Dacht dat jij er al gelukkig van werd als ik dik zou worden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat kan ook..maar dat is minder leuk natuurlijk..voor mij dan
Weltrustenquote:
Zwangere vrouwen zijn niet mooi..dus dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dacht dat jij er al gelukkig van werd als ik dik zou worden?
tenzij je dik als in zwanger bedoeld
Slaap lekkerquote:
Welterusten!quote:
Waarheen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:24 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Zal ik er aankomende zaterdag heengaan ?
Laat ze dat maar niet horenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen zijn niet mooi..dus dat bedoel ik nietMaar daar word ik inderdaad ook al heel gelukkig van..zeker in combinatie met die dunne
Naar the dubliners natuurlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:25 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Waarheen?
Ik kan Whiskey in the Jar uit m'n hoofd :S
Ik heb iets met Ierse volksliedjes...
Neem het op en plaats het op youtube en vervolgens de link hierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:25 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Waarheen?
Ik kan Whiskey in the Jar uit m'n hoofd :S
Ik heb iets met Ierse volksliedjes...
Hoewiewatwaar?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:26 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Naar the dubliners natuurlijk![]()
Zoals ik al eerder aangaf hou ik van contrast..dan voel ik mij enigszins normaalquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Laat ze dat maar niet horen![]()
2 dun kan niet?![]()
Maar mooi dat je er gelukkig van wordt!
Misschien doe ik dat zelfs. Al gaat uploaden naar youtube via mijn computer altijd kut.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Neem het op en plaats het op youtube en vervolgens de link hier
Hoiquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:26 schreef 92Merel het volgende:
Ik moet nog steeds vrienden vinden die meegaan
Ene kant van je lichaam is dik, andere kant dun?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangaf hou ik van contrast..dan voel ik mij enigszins normaal
Dit is iets waar ik nu al naar uitkijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:27 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat zelfs. Al gaat uploaden naar youtube via mijn computer altijd kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |