Oke... maak je wel aardig kans denk ik.... Wij moeten nog 1 maand en dan hebben we 1 jaar (en 68 punten), niet dat we er dan gelijk iets mee gaan doenquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
pfoe, vorige keer hadden we er 56 ofzo, nu denk ik dus iets in de 60 ofzo?
Ik weet het nooit zo met die punten
elke maand die je ingeschreven staat is een punt. Elke maand die IB ingeschreven staat is een punt. Dat bij elkaar is je totale puntenaantalquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
hoeveel punten krijg je nu per maand p.p.
Dus je bent gewoon ergens middenmoot of reële kanshebber?quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:42 schreef IrishBastard het volgende:
Mwa, redelijkMeeste inschrijvingen zijn wel 50 punten +
Ik denk niet dat het mag. Je zit nu huur en je wil je huurdinges onderverhuren?quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
Over een jaar ongeveer gaan wij ons huis (als het mag van portaal, dus legaal) onderverhurendus als jullie dan nog niets hebben en jullie hebben interesse dan moet je 't maar laten weten
ik mag hopen van wel ja, maar stel dátquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:45 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, dat is wel hele lange termijn planningGok dat we tegen die tijd wel iets hebben
Dat mag voor een jaar in verband met verblijf in het buitenland voor werk of studiequote:Op zondag 10 oktober 2010 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het mag. Je zit nu huur en je wil je huurdinges onderverhuren?
Dan denk ik dat ik sowieso zal passenquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik mag hopen van wel ja, maar stel dát![]()
we hebben er liever bekenden in dan mensen via 'n advertentie aangezien we meubels enzo zullen laten staan
Klopt, maar zo speciaal is deze ook weer niet, dus denk dat het wel loslooptquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:48 schreef Californium het volgende:
Tis ook even afwachten; bij sommige appartementen / tweepersoonseenheden zie je soms ook puntenaantallen van 100+ ....
Dat gaat nog lastig worden om een huurder te vinden. Of je moet ver onder de prijs gaan zitten of studenten erin mikkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat mag voor een jaar in verband met verblijf in het buitenland voor werk of studieDe universiteit kan hier bewijs voor leveren. Of het 2 jaar mag moeten we nog navragen
Zo veel huur betalen we hier nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat gaat nog lastig worden om een huurder te vinden. Of je moet ver onder de prijs gaan zitten of studenten erin mikken
Succes iig!quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo veel huur betalen we hier nietdus inclusief zal de huurprijs niet hoger dan 500 euro komen te liggen. Da's 250 per persoon als je hier met 'n stel komt wonen, da's niet veel..
We vinden wel mensen, en als 't niet mag voor twee jaar, dan duiken we gewoon 't avontuur in en zoeken wel weer wat als we terug komen
Klopt idd... Zit wel op een mooie locatiequote:Op zondag 10 oktober 2010 13:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Klopt, maar zo speciaal is deze ook weer niet, dus denk dat het wel loslooptWe zullen het wel zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |