Dat is wat jij vindt. Ik vind frikadellen ook lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:44 schreef SpauldingPF het volgende:
alleen kroketten zijn lekker, al zit daar ook niet veel vlees meer in tegenwoordig :;p
Daarom heb ik heel veel ware'squote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik heb ook weleens zin in eten. Seks niet. Ik wacht nog steeds op de ware
Oh, die bestaat wel hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Probeer je me nu te zeggen dat de ware niet bestaat?
Hebben Hebben Hebbenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:45 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wenkbrauwen in een tube
Oh gelukkig maarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou het doet wel pijn maar ik accepteer het
Dat moet ik ook hebben. Hoef ik nooit meer mijn wenkbrauwen te epilerenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:45 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wenkbrauwen in een tube
omgquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:45 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wenkbrauwen in een tube
Wat doe je dan nog achter je computer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten
Godver, ben te geil de laatste paar weken
Wenkbrauwverf, sorryquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:45 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wenkbrauwen in een tube
Okay. Ik bied je 5 euroquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, die bestaat wel hoor![]()
Zolang je betaalt.
Aan de studiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat doe je dan nog achter je computer?
Is ze ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij noemde haar toen wortel.
[ afbeelding ]
Neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:47 schreef Catkiller het volgende:
Wachten tot je haar vraagt om een heet potje sex te komen hebben
Nee man, je ziet duidelijk dat er wenkbrauwen groeien nadat ze dat spul op haar huid doet. Magisch man.quote:
Is ze ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij noemde haar toen wortel.
[ afbeelding ]
Ik zat meer aan de wallen te denkenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee man, je ziet duidelijk dat er wenkbrauwen groeien nadat ze dat spul op haar huid doet. Magisch man.
Nog kieskeurig ookquote:
Ik heb er zelfs 2quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zat meer aan de wallen te denken
Ik heb al iemand om seks mee te hebben.
Maar die betaalt vast niet zo goed als ik doequote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zat meer aan de wallen te denken
Ik heb al iemand om seks mee te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |