Je haat iemand, of je haat iemand niet. Haat kan je niet hebben.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:11 schreef Demonhair het volgende:
Ten eerste voordat ik begin wil ik even zeggen dat ik totaal geen haat heb voor geert wilders.
Ik vind dat hij het wel leuk brengt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je haat iemand, of je haat iemand niet. Haat kan je niet hebben.
Tevens lopen er hier in POL al 10 andere topics met Wilders in de titel, kon je het daar niet kwijt?
Ditquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:13 schreef Misstique het volgende:
Helaas. Je hoort bij zij en niet bij wij.
Klinkt het ook logisch om jou te straffen als je vader iemand besteelt?quote:Als jij en je familie niks crimineels doen, wil Wilders je ook het land niet uit hoor. (Wanneer dat zou kunnen)
Zou je daar 12 jaar voor kunnen krijgen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:15 schreef Demonhair het volgende:
Sorry ik had het gevoel dat niemand luisterde of las wat ik ook maar schreef bij alle andere websites enzo.
dacht misschien doen ze dat wel als ik er zelf 1 maak.
[..]
Klinkt het ook logisch om jou te straffen als je vader iemand besteelt?
Ach, hij moet dan eerst zijn straf nog uitzitten, tegen die tijd ben je hopelijk meerderjarig. Zo niet, dan had je al in bed moeten liggen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:21 schreef Demonhair het volgende:
Grappig hoe je expres een voorbeeld uit context neemt.
Goed dan.
Als jouw vader iemand vermoord en jij word het land uitgegooid. (klinkt dat logisch dan?)
Dat is het probleem met een bepaald beleid he? Men brengt het als een beschermende paraplu, maar het werkt meestal uit als een veld landmijnen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:18 schreef DrDentz het volgende:
Is dat dan een nieuw punt van Geert? Families deporteren?
Ik zie het meer als mensen die zich wanhopig in een slachtofferrol proberen te manoeuvreren. 'Geert wil mij en mijn familie uitzetten!!' uh.. nee..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:39 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Dat is het probleem met een bepaald beleid he? Men brengt het als een beschermende paraplu, maar het werkt meestal uit als een veld landmijnen.
Geert zei dat tientallen miljoenen moslims Europa zullen moeten verlaten. Kleine kans dat TS daar dan niet bijhoort, of minstens een aantal familieleden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie het meer als mensen die zich wanhopig in een slachtofferrol proberen te manoeuvreren. 'Geert wil mij en mijn familie uitzetten!!' uh.. nee..
Willen wel, kunnen waarschijnlijk niet nee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:14 schreef DenOuden het volgende:
Als jij en je familie niks crimineels doen, wil Wilders je ook het land niet uit hoor. (Wanneer dat zou kunnen)
Doe toch eens niet zo simpel. Het is in dit land gemeengoed dat door een paar beleidsregels inderdaad meer slachtoffers vallen dan dat men goed doet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie het meer als mensen die zich wanhopig in een slachtofferrol proberen te manoeuvreren. 'Geert wil mij en mijn familie uitzetten!!' uh.. nee..
Hij heeft natuurlijk wel eens gezegd dat wanneer een lid van de allochtone familie een misdaad pleegt, wat hem betreft de complete familie eruit wordt gezet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:18 schreef DrDentz het volgende:
Is dat dan een nieuw punt van Geert? Families deporteren?
Jij bent bang voor Geert dus lees gewoon het PVV-programma.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:25 schreef Demonhair het volgende:
Maar mensen zijn nou eenmaal bang van waar ze niks van weten.
Dat is geen geruststelling, lijkt mijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij bent bang voor Geert dus lees gewoon het PVV-programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |