Wachten! Maar nog beter als je helemaal niks meer terugstuurt, en wacht tot zij dat doet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:38 schreef Vanky het volgende:
Ze heeft nog altijd niet gestuurd, zou ik haar morgen eens SMSsen? Of liever gewoon nog even wachten tot ergens volgende week?
Wacht nou maar gewoon, zou er ook niet vanuit gaan dat ze nog wat terugstuurt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:38 schreef Vanky het volgende:
Ze heeft nog altijd niet gestuurd, zou ik haar morgen eens SMSsen? Of liever gewoon nog even wachten tot ergens volgende week?
Never.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:41 schreef Vanky het volgende:
Ik zou haar vriendin ook kunnen vragen wat ze wil en daar voor zorgen (iets romantisch dan)! Maar dat lijkt me zo zielig!
TS, ik heb je vertelt, NORMAAL BLIJVEN. Retard. Mensen gaan ook nooit luisteren wanneer ze voor de eerste keer zo hevig verliefd worden. En zeg niet dat je van haar houdt terwijl je niet eens met haar hebt gezoend.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:35 schreef Vanky het volgende:
Mocht dit een gewoon meisje zijn zou ik me er gewoon niets van aantrekken en doorgaan met m'n leven.
Maar ergens hou ik wel van haar, en zij misschien een beetje van mij aangezien ze me toch zelf begon te smssen, en eigenlijk best wel lieve berichtjes stuurde?
Ik heb het gewoon verknald, dat besef ik ook!
Ai, hoe kun je van iemand houden als je diegene amper kent? Je hemelt haar nu helemaal op terwijl je haar nog geen eens zo goed kent. Wel in de realiteit blijven. Neem een tijdje afstand van haar. Laat haar maar lekker achter je aan lopen. Het zal moeilijk zijn om afstand te nemen, maar te opdringerig overkomen werkt zeker niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:35 schreef Vanky het volgende:
Mocht dit een gewoon meisje zijn zou ik me er gewoon niets van aantrekken en doorgaan met m'n leven.
Maar ergens hou ik wel van haar, en zij misschien een beetje van mij aangezien ze me toch zelf begon te smssen, en eigenlijk best wel lieve berichtjes stuurde?
Beetje moeilijk afstand nemen en haar achter je aan laten lopen als zij dat eerst doet.quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ai, hoe kun je van iemand houden als je diegene amper kent? Je hemelt haar nu helemaal op terwijl je haar nog geen eens zo goed kent. Wel in de realiteit blijven. Neem een tijdje afstand van haar. Laat haar maar lekker achter je aan lopen. Het zal moeilijk zijn om afstand te nemen, maar te opdringerig overkomen werkt zeker niet.
Pas op dat je je hart niet te snel verpand aan haar. Ze kan echt hard je hart breken.
Wil je Jokertje hierbuiten laten please?quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:32 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
Je houd van haar..? doe normaal. Nu klink je echt eng.
Tip: laat der maar gewoon met rust, ze vind je niet leuk, echt niet (niet lullig bedoeld maar ik ben gewoon eerlijk). Je kan achter der aan blijven zitten en MISSCHIEN reageert ze dan en zal ze je aan het lijntje houden, want ja aandacht is altijd leuk. Maar meer zal het niet worden.
Weet je zeker dat je bijna 23 bent? Je klinkt eerder als bijna 13..
Krijg hier een Jokertje gevoel bij
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:45 schreef John_Q het volgende:
[..]
Wil je Jokertje hierbuiten laten please?
Jokertje had haar namelijk allang gehosseld met zijn openingszin: 'heb je wel eens problemen ofzo?'
Wat voor werk doet ze? Als ze serveerster is moet je natuurlijk langs gaan om bij haar een drankje te bestellen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:03 schreef Vanky het volgende:
Eigenlijk gewoon dat ze vandaag gaan werken was, dat ze zich goed heeft geamuseerd.
Ze zei me waar ze werkte en toen heb ik zelf maar gezegd waar ik een baantje had.
Toen zei ze dat ze weg was, nog een X en meteen offline.
Leuke topic wending trouwens.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:35 schreef Vanky het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |