Volgende ronde weer.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:33 schreef ReWout het volgende:
He KLOTE!!!! Mis ik de inschrijving... geen mogelijkheid meer zeker?
Ja, want dan heeft niemand door dat hij dorpsbewoner is.quote:
President Stali.quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
Wat heb je nou aan veiligheid in het dorp? Moorden moeten er opgelost worden en er is niemand die dat zo goed kan als Puntenslijpsel. Samen met Susi (en Hara) altijd voorop in de strijd tegen het mafianisme.
wa denkte zelf?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
Is het zinvol om nu alvast te beginnen met het doorspitten van fobo's en posthistory enzo?
Ik sta te trappelen
Als je een fotografisch geheugen hebt wel, dan weet je gelijk wie de dader is zodra de hints er staan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
Is het zinvol om nu alvast te beginnen met het doorspitten van fobo's en posthistory enzo?
Ik sta te trappelen
Misschien dat je alvast een beetje in kaart kan brengen wat voor een hints je uit de fobo's zou kunnen halen als je SL was.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik sta te trappelen
We doen nu geen 24-uursnacht dus het is zo afgelopen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:48 schreef ReWout het volgende:
KUT KUT KUT konden jullie even geen PM versturen ofzo
Je kan alvast kijken wie er een leeg fobo heeft bv zodat je die niet meer hoeft te openen, of globaal waar iemand post, maar echt zoeken pas als je hints hebt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik sta te trappelen
[toverheksje] SL?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien dat je alvast een beetje in kaart kan brengen wat voor een hints je uit de fobo's zou kunnen halen als je SL was.
daar hebben we nog over gestemt, sorryquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:48 schreef ReWout het volgende:KUT KUT KUT konden jullie even geen PM versturen ofzo
Ja, dan moeten de hints die jij zelf hints vindt wel goede hints zijn, anders zoek je met verkeerde hints.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je een fotografisch geheugen hebt wel, dan weet je gelijk wie de dader is zodra de hints er staan.
Spelleiderquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[toverheksje] SL?[/toverheksje]
Dan kijk je niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, de tijden, what's up mit das, want ik zie geen veranderingen in de OP
Lekkere houding he?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
Wat heb je nou aan veiligheid in het dorp? Moorden moeten er opgelost worden en er is niemand die dat zo goed kan als Puntenslijpsel. Samen met Susi (en Hara) altijd voorop in de strijd tegen het mafianisme.
Rare plek hèquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, aha, I seeOnder het kopje deadlines dus
quote:
quote:'s Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 20:30 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 21:00 kan plaatsvinden. Om 21:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 21:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal op het volgende moment om 21:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!
Wie zegt mij dat jij geen maffia bent?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Lekkere houding he?
Veiligheid gaat juist voor alles om daarmee de mafia lynchen.
Ik gun het PS uiteraard door haar spelgeschiedenis, heb ook op haar gestemd maar ik weet nu niet of ze ook dorp is of niet. Om zeker te zijn weet ik dat je daarom beter op mij kunt stemmen.
Stem op mij..
ADOquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Alleen maar omdat AZ onder ons staat
Wie zegt mij dat jij dat niet bentquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie zegt mij dat jij geen maffia bent?
Beter!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We doen nu geen 24-uursnacht dus het is zo afgelopen.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:57 schreef Harajuku. het volgende:
's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 21:40 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 22:00 kan plaatsvinden. Om 19:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 19:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal op het volgende moment om 22:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!
Zo dan?
Ik pleitte voordat dit spel weer begon voor PS als BM, lees maar terug.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:57 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wie zegt mij dat jij dat niet bent? Je wilt wel heeeeeel graag dat PS BM wordt
.
Ik hap even met je mee, ik lurkte en was er totaal van overtuigt dat ze maffia was.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Hara is het schone universum.
Ik ben nog stof aan het happen..
Maar nu vertrouw ik haar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hap even met je mee, ik lurkte en was er totaal van overtuigt dat ze maffia was.
Zelfs toen ze het stellig ontkende tegen mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze eigen Onno Hoesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Puntenslijpsel (10) Sheep, Ladidadida, Stali, CLX, IJsdraakje, BeamofLight, Stijn, 08gnot, Blessed, naatje_1
Lynda (4) D., Etc, bloodysunday, iBenny
TheVulture (4) Bartjebart, Ang3l, liesje1979, Tha_Erik
Kalmaar (0)
Calex (0)
Stali (0)
Homomeester.
Uitgaande van de postende [HOMO]'s is 10% in deze groep homo. En dat is een hele normale verdeling hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet straks nog een praatgroep voor gediscrimineerde hetero's beginnen.
Doe! Kunnen we weer op de barricade dat wij uitgesloten wordenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet straks nog een praatgroep voor gediscrimineerde hetero's beginnen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe! Kunnen we weer op de barricade dat wij uitgesloten worden.
Ik moet aan van alles denken, maar niet aan dat je en veilig toevluchtsoord voor de dorpelingen bent.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Puntenslijpsel (10) Sheep, Ladidadida, Stali, CLX, IJsdraakje, BeamofLight, Stijn, 08gnot, Blessed, naatje_1
Lynda (4) D., Etc, bloodysunday, iBenny
TheVulture (4) Bartjebart, Ang3l, liesje1979, Tha_Erik
Kalmaar (0)
Calex (0)
Stali (0)
Homomeester.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |