Slaap lekkerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hier refereerde ik aan. En nu ga ik slapenl
en nu willen we dus een foto om wat je beweert te bewijzenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:34 schreef Siral het volgende:
[..]
Agh, ik ben echt VOOR een vrouwelijk figuurIk hou niet van plankjes. En dat ben ik zelf ook absoluut, niet, en dat zal ik ook nooit worden, ook niet als ik een paar kilo afval!! (sowieso groot achterwerk, grote boezem). Maar als ik een paar kilo kwijt ben, ben ik gewoon veel blijer! Dan weeg ik weer wat ik een jaar of wat geleden woog
Toen ik ze kocht zaten ze goedquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Misschien heb je een te kleine broek gekocht.
Sorry, flauw, maar je moet jezelf niet gaan uithongeren hoor!
Ik kan het ook mengenquote:
Da's prima, zolang je het maar op een gezonde manier doet. Als het niet op een gezonde manier lukt, dan is het gewoon niet meant to be. Je gezondheid verpesten, dat zijn die paar kilo's gewoon niet waard.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:34 schreef Siral het volgende:
[..]
Agh, ik ben echt VOOR een vrouwelijk figuurIk hou niet van plankjes. En dat ben ik zelf ook absoluut, niet, en dat zal ik ook nooit worden, ook niet als ik een paar kilo afval!! (sowieso groot achterwerk, grote boezem). Maar als ik een paar kilo kwijt ben, ben ik gewoon veel blijer! Dan weeg ik weer wat ik een jaar of wat geleden woog
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb er niet bijster veel verstand van, maar het ziet eruit als een heel mooi lijstje
HAHAquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:36 schreef j.t het volgende:
[..]
en nu willen we dus een foto om wat je beweert te bewijzen![]()
Op naar oefening 3
Normaal eet ik ook echt wel goed hoor, zie al mijn andere geposte lijstjes hier, nu voelde ik me gewoon ff heel slecht, dusja. Had ff twee dagen mezelf ingehouden. Gaan we heus niet dood vanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's prima, zolang je het maar op een gezonde manier doet. Als het niet op een gezonde manier lukt, dan is het gewoon niet meant to be. Je gezondheid verpesten, dat zijn die paar kilo's gewoon niet waard.
treurige muziek is nooit goed nee..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:39 schreef Blurred86 het volgende:
tijd om te stoppen met treurige muziek luisteren en te gaan slapen, welterusten allemaal!
dat vind ik ook!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb er niet bijster veel verstand van, maar het ziet eruit als een heel mooi lijstje
Thanks uniek en Coco!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
mooi lijstje ja, niet je verstand
thnqquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Weletrusten Blurred
j.t., goed zeg!!
Mo, Evy 16 alweer... knap zeg!
Waar halen jullie de tijd vandaan om al die series te kijken?
Hardlopen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:51 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Thanks uniek en Coco!
Nu alleen nog iets van beweging, want dat is er al sinds de vakantie niet meer van gekomen, helaas.
En ik wilde op allemaal dingen reageren maar ben ineens zo moe dat 't me duizelt. Dus maar eens richting bed instead!
Zoiets geen idee als tijdelijke oplossing? Moet wanneer je huisbaas een fatsoenlijke koelkast geregeld heeft makkelijk te verkopen zijn aan een student. http://link.marktplaats.nl/378059221quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:11 schreef Merel het volgende:
De vriezer is ook stuk, dus ik kan echt helemaal niks bewaren. Hoe doe jij dat dan?
Oeh, cosy marshmellows boven een kaarsje smelten?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee! De stroom in de keuken knalt eruit!.
Herkenbaar. Wat voor rokje draag je tegenwoordig als je in pak moet opdraven? Gerend, klokkend, welke lengte?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:33 schreef Tinkepink het volgende:
Aan mijn lichaam hoeft niet gesleuteld te worden, maar ik weet tegenwoordig gewoon niet hoe ik me moet kleden en hoe ik mijn haar moet doenHet is of te ouwelijk of te jong
Of gewoon saai.
Witlof en bleekselderij in de koelkast (witlof zo donker mogelijk), uien, tomaten e.d. in de groentela of buiten de koelkast. Waar je het in de supermarkt vindt kun je het thuis ook bewaren, dus in de koeling in de supermarkt -> thuis ook in de koelkast.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe bewaar ik witlof? En bleekselderij? In de koelkast?
En uien en zo kunnen gewoon op het aanrecht toch?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
De onderste 4 moet je in de kliko mikken. Permanent.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zin in een rel.
loveli ook geloof ik.
nou, kommop.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dit plaatje meesturen!
[ afbeelding ]
Ik vind hem hilarisch op de één of andere manier, so sue me![]()
Dattem en 1.78 hier.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En ik 1.65![]()
Overigens raak ik er meer en meer van overtuigd dat veel sporten veel zinvoller is voor een goed figuur dan lijnen. Heb nog steeds het zelfde gewicht als vorig jaar en de centimeters komen ook overeen. Ben alleen minder gaan sporten en de verslapping heeft toegeslagen
Hell yeah!quote:
Was een vacature op een andere afdeling, mocht van P&O eerst na de deadline solliciteren (had ivm vakantie vacature niet eerder gezien), maar achteraf bleek dat de leidinggevende al 2 kandidaten had waaruit ze ging kiezen. Shit happens, maar ik blijf het in de gaten houden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:07 schreef _aurum_ het volgende:
loveli hoe zat het met je promotieverzoek? Je had toch een brief geschreven?
Kon je maar meer verbranden door hakken te dragen. Als je hakken mee mocht tellen zou mijn BMI er ook gelijk een stuk rooskleuriger uitzien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:05 schreef _aurum_ het volgende:
oh en 1.64 hier maar ik loop altijd op hakken, dus maak daar maar minimaal 1.70 van
Nee hoor niet gek. Ik zou het ook wel willen. Zonder gesnij in mn lijf, maar kapsel + kleding wat volwassener maken zou ik wel leuk vindenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:27 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat ik trouwens weleens zou willen? Een make-overERg he?
Hee, toevallig! Ik ook!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee hoor niet gek. Ik zou het ook wel willen. Zonder gesnij in mn lijf, maar kapsel + kleding wat volwassener maken zou ik wel leuk vinden. Ik was vandaag echt weer zoals toen ik 14 was ... haar in een staartje (verslapen), jongensvest ...
Mee eensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ach soms hoef je niet heet te wezen, maar gewoon comfy, non?![]()
Ikke ga slapies doen! Nog niet helemaal klaar met lezen, maar het wil nu toch niet meer zo. Morgenochtend laatste stukje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |