb nuts die graag iets wil zeggen zonder de feiten te kennen....
Ach gut, even de grote jongen uithangen? Uit onderzoek is allang gebleken dat depressie en de oorzaken daarvan cultuur/samenlevingsgebonden zijn.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:15:53 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_87277982
quote:

Zelfmoord uit depressie is van alle tijden, hence dat ze in de bronstijd al goddelijke geboden ertegen meenden in te moeten stellen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:16:07 #162
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87277992
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:15 schreef F-Bravo het volgende:

[..]

Ach gut, even de grote jongen uithangen? Uit onderzoek is allang gebleken dat depressie en de oorzaken daarvan cultuur/samenlevingsgebonden zijn.
Hey, kras ff op joh. Je stóórt.
pi_87278023
quote:

[..]

Lichte depressies misschien. Een zware depressie is een serieuze ziekte.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 oktober 2010 @ 11:17:44 #164
862 Arcee
Look closer
pi_87278050
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:44 schreef Keltie het volgende:
''In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen" -> Deze zin wekt mijn interesse :')
Ja, zo klinkt het als euthanasie haast...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:18:09 #165
136 V.
Like tears in rain...
pi_87278069
quote:

[..]

Dat kan, in bepaalde gevallen. De tijdelijke dipjes die eerder melancholie zijn.

In het geval van een klinische depressie, waarbij mensen een serotoninetekort hebben of andere lichamelijke oorzaken, niet.

V.

[ Bericht 5% gewijzigd door V. op 07-10-2010 11:24:27 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_87278099
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:10 schreef Arcee het volgende:
Opmerkelijk, zeg. Hij leek me juist altijd wel lekker in z'n vel te zitten, enzo. :{
Ja dacht ook altijd dat die man precies voldeed aan het ideaal beeld van het gelukkige gezinnetje.
٩๏̯͡๏)۶
pi_87278113
Pfew... ik schrok ervan en hoewel niemand er wat aan heeft leef ik mee met de nabestaanden.
In tegenstelling tot sommige andere mensen ben ik niet boos als mensen het leven niet meer zien zitten, maar vraag ik me af hoe ellendig je je gevoeld zal hebben als je geen manier meer zag om het levend op te lossen.
Leven is niet makkelijk, goed en gelukkig leven is nog moeilijker, oordeel liever niet te snel van de buitenkant.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:19:23 #168
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_87278117
Bizar bericht, R.I.P.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_87278148
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:19 schreef MarMar het volgende:
Pfew... ik schrok ervan en hoewel niemand er wat aan heeft leef ik mee met de nabestaanden.
In tegenstelling tot sommige andere mensen ben ik niet boos als mensen het leven niet meer zien zitten, maar vraag ik me af hoe ellendig je je gevoeld zal hebben als je geen manier meer zag om het levend op te lossen.
Leven is niet makkelijk, goed en gelukkig leven is nog moeilijker, oordeel liever niet te snel van de buitenkant.
Dit dus :Y
pi_87278174
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, zo klinkt het als euthanasie haast...
Arcee. :)
Zo is het toch ook ongeveer. Ik ken een paar mensen die daarvoor gekozen hebben, zelfmoord.
Achteraf hoor je dat ze het blijkbaar al precies wisten wanneer het genoeg was, dat ze vanaf dag van keuze vrolijker zijn, weten wanneer het eindigt. :{
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:20:40 #171
593 sjak
Juffie Bloem
pi_87278180
Jees, ik schrik er echt van... :{
Lekker douchen!
pi_87278191
quote:

[..]

Dat maakt het niet minder ernstig. Dat jij zegt dat een mens altijd moet kunnen relativeren geeft al aan dat je niets van de ziekte snapt.
pi_87278215
Echt kut nieuws dit, kut!
Vond hem een goede acteur en kon altijd wel genieten van zijn optredens in T.v. interviews. Kwam op je over als een spontaan, levenslustig mens met veel dromen en ambities.
  Admin donderdag 7 oktober 2010 @ 11:21:52 #174
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_87278222
quote:

Depressie is helaas niets minder dan een ernstige ziekte.
Het woord depressie wordt helaas te vaak misbruikt door iedere modieuse luilak die een 'dip' heeft en eens wat weken thuis wilt zitten.

Mensen met een depressie hebben een gevoelswereld en een beleefwereld die voor ons héél moeilijk te begrijpen is.
Soms heel soms heb je het geluk even te zien in wat voor pikzwarte hel deze mensen leven.
En natuurlijk, door jouw onbegrip en jouw onkunde praat je zo.
Echter geeft het alleen maar aan dat je er helemaal niets van begrijpt.

Dat hoeft ook niet, we kunnen nu eenmaal niet alles in het leven begrijpen.
En van mij hoef je je nieteens te schamen voor je uitspraken en onbegrip, wees liever blij dat je nooit in je leven een blik in iemands depressieve geest hebt hoeven werpen. Ik durf zomaar te stellen dat jij je op dit moment stukken beter voelt dan een heel stel lezers van dit topic die met een baksteen in hun maag zitten, of toch met tranen zitten, omdat ze dit raakt.
Oh, niet omdat ze Antonie zelf kensden, maar omdat ze dit begrijpen en meevoelen.

En geloof me, dat hadden ze liever niet gewild..
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:22:04 #175
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87278230
quote:

[..]

Dus? Je punt? Dat het minder ernstig is? Of het nou door stofjes in de hersenen komt, of door wat dan ook, feit is, dat het enorm tragisch en vreselijk is. Voor zowel slachtoffer als omstanders.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')