Toch knap dat ze meel zo ranzig kunnen laten smakenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:39 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
nee er zit alleen maar meel in
Op welke manieren dan nog meer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee maag rammelt.
Ik doe mijn ondertitel op meerdere manieren eer aan
Omdat ik even wat voor project af wil hebben
Er was toch ergens zo'n site waar je geluid zo op kon nemen en delen met anderen enzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:37 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Haha misschien kan ik wel niet zingen?! Ik ga het toch maar even opnemen nu dan. Al duurt het waarschijnlijk zo'n 6 uur voordat ik 'm uiteindelijk op youtube heb...
Moet je kleding aantrekkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:41 schreef Catkiller het volgende:
Boh wel koud nu even, tis maar goed dat ik haren op mijn balzak heb anders zou hij er vanaf vallen
Hmm dan ben ik een leukere partnerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:40 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ja maar die whats-appte mij 2 uur geleden en is er nu niet meer
Gesprek tegen mij:
"Eng
Heb je er nog 1 gevonden?
Nou!?
Aso
Geef jij geen antwoord op whatsapp berichten?
Oke je leest het dus wel maar doet er niks mee.."
Sex.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Toch knap dat ze meel zo ranzig kunnen laten smaken
NOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
Wat aso van jou. Ik had laatst dat een onbekende mij ging pingen. Toen heb ik haar verwijderd maar bleek ze achteraf toch niet onbekend te zijn. Doeg lief dagboekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:40 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ja maar die whats-appte mij 2 uur geleden en is er nu niet meer
Gesprek tegen mij:
"Eng
Heb je er nog 1 gevonden?
Nou!?
Aso
Geef jij geen antwoord op whatsapp berichten?
Oke je leest het dus wel maar doet er niks mee.."
Zelfs dan nog een bietjequote:
Ben niet zo'n snackbarvoedselfan, hou je nog wel van me?quote:
Ik ken het. Ik heb ook weleens zin in eten. Seks niet. Ik wacht nog steeds op de warequote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm dan ben ik een leukere partner
[..]
Sex.
Eten.
Happen als mensen me pesten/plagen.
Maar beeld erbij maakt het persoonlijkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Er was toch ergens zo'n site waar je geluid zo op kon nemen en delen met anderen enzo?
De ware is dat meisje dat ook seks met jou wil hebben?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik heb ook weleens zin in eten. Seks niet. Ik wacht nog steeds op de ware
Probeer je me nu te zeggen dat de ware niet bestaat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
De ware is dat meisje dat ook seks met jou wil hebben?
Nou het doet wel pijn maar ik accepteer hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ben niet zo'n snackbarvoedselfan, hou je nog wel van me?
Wel hoor, 15 procent. (heb bij een slager gewerkt)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:44 schreef SpauldingPF het volgende:
alleen kroketten zijn lekker, al zit daar ook niet veel vlees meer in tegenwoordig :;p
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik heb ook weleens zin in eten. Seks niet. Ik wacht nog steeds op de ware
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |