1.gif bewust gekozen. Als straf voor de lafaards.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:47 schreef Chowi het volgende:
Godverdomme Dago. PI vergeten.
Wel een goeie OP.
Ik zit naast de TS, dus ik ben sneller.quote:
Hoezo lafaards? Ik was serieus te laat voor de lapo.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
1.gif bewust gekozen. Als straf voor de lafaards.
Yup, er zijn nog wel een paar films van haar die ik moet zien. Ze moet alleen uitkijken dat ze niet getypecast wordt, ze is geen Zooey Deschanel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ellen Page is best wel heel erg tof.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoezo lafaards? Ik was serieus te laat voor de lapo.
Ik zal het nog één keer herhalen. Ik was te laat voor de lapo. In BeF.
Ik heb hoogtevrees en de ride begint dat je op het hoogste punt wordt stilgezet en dan gaan de liftdeuren open, zodat je een prachtig (quote:
Dat zijn twee zinnen die je niet verwacht als je het liedje van de attractie hoort.quote:De 53-jarige man raakte zwaargewond toen hij aan het werk was op de attractie 'It's a small world'. Hij werd per helikopter naar het ziekenhuis gebracht, waar hij overleed.
Whip It is in vergelijking met Hard Candy en Juno errug slecht. Verder is Ellen Page –quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Yup, er zijn nog wel een paar films van haar die ik moet zien. Ze moet alleen uitkijken dat ze niet getypecast wordt, ze is geen Zooey Deschanel.
Daar wil ik even goed de tijd voor nemen dit weekend, dus je mot nog ff wachten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:14 schreef picodealion het volgende:
Nog niet, staat wel in mijn downloads map.
Tiek en Dago, doe eens even jullie album tops. Wellicht kan ik nog wat inspiratie opdoen voor onderweg. Wat me er tevens aan doet denken dat ik de nieuwe Anathema een kans zou geven, bij dezen dus.
Vreemd genoeg ken ik dat al sinds de Havo, maar bedacht ik me vandaag dat ik dat weer eens moest checken. Ik had het net aangezet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, dat akoestische album van ze moet je in ieder geval ontwijken. Check Black Rebel Motorcycle Club.
Ik kan jou ook niet vinden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:35 schreef picodealion het volgende:
Pft je heet niet eens Dagonet op twitter.
Pffffrrrrrtquote:
Als ik al tweet is het over Marilyn Manson, Sharepoint 2010 of HTML. Veel leesplezier,quote:
Ik kijk het even aan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als ik al tweet is het over Marilyn Manson, Sharepoint 2010 of HTML. Veel leesplezier,.
Nee, ik zie dat heel anders.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Srsly, hebben we een heel topic gedaan bínnen 36 uur?
http://twitter.com/#!/blueoctoberbandquote:
Ik had het al gezien.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door picodealion op 06-10-2010 22:48 (zie editgeschiedenis) ]
En op die noot ga ik me richting bed begeven!quote:
Hey, ik zou m'n linkernier ruilen voor een persoonlijk concert van ze, maar dat neemt niet weg dat ze een emo-bandje zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/blueoctoberband
Ik heb brownievlaai besteld.quote:
En wat dacht je van warrige warhoofd butterfly-elfje Imogen Heap.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey, ik zou m'n linkernier ruilen voor een persoonlijk concert van ze, maar dat neemt niet weg dat ze een emo-bandje zijn.
per'quote:
Bij Multivlaai.quote:
Heb die ook nog nooit op maar het klinkt wel kinda goddelijk.quote:Brownievlaai
Roomboterdeeg met een mengsel van chocolade room en chocolade muffindeeg
Dat is het inderdaad. Straks ga je nog petjes dragen met van die gouden stickers erop.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:55 schreef Blight het volgende:
Ik vind het meest recente album van Eminem best aardig. En dat is een guilty pleasure.
Ik vind dat Love the way you lie-gebeuren met Rihanna best rof, tof mijn eigen verbazing.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:55 schreef Blight het volgende:
Ik vind het meest recente album van Eminem best aardig. En dat is een guilty pleasure.
Ik ga vrijdag trakteren op werk, dit klinkt een stuk beter dan zelf staan zwoegenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bij Multivlaai.
[..]
Heb die ook nog nooit op maar het klinkt wel kinda goddelijk..
In before the edit.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind dat Love the way you lie-gebeuren met Rihanna best rof, tof mijn eigen verbazing.
"Marlyn Manson" was ook genoeg geweest, inderdaad.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je was er toch wel achter gekomen. Ik heb het alleen liever niet zwart op wit,.
zarGon had het na 1 post al door. Ik ben echt te doorzichtig.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"Marlyn Manson" was ook genoeg geweest, inderdaad.
Ik had ook het idee dat je poststijl compleet veranderd was.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
zarGon had het na 1 post al door. Ik ben echt te doorzichtig.
Aan de andere kant vlei ik mezelf ermee dat me in het begin gevraagd werd of ik C., c. VAC of BS was.
Die heeft hier ook vaak genoeg meegepost.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:
zG. zou best een goede aanvulling op BeF zijn.
Dus toch. Er stond me iets vaags van bij.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die heeft hier ook vaak genoeg meegepost.
Dat eerste, was dat in een weiland?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:24 schreef ehqo. het volgende:
Ik at een keer brownievlaai, maar toen werd ik vrij snel misselijk. Verder wil ik melden dat het bokbier van la chouffe ongezond lekker is.
Nee, bij 'It's a small world aaaafter aaall.." denk je eerder aan automutilatie..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zijn twee zinnen die je niet verwacht als je het liedje van de attractie hoort.
Overigens was ik naar de ctrl-toets aan het zoeken op de iPhone.
Inmiddels wel ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:46 schreef ehqo. het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie picolaedion is trouwens. Moet ik me schamen?
Hihi, ik ben pretty goddamn funnyquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:16 schreef Dagonet het volgende:
http://hyperboleandahalf.blogspot.com/
De c_c-erigste blog out there.
Pretty goddamn funny.
En dan wordt het advies gegeven om het snel op te schrijven. Alsof ik daar zin in heb, midden in de nacht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:26 schreef Chowi het volgende:
Ik werd vannacht wakker van een hele mooie, bijzondere droom. "Die moet ik onthouden!" dacht ik nog. Maar ja, je weet hoe het gaat...
Ja, het schoot ook nog even door me heen dat ik het moest opschrijven. Maar toen heb ik me omgedraaid en ben verder gaan slapen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan wordt het advies gegeven om het snel op te schrijven. Alsof ik daar zin in heb, midden in de nacht.
Ja, zo gaat dat in huize Tique.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:35 schreef Dagonet het volgende:
En dan doe je het licht aan, zoek je naar een pen en papier en krijg je een ros omdat de ander wil slapen.
What else is new? Al die poortjes zijn schijnveiligheid. Iedere malloot kan een schipholpas krijgen waarmee je zo overal naar binnen loopt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeetje, wat erg voor die kinderen.
Iets anders: m'n moeder gaat zo vliegen, en mag haar medicijnen in haal pillendoos meenemen, mits medicijnenpaspoort. Niemand controleert echter of de pillen überhaupt overeenkomen met wat ze slikt, het zou zomaar iets anders kunnen zijn. Ergo: die beveiliging is bepaald niet waterdicht en mijn moeder gat vanmiddag een vliegtuig opblazen.
Een of ander Turks ritueel? Welk deel van d'r is verbrand?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeetje mina, een hyperactieve, overnerveuze 50-plusser die alleen gaat vliegen naar Schiphol brengen gaat veel energie kosten. Ze rent nog net geen rondjes om haar eigen as.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:26 schreef Chowi het volgende:
Ik werd vannacht wakker van een hele mooie, bijzondere droom. "Die moet ik onthouden!" dacht ik nog. Maar ja, je weet hoe het gaat...
Nee, het Turkse ritueel vindt pas plaats in de trein, waar ze eerst eersteklas wil zitten omdat dat de dichtstbijzijnde plek is, vervolgens klaagt dat reizen met mij altijd een hel is omdat ze de trein door moet omdat het vol zit, vervolgens op de eerste de beste plek voor een persoon gaat zitten, waarna ik de reis op de trap naast de te luide negers doorbreng.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Een of ander Turks ritueel? Welk deel van d'r is verbrand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |