Zoiets geen idee als tijdelijke oplossing? Moet wanneer je huisbaas een fatsoenlijke koelkast geregeld heeft makkelijk te verkopen zijn aan een student. http://link.marktplaats.nl/378059221quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:11 schreef Merel het volgende:
De vriezer is ook stuk, dus ik kan echt helemaal niks bewaren. Hoe doe jij dat dan?
Oeh, cosy marshmellows boven een kaarsje smelten?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee! De stroom in de keuken knalt eruit!.
Herkenbaar. Wat voor rokje draag je tegenwoordig als je in pak moet opdraven? Gerend, klokkend, welke lengte?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:33 schreef Tinkepink het volgende:
Aan mijn lichaam hoeft niet gesleuteld te worden, maar ik weet tegenwoordig gewoon niet hoe ik me moet kleden en hoe ik mijn haar moet doenHet is of te ouwelijk of te jong
Of gewoon saai.
Witlof en bleekselderij in de koelkast (witlof zo donker mogelijk), uien, tomaten e.d. in de groentela of buiten de koelkast. Waar je het in de supermarkt vindt kun je het thuis ook bewaren, dus in de koeling in de supermarkt -> thuis ook in de koelkast.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe bewaar ik witlof? En bleekselderij? In de koelkast?
En uien en zo kunnen gewoon op het aanrecht toch?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
De onderste 4 moet je in de kliko mikken. Permanent.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zin in een rel.
loveli ook geloof ik.
nou, kommop.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dit plaatje meesturen!
[ afbeelding ]
Ik vind hem hilarisch op de één of andere manier, so sue me![]()
Dattem en 1.78 hier.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En ik 1.65![]()
Overigens raak ik er meer en meer van overtuigd dat veel sporten veel zinvoller is voor een goed figuur dan lijnen. Heb nog steeds het zelfde gewicht als vorig jaar en de centimeters komen ook overeen. Ben alleen minder gaan sporten en de verslapping heeft toegeslagen
Hell yeah!quote:
Was een vacature op een andere afdeling, mocht van P&O eerst na de deadline solliciteren (had ivm vakantie vacature niet eerder gezien), maar achteraf bleek dat de leidinggevende al 2 kandidaten had waaruit ze ging kiezen. Shit happens, maar ik blijf het in de gaten houden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:07 schreef _aurum_ het volgende:
loveli hoe zat het met je promotieverzoek? Je had toch een brief geschreven?
Kon je maar meer verbranden door hakken te dragen. Als je hakken mee mocht tellen zou mijn BMI er ook gelijk een stuk rooskleuriger uitzien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:05 schreef _aurum_ het volgende:
oh en 1.64 hier maar ik loop altijd op hakken, dus maak daar maar minimaal 1.70 van
Nee hoor niet gek. Ik zou het ook wel willen. Zonder gesnij in mn lijf, maar kapsel + kleding wat volwassener maken zou ik wel leuk vindenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:27 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat ik trouwens weleens zou willen? Een make-overERg he?
Hee, toevallig! Ik ook!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee hoor niet gek. Ik zou het ook wel willen. Zonder gesnij in mn lijf, maar kapsel + kleding wat volwassener maken zou ik wel leuk vinden. Ik was vandaag echt weer zoals toen ik 14 was ... haar in een staartje (verslapen), jongensvest ...
Mee eensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ach soms hoef je niet heet te wezen, maar gewoon comfy, non?![]()
Ikke ga slapies doen! Nog niet helemaal klaar met lezen, maar het wil nu toch niet meer zo. Morgenochtend laatste stukje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |