Blijkbaar ja.. Ik vraag me dan af, was ie depressief ofzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:25 schreef Ladylike het volgende:
een mens kan ongemerkt enorm lijden
als de roddel waar is, vind ik het NOG spijtiger...
dan heeft hij klachtenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar ik heb een hekel aan gelijkspel...
quote:
Ja, ik ken het gevoel...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat raar altijd als mensen dood gaan met wie je "opgegroeid" bent...
Weet niet hoe ik het gevoel anders moet omschrijven
blijkbaar, mensen trekken dan een mooi masker aanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Blijkbaar ja.. Ik vraag me dan af, was ie depressief ofzo?
ja he..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mensen die heel dichtbij me staan zijn er eigenlijk niet overleden, de ouders van mn ex, mn opa en oma aan een kant, een meisje dat bij me in de klas had gezeten... Dat waren alle begrafenissen die ik heb gehad en dat waren geen mensen die me heel na aan het hart stonden. Ik had wel verdriet, maar niet zó.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]we staan weer achter
[..]
Ja, ik ken het gevoel...
het zijn er toch aardig wat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mensen die heel dichtbij me staan zijn er eigenlijk niet overleden, de ouders van mn ex, mn opa en oma aan een kant, een meisje dat bij me in de klas had gezeten... Dat waren alle begrafenissen die ik heb gehad en dat waren geen mensen die me heel na aan het hart stonden. Ik had wel verdriet, maar niet zó.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb opt werk geen internet meer.....hoe ironisch
ook overledenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb opt werk geen internet meer.....hoe ironisch
dat kan ik ook van jou (jullie) zeggenquote:
quote:
Ja idd...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
blijkbaar, mensen trekken dan een mooi masker aan
[..]
ja he..
quote:
In de meeste gevallen zul je depressies niet makkelijk herkennen als je niet enorm dicht bij de persoon staat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
blijkbaar, mensen trekken dan een mooi masker aan
[..]
ja he..
Lees de URL eens.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over de verdere omstandigheden rond de dood van Kamerling is niks bekend. dat staat er....
klopt helemaal, helaasquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In de meeste gevallen zul je depressies niet makkelijk herkennen als je niet enorm dicht bij de persoon staat.![]()
Even voor de sfeer:
Oh nu staat het wel op nu.nlquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over de verdere omstandigheden rond de dood van Kamerling is niks bekend. dat staat er....
ik weet hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kan ik ook van jou (jullie) zeggen
volgende week zaterdag heb ik verlof dus als je dan komt, zie ik je nog nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik weet het![]()
Al 6x gezegd dat we gingen, steeds weer komt er iets tussen![]()
Nu hopen we weer op zaterdag, maar daar dreigt alweer een kink in de kabel te komen![]()
Dus wachtten we maar af
Vind ik niet, als ik om me heen luister...quote:
We proberen déze zaterdag.......quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgende week zaterdag heb ik verlof dus als je dan komt, zie ik je nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |