Fijne ventquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
HAAH! kaasplankje is mijn wederhelft en die kookt vaker dan ikIk werk onregelmatige diensten, en overwegend avonddiensten. Dan eet ik brood of een kant-en-klaar maaltijd. kaasplankje kookt bijna altijd
En daar is ie véél beter in dan ik
Ja ik merk het meteenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja! Koken is leuk!
En de mannen hier vallen wel degelijk op. En doordat het een goede mix is, hebben we eigenlijk best wel een leuke SC hier!
Ah en alle leuke mannen zijn al weg, vandaar dat alleen de vrouwen overbleven.. Ik snap 'm!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat al die vrouwen hier in deze SC zijn?
Alleen maar om een lekkere knul/man te scoren en ze weten dat die hier te vinden zijn.
hij is spannend!!!!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar net even gekeken en die lijkt me wel wat.
Dat is ook zo. En als ze dan al iets bereiden, heeft het vaak met koken weinig te makenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja valt me al op dat hier veel vrouwen zijn. mannen die koken lijken wel zeldzaam
Fijn zeg, een man die lekker kookt! Hier thuis krijg ik nog steeds af en toe bruine bonen met overgare biefstuk (nou ja niet letterlijk, maar bij wijze van spreken dan). Maar hij doet zijn best!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:52 schreef DarkElf het volgende:
Over mannen die koken, de mr hier kookt in het weekend geregeld en lekker ook
Nu dusquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:49 schreef borisz het volgende:
Met het mes op tafel gaat zo weer beginnen.
Of deze als je Engels goed genoeg is.. en bij voorkeur gewoon allebeiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Tezz het volgende:
Maar LK, eigenlijk moet je als nieuwkomer even deze test doen en het resultaat posten.
quote:
Oke ik ga de test doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Tezz het volgende:
Maar LK, eigenlijk moet je als nieuwkomer even deze test doen en het resultaat posten.
ga jij nou maar met je piemeltje spelen.quote:
Oke, roep ff als je klaar bent, dan schenken we een wijntje in!quote:
Goed bezig Sunquote:
Ik zal 'm ook eens doen, ben natuurlijk ook een nieuwelingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Tezz het volgende:
Ben benieuwd. Denk dat je dezelfde uitkomst hebt als ik. Pure gok, want ik ken je natuurlijk niet (buiten die paar posts in mijn fobo dan).quote:
Ja! Sorry ! Natuurlijk, jij ook!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik zal 'm ook eens doen, ben natuurlijk ook een nieuweling
ooeh ja dat zou ik best leuk vindenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
ga jij nou maar met je piemeltje spelen.
Haha leintje! Dat jij me nou eens aan t lachen zou maken!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geef er een positieve draai aan, je bent niet labiel maar emotioneel flexibel.
Kan Anna überhaupt wel koken eigenlijk?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kook ook. Anna vind het vreselijk.
Vroegah was er toch een andere toelatingstest?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik zal 'm ook eens doen, ben natuurlijk ook een nieuweling
GMTA!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:57 schreef Tezz het volgende:
<gil> Steer! Waar ben je! Je hebt zometeen weer wat analyseer werk te doen! <gil uit>
Oke kijk maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Denk dat je dezelfde uitkomst hebt als ik. Pure gok, want ik ken je natuurlijk niet (buiten die paar posts in mijn fobo dan).
Ik ben niet meer slank maar wel weer gelukkig. En jij bent én slank, én gelukkig. We moeten echt weer eens af gaan spreken want je bent tofquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:55 schreef ColdFeet het volgende:Ik vond de vakantiefoto's leuk - je ziet er goed uit, Lein!
Mijn Meneer kookt ook weleens, maar ik ben toch zeh chef in huis
Oh pas op hoor, dat soort dingen moet je niet te hard zeggen. Want dan roep ik weer iets lulligs hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:58 schreef Windigo het volgende:
Haha leintje! Dat jij me nou eens aan t lachen zou maken!![]()
Ja hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kan Anna überhaupt wel koken eigenlijk?
Nee, vroeger was er de 20/20 toelatingseisquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:59 schreef krakkemieke het volgende:
Vroegah was er toch een andere toelatingstest?![]()
Steer! De toelatingstest is veranderd!
Ohw. Ok. Anna is tof. En jij ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:02 schreef Anthraxx het volgende:
Ja hoor. Ze kan ook goed bakken. Ze vindt het gewoon niet leuk.
Ik kijk wel uit *kusjekroel*quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh pas op hoor, dat soort dingen moet je niet te hard zeggen. Want dan roep ik weer iets lulligs hoor
Gelukkig zijn, dát is belangrijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben niet meer slank maar wel weer gelukkig. En jij bent én slank, én gelukkig. We moeten echt weer eens af gaan spreken want je bent tof
Oh, ik kook ook wel eens hoor. Maar als ik vroege dienst heb, dan kom ik uit werk, doe ik de boodschappen en de afwas en dan wil ik niet meer koken meestal. En ik kook váák als ik bij Isa ben (wat bijna nooit gebeurd). Ik kan ook best wel redelijk koken! *blablabla halve fles wijn op*
Ben met die lange Engelse bezig. Duurt nog ffquote:
Hmmm. Deze is wel voor alle sexen. De 20/20 niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, vroeger was er de 20/20 toelatingseis
Ik had op z'n minst verwacht dat je extravert zou zijn.... Hmm, inschattingsfoutje van me. Wat voor werk/opleiding doe je??quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oke kijk maar
http://www.123test.nl/jun(...)id=f11f1988086601ac6
alleen mijn leeftijd staat er niet meer bij
En je beroep is?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
http://www.123test.nl/jun(...)id=f11f1988086601ac6
alleen mijn leeftijd staat er niet meer bij
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ben met die lange Engelse bezig. Duurt nog ff
Dat was een regel van Lein.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:09 schreef Tezz het volgende:
Hoe zat het ook al weer met die 20/20 regel??? Steeeeeeeeeeeeeeer
LK, je hoort het: toch nog ff de engelse doen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:09 schreef Aure het volgende:
ha! Ik moet nog ff bijlezen maar dat doe ik zo thuis wel. Zit nu in de tramwe hebben een nieuwe zie ik? Hij moet wel ff die engelse jung test doen hoor. Die is beter.
Ja maar ik weet niet meer hoe het zit! Lein, vertel nog eens? Iets met leeftijd en ???quote:
De 20/20 regel was van mij. Minimaal 20 jaar oud en 20 cm langquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:09 schreef Tezz het volgende:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oke, roep ff als je klaar bent, dan schenken we een wijntje in!
Oh ja dat was het!!!!!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De 20/20 regel was van mij. Minimaal 20 jaar oud en 20 cm lang
Is goed!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben ik weer.. heerlijk warme douche op mijn schouders gezet. ga morgen spierpijn hebben vrees ik
![]()
![]()
Eerst nog wat water hoor! Doen we zo het wijntje
Lolquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De 20/20 regel was van mij. Minimaal 20 jaar oud en 20 cm lang
Dat had ik juist ook verwacht ! Heb juist graag mensen om me geen en doe veel dingen met andere mensen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik had op z'n minst verwacht dat je extravert zou zijn.... Hmm, inschattingsfoutje van me. Wat voor werk/opleiding doe je??
Bovenquote:
Vriend!quote:
yes! Nog een E'tjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef rijsttafel het volgende:
Zo wat een werk.
Your Type is
ENFJ
Extraverted Intuitive Feeling Judging
Strength of the preferences %
78 12 12 33
En die ander:
http://www.123test.nl/id=a08f2393982501ac6
De uitslag lijkt op elkaar, maar ik heb geen idee wat ik eraan heb eerlijk gezegd
Cum laude hierquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh ja dat was het!!!!!!!![]()
Zijn er mannen in deze SC die slagen voor deze test???
Leuk! Moet je ook vaak bij mensen/bedrijven op locatie werken of in een werkplaats?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat had ik juist ook verwacht ! Heb juist graag mensen om me geen en doe veel dingen met andere mensen.
Als werk maak ik alumium ramen, deuren etc. Werk meestal in mijn eentje maar ben altijd wel aan het vertellen met collega naast me.
[..]
Boven
ja die is beter! Die moet je doenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ook nog een engelse zie ik nu
<flauwe modus aan> Foto's!!!!!! Bewijs!!!!!!!! <flauwe modus uit>quote:
Ach, we kunnen gerust vrienden zijn hoor. Test of niet. We zijn niet voor niets extravert.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vriend!
Of kan dat dan niet, twee dezelfde types samen?? Ik heb ook geen idee hoor, ik ben dol op testjes maar neem het met een grote korrel zout altijd, haha
we gaan jullie helemaal gek makenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh nee he.. weer zo'n druktemaker
Ach, als Steer er maar wat mee kan..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef rijsttafel het volgende:
De uitslag lijkt op elkaar, maar ik heb geen idee wat ik eraan heb eerlijk gezegd
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.aspquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Iemand een link van die ENegsle ?. Ik ben slecht om dat soort dingen te vinden
Hartje terug, ENFJ maat!quote:
Ik werk alleen maar op de werkplaats.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Leuk! Moet je ook vaak bij mensen/bedrijven op locatie werken of in een werkplaats?
Ik probeerde foto's te PM-en, maar ik kreeg de melding dat de bijlage te groot is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
<flauwe modus aan> Foto's!!!!!! Bewijs!!!!!!!! <flauwe modus uit>
Shit. Ik klikte op je fobo. Ik schrok!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ach, we kunnen gerust vrienden zijn hoor. Test of niet. We zijn niet voor niets extravert.
Volgens mij moet je dan om Lei-ei-ein roepen...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:09 schreef Tezz het volgende:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ach, als Steer er maar wat mee kan..
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Shit. Ik klikte op je fobo. Ik schrok!
Heej DH! De enige man in de SC die daadwerkelijk slaagt voor de 20/20 regel van Lein!quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej DH! De enige man in de SC die daadwerkelijk slaagt voor de 20/20 regel van Lein!
wijn! Sigaretje! Gezelligheid!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Stuiter stuiter stuiter en er is wijn stuiter stuiter stuiter!
Ja waar is hij eigenlijk?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ach, als Steer er maar wat mee kan..
Sun, ik schenk vast in hoor!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Ieeuuuuwww... die enge spin loopt er weer
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik probeerde foto's te PM-en, maar ik kreeg de melding dat de bijlage te groot is.
Boh! Gister ochtend een huisje wezen bekijken dat ook op nogal wat plekken spinnen hadquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Jij bent best leuk!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
En bedankt.
Daar ging onze prille vriendschap.
Nee hoor, die is gezaktquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:20 schreef Tezz het volgende:
Heej DH! De enige man in de SC die daadwerkelijk slaagt voor de 20/20 regel van Lein!
Ik vind ze heel nuttig en zo.. ze eten muggenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Boh! Gister ochtend een huisje wezen bekijken dat ook op nogal wat plekken spinnen had
De Merlot van dat zelfde merk is ook erg lekker.quote:
*proest*quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:18 schreef rijsttafel het volgende:
Ik probeerde foto's te PM-en, maar ik kreeg de melding dat de bijlage te groot is.
Is het een beetje leuk om huisjes te kijken ? zónder spinnen dan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Boh! Gister ochtend een huisje wezen bekijken dat ook op nogal wat plekken spinnen had
quote:
Oeh lekker!quote:
Iehhhh! 4 centimeter spinquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind ze heel nuttig en zo.. ze eten muggenmaar ze moeten niet zomaar dwars door de kamer rennen ineens..
zeker niet als ze 4cm zijn
![]()
Gelukkig heeft Sam hem weg gejaagd
Sam! Tav! Help!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:
I know! Ik ben verslaafd aan dit merk. De rose en de gato bianco (ook een sauvignon) zijn ook super.... En dat voor 4,29 per fles!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
De Merlot van dat zelfde merk is ook erg lekker.
Die heb ik gisteren voor een (groot) deel door de uiensoep gemikt.
Je kan 't ook best, alleen is 't nadien net alsof er een bom is ontploft in de keukenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben niet meer slank maar wel weer gelukkig. En jij bent én slank, én gelukkig. We moeten echt weer eens af gaan spreken want je bent tof
Oh, ik kook ook wel eens hoor. Maar als ik vroege dienst heb, dan kom ik uit werk, doe ik de boodschappen en de afwas en dan wil ik niet meer koken meestal. En ik kook váák als ik bij Isa ben (wat bijna nooit gebeurd). Ik kan ook best wel redelijk koken! *blablabla halve fles wijn op*
Weggejaagd of opgevroten?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind ze heel nuttig en zo.. ze eten muggenmaar ze moeten niet zomaar dwars door de kamer rennen ineens..
zeker niet als ze 4cm zijn
![]()
Gelukkig heeft Sam hem weg gejaagd
Je mag mij ook roepen hoor. Ik vang spinnen zonder enige vrees!quote:
en dat mag jij dan lekker opruimenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan 't ook best, alleen is 't nadien net alsof er een bom is ontploft in de keuken
Pfff pak van mijn hart!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Okee, misschien geef ik de vriendschap nog een kans.
Weggejaagd.. en nu liep ie er weer.. hij zit vlak bij mequote:
Spinnenquote:
oops dat gebeurt bij mij ook altijdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan 't ook best, alleen is 't nadien net alsof er een bom is ontploft in de keuken
Snel dan!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je mag mij ook roepen hoor. Ik vang spinnen zonder enige vrees!
Tezz to the rescue!
Wodka ben ik niet zo'n fan van. Wel van een lekker pilsje of speciaal biertje. En qua sterkte drank vind ik een likeurtje bij de koffie wel lekker of een stevige ouzo of sambuca!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:27 schreef rijsttafel het volgende:
Wijn![]()
Wodka![]()
Later vanavond eens een glaasje wodka-martini nemenGoed voor de griep...
Hij valt je niet meer lastig. Ik heb een goed gesprek met hem gehad!quote:
Oh yeah......quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Weggejaagd.. en nu liep ie er weer.. hij zit vlak bij me![]()
En Sam ligt te tukken in de keuken.. waardeloze waakhond
Gefeli!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:24 schreef rijsttafel het volgende:
DAMENS EN HEREN!! GROOT MOMENT!!!
VIER MET MIJ MEE!!!!
M'n 4000-e post op FOK! Helemaal speciaal voor jullie IN DIT TOPIC!!
Post allen een-smiley om het te vieren!
Ik trakteer:
[ afbeelding ]
Nou.. volgens mij houdt hij zich nog steeds stiekem schuil onder het kussen wat bij ons op de grond ligt andersquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hij valt je niet meer lastig. Ik heb een goed gesprek met hem gehad!
Ja, dat is wel handig.. Sam zou dat denk ik ook wel doen maar ik vond het engquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh yeah......
Neem een kat. Die eten vaak spinnen, ook grote!
Ik heb toevallig nu een wodka omdat die op moet. Thuis drink ik meestal whikseyquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:27 schreef rijsttafel het volgende:
Wijn![]()
Wodka![]()
Later vanavond eens een glaasje wodka-martini nemenGoed voor de griep...
nog eentjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Your Type is
ENFJ
56 25 12 22
Dat zegt de test.. nu tijd voor een sigaretje
Kut-newby.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:24 schreef rijsttafel het volgende:
DAMENS EN HEREN!! GROOT MOMENT!!!
VIER MET MIJ MEE!!!!
M'n 4000-e post op FOK! Helemaal speciaal voor jullie IN DIT TOPIC!!
Post allen een-smiley om het te vieren!
Ik trakteer:
[ afbeelding ]
mijn oude kat (klein vrouwtje) kon echt gróte spinnen aan en opquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat is wel handig.. Sam zou dat denk ik ook wel doen maar ik vond het eng![]()
![]()
Welke drink je graag??quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb toevallig nu een wodka omdat die op moet. Thuis drink ik meestal whikseyen af en toe een malibu
danku dankuquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
gefeliciteerd Rijst!
heb je misschien ook iets hartigs? ik hou niet zo van snoep. oh koek en taart mag je ook trakteren.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Sun! Eergisteren sloeg ik met de mouw van mn pyjama een spin en daarna kon ik em nergens meer vinden. toen trok ik mijn pyjama aan en ging slapen en de volgende dag zag ik em dood op mn mouw dus heb gewoon een hele nacht met een dode spin doorgebracht
Nog steeds die ouwe. Steeds ouwer.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Trouwens hoe is het met golfer?
E's take over the world! Beginnend met dit topic.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:32 schreef Aure het volgende:
[..]
nog eentje2 op één avond, moet m'n geluksavond zijn. Nu zijn de E'tjes niet meer in de minderheid!
moet ik afvallen ofzo?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
danku danku
Nee, wel een dansende wortel:
[ afbeelding ]
eens of twee keer per maand een of twee glazen vind ik ook geen alcohol drinken dus : neequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
ben ik de enige hier in deze SC die geen alcohol drinkt?
Johnnie walker black, Bushmills, Jameson, Highland Park en heb laatst een Yamazaki 10 yrs gekocht ! Die Yamazaki is echt super maar kost wel 40 euro.quote:
Jij hebt weer geheel andere kwalitieten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja, is wel erg.. Niemand wil mijn snoepquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:30 schreef Windigo het volgende:
[..]
Gefeli!![]()
En ik sla t rondje over als t niet erg is
Ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
haha heel verstandig!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
In de auto terug van Frankrijk zat er een hooiwagen in de autoGelukkig dat Thijs hem eerst dood sloeg en niet eerst meldde dat hij dat ging doen.. ik reed..
Jij hebt de test gemanipuleerd omdat ik zei dat ik vermoedde dat jehetzelfde bent als ik !quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Your Type is
ENFJ
56 25 12 22
Dat zegt de test.. nu tijd voor een sigaretje
Ah goed dusquote:
Ja maar hij komt niet meer tevoorschijn hoor. Echt niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. volgens mij houdt hij zich nog steeds stiekem schuil onder het kussen wat bij ons op de grond ligt anders
Als je ook in dat strakke pak wilt passen, dan misschien wel. Dat zou ik niet weten.quote:
Dan zit je hier ook goed, midden tussen whisky liefhebbersquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Johnnie walker black, Bushmills, Jameson, Highland Park en heb laatst een Yamazaki 10 yrs gekocht ! Die Yamazaki is echt super maar kost wel 40 euro.
Heb in totaal 10 verschillende merken whiskey staan
Aha, ken ik jou van Hoolsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgende week ga ik naar de TAL meet. Zie ik Bos en Vaduz ook weer eens. Mijn laatste grote meet was die VBL meet.
Nog een whiskey drinkerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb toevallig nu een wodka omdat die op moet. Thuis drink ik meestal whikseyen af en toe een malibu
Maar ik weet niet hoe jij bentquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jij hebt de test gemanipuleerd omdat ik zei dat ik vermoedde dat jehetzelfde bent als ik !
toevallig afgelopen zaterdag omdat ik toch medicijnen 'vergeten' was die avond een klein flesje flügel op. dat drink ik ongeveer 2x per jaar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eens of twee keer per maand een of twee glazen vind ik ook geen alcohol drinken dus : nee
Ik ook nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Sla de spin dood! Ik ben dol op natuur, maar sommige natuur hoort buiten!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat is wel handig.. Sam zou dat denk ik ook wel doen maar ik vond het eng![]()
![]()
De letters staan notabene onder haar usernaam.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar ik weet niet hoe jij bent
kwaliteiten misschien wel, tieten nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij hebt weer geheel andere kwalitieten.
25 flessenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan zit je hier ook goed, midden tussen whisky liefhebbersWij hebben inmiddels zo'n 25 flessen single malts staan even zo uit mijn hoofd
En een 4pack Ierse Whiskey om te proberen..
Ik was op de VBL meet in 2006. West Ham - Liverpoolquote:
jaa jij dacht lekker makkelijk van die ouwe troep af te komen he!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:35 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, is wel erg.. Niemand wil mijn snoep
ik pjoek?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:36 schreef Bluezz het volgende:
Xena speelt ermee maar eet ze zelden op
Vandaag heeft ze trouwens al 2X flink gepjoekt en zeurt vervolgens weer bij haar bakje om eten
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:40 schreef FutureFairytale het volgende:
kwaliteiten misschien wel, tieten niet
haha grappigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
De letters staan notabene onder haar usernaam.
We zijn vorige zomer naar Schotland geweest, ik dronk sporadisch whisky voor die tijd, Thijs helemaal niet. Nu een jaar later zijn we zo verquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
25 flessenheld
Ik wil er ook maar je merkt dat die goeie ook net wat duurder zijn. Dus ik ga niet meteen 5 flessen dure whiskey kopen
[..]
Ik was op de VBL meet in 2006. West Ham - Liverpool
naah laat maar, vind een spijkerbroek lekkerder zittenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als je ook in dat strakke pak wilt passen, dan misschien wel. Dat zou ik niet weten.
Nee, maar ik zei eerder in dit topic dat ik vermoedde dat jij ook een ENFJ was op basis van onze chat in mijn fobo! Maar ik ken je inderdaad helemaal niet, dus wat was een gok!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ik weet niet hoe jij bent
Ja ik zit wel goed hierquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nog een whiskey drinker! Je valt met je neus in de (echte) boter hier....
Gewoon puur.. Alleen in een cask strength of anders erg sterke doe ik water..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:40 schreef rijsttafel het volgende:
Whiskey is ook voor bazen. Ik heb helaas niets meer.
Goed glas whiskey met een klein beetje water erin(ik vind dat ijs maar in de weg zitten
)
Barbaar. een spin hoort levend buiten en niet dood.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sla de spin dood! Ik ben dol op natuur, maar sommige natuur hoort buiten!
ah zo liefquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ineens zin in een glaasje Limoncello![]()
Maar ik ben solidair met Elf
blegh nee.. geef aan (als ze negatief bezig zijn) dat als ze niks positief te zeggen hebben dat ze dan beter niks kunnen zeggen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef LieLie het volgende:
Ik moet nu dus nog een keer met iemand naar een ander persoon in de straat, die begon over een evaluatie.
Heb er echt helemaal geen zin in, om me een beetje vrijwillig de les te laten lezen. Bleh.
Sssstt.. het is nog van de stooizak van vorig jaar..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaa jij dacht lekker makkelijk van die ouwe troep af te komen he!
ooh vind je mij dan ook lief met mn 2 flesjes flügel per jaar?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah zo lief
maar tis wel een goed slaapmutsje voor je verkouden lijf
Zal ook wel een stuk goedkoper zijn daar. Zelf ben ik nu gek op de Japansequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
We zijn vorige zomer naar Schotland geweest, ik dronk sporadisch whisky voor die tijd, Thijs helemaal niet. Nu een jaar later zijn we zo ver
Wel grappigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, maar ik zei eerder in dit topic dat ik vermoedde dat jij ook een ENFJ was op basis van onze chat in mijn fobo! Maar ik ken je inderdaad helemaal niet, dus wat was een gok!
natuurlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh vind je mij dan ook lief met mn 2 flesjes flügel per jaar?
ik wist het wel!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Sssstt.. het is nog van de stooizak van vorig jaar..
Heb je ook nog iets lekkers voor ons behalve wortels en oud snoep?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Sssstt.. het is nog van de stooizak van vorig jaar..
We gaan er ook niet ver in mee. Dan hadden ze het maar eerder mogen melden. Maar heb sowieso geen zin om het aan te horen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
blegh nee.. geef aan (als ze negatief bezig zijn) dat als ze niks positief te zeggen hebben dat ze dan beter niks kunnen zeggen.
waar ben jij?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:44 schreef Windigo het volgende:
Duisternis verdwijnt niet door het te bestrijden, maar door er licht in te brengen
Ik lees ondertitels sowieso altijd. Dat zegt veel over mensen vind ik altijd!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wel grappigje ondertitel was me ook niet eens opgevallen
Nou dat valt wel mee/tegen.. Vroeger was het er zelfs duurder, nu scheelt het niet veel. Ze heffen daar hoge accijns zodat het voordeel wegvalt..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zal ook wel een stuk goedkoper zijn daar. Zelf ben ik nu gek op de Japansealleen die is duur.
ene oor in, andere oor uit. gelukkig ben je niet alleen. en na hen kun jij ook je zegje dan als je dat wilt. misschien begrijpen ze dan waar jij mee zitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
We gaan er ook niet ver in mee. Dan hadden ze het maar eerder mogen melden. Maar heb sowieso geen zin om het aan te horen.
Aan het zweven, hoort bij mn INFP zijnquote:
ik lach altijdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik lees ondertitels sowieso altijd. Dat zegt veel over mensen vind ik altijd!
Daar moet ik je wel gelijk in geven. Ik wist de betekenis van je ondertitel ook niet dus misschien dat hij mij daarom niet was opgevallen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik lees ondertitels sowieso altijd. Dat zegt veel over mensen vind ik altijd!
amenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:48 schreef Windigo het volgende:
[..]
Aan het zweven, hoort bij mn INFP zijn![]()
De Peyote-ceremoniekaart waarschuwt je dat er nu gelegenheid is om het Zelf te ontdekken en om tot expansieve groei te komen. Je bent nooit zo beperkt als je zelf denkt. De bronnen van het ware Zelf zijn vol potentieel.
Het overwinnen van in de geest gecreeerde beperking zal je in staat stellen deze nieuwe vermogens te ontdekken en te weten dat alle doelen mogelijk zijn. Denk eraan dat het besluit om je angsten te lijf te gaan het begin van het Heilig Pad is.
Ok, ik ben om en ga er zo eentje nemen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:44 schreef DarkElf het volgende:
ah zo lief
maar tis wel een goed slaapmutsje voor je verkouden lijf
Gadverdamme. Kan Sam hem niet gewoon ff opeten?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef Sunnythesun het volgende:
TEZZZZ!!!! Hij loopt weer!!!!![]()
![]()
Zit nu onder me onder de bank
Die naam zegt me niks. Ik heb 1 keer een Japanse geproefd en die had een tak in de fles. Naam weet ik niet meer, maar hij was echt lekker. Daarom heb ik mij die Yamazaki 10yrs gekocht.. Ik heb een whiksey winkel in de stad dus ook nog eens fijn voor de informatie.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee/tegen.. Vroeger was het er zelfs duurder, nu scheelt het niet veel. Ze heffen daar hoge accijns zodat het voordeel wegvalt..
Ik heb wel eens de Amruth geproefd, Indiaas meen ik. Lekker..
jij bah't, hij bah't, ikquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ik kots zij kotsen xena doet grOte kots
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
jij bent ook makkelijk over te halen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ok, ik ben om en ga er zo eentje nemen.
Ik ben niet eens naar koor geweest dus ik ben té zielig ook om non alco te zijn![]()
Ah. Pjoeken! Nu snap ik hem!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ik kots zij kotsen xena doet grOte kots
Dat is fijn om in de buurt te hebben. Hier vlak bij zit ook een goede.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die naam zegt me niks. Ik heb 1 keer een Japanse geproefd en die had een tak in de fles. Naam weet ik niet meer, maar hij was echt lekker. Daarom heb ik mij die Yamazaki 10yrs gekocht.. Ik heb een whiksey winkel in de stad dus ook nog eens fijn voor de informatie.
toevallig 2x een spellingsfout of is whiksey een grapje van je?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die naam zegt me niks. Ik heb 1 keer een Japanse geproefd en die had een tak in de fles. Naam weet ik niet meer, maar hij was echt lekker. Daarom heb ik mij die Yamazaki 10yrs gekocht.. Ik heb een whiksey winkel in de stad dus ook nog eens fijn voor de informatie.
Mijn ondertitel geeft aan dat je om jezelf moet kunnen lachen, dat je niet altijd alles in het leven zo serieus moet nemen en dat een stukje zelfkennis je vaak erg ver brengt!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar moet ik je wel gelijk in geven. Ik wist de betekenis van je ondertitel ook niet dus misschien dat hij mij daarom niet was opgevallen.
pak em met een stukje toiletpapier en spoel em doorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Jij bent wel snel om te lullen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ok, ik ben om en ga er zo eentje nemen.
Ik ben niet eens naar koor geweest dus ik ben té zielig ook om non alco te zijn![]()
Is de Ierse spelling, is niet fout..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toevallig 2x een spellingsfout of is whiksey een grapje van je?
Dat dacht ik ook toen ik het las jaquote:
Pakkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pak em met een stukje toiletpapier en spoel em door
W*hik*seyquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is de Ierse spelling, is niet fout..
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is de Ierse spelling, is niet fout..
Oh lol!! Ik zat maar half op te lettenquote:
oh die werd vorige week door mijn kat in huis uitgespuugd en toen at hij hem niet op!quote:
Ik bedoelde ENFJ! onder je naam. Ik wist niet wat het betekende dus vandaar dat ik die test niet kon vervalsenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn ondertitel geeft aan dat je om jezelf moet kunnen lachen, dat je niet altijd alles in het leven zo serieus moet nemen en dat een stukje zelfkennis je vaak erg ver brengt!
enjoy! tis een leuke afleveringquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:56 schreef golfer het volgende:
We gaan even naar de DVDopname van Masterchaf kijken.
slaap lekker meisje met veel vriendenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik het las ja
En ik ben uitgenodigt voor een feestje volgende week! Ik heb nog vrienden!![]()
Nu ga ik slapen, want voldoende rust nemen móet wel met mn lichamelijke chaos.
Welterusten iedereen
Mijn reddende engel vind het net zo eng als ikquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh die werd vorige week door mijn kat in huis uitgespuugd en toen at hij hem niet op!
gelukkig was mijn reddende engel er en die ruimde hem op
Jij hebt net als FFT ook al een piemeltje?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh lol!! Ik zat maar half op te letten![]()
Soms lukt multitasken minder goed dan je van een vrouw mag verwachten
Ja ik ken ze. Die lopen hier in huis ook. Sommige hoor je zelfs over het parket lopen........ Ik vang ze altijd zo snel mogelijk en zonder dat mijn man het ziet, want hij is dus panisch van spinnen!quote:
Yeah! Fijn een feest!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik het las ja
En ik ben uitgenodigt voor een feestje volgende week! Ik heb nog vrienden!![]()
Nu ga ik slapen, want voldoende rust nemen móet wel met mn lichamelijke chaos.
Welterusten iedereen
Er zat zeker iets in je oogquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh lol!! Ik zat maar half op te letten![]()
Soms lukt multitasken minder goed dan je van een vrouw mag verwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de mijne heeft t er ook niet opquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mijn reddende engel vind het net zo eng als ik
Geestelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij hebt net als FFT ook al een piemeltje?
aah joh kom op, je raakt em niet met je vingers aan,,quote:
Ja dat maakt de keuze toch een stuk makkelijker dan de Gall en Gall of de Makroquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is fijn om in de buurt te hebben. Hier vlak bij zit ook een goede.Eigenaar heeft me laatst goed geholpen een leuke fles voor TAV uit te kiezen voor zijn verjaardag
Telkens een typ fout die ik vaker maak doordat ik snel typquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toevallig 2x een spellingsfout of is whiksey een grapje van je?
Om eerlijk te zijn weet ik het ook niet precies hoor! Die test is een running gag hier in de SC en hoewel ik kan lezen (en dus weet wat mijn letters betekenen) neem ik het echt met een grote korrel zout!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik bedoelde ENFJ! onder je naam. Ik wist niet wat het betekende dus vandaar dat ik die test niet kon vervalsen
Maar je hebt helemaal gelijk met wat je zegt
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Sun heeft geen toiletpapier haha haha haha![]()
![]()
![]()
Ja heb er heel veel zin inquote:
ahum!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij hebt net als FFT ook al een piemeltje?
ze zijn altijd met 2 zeggen zequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
dit is gek.. hij zat onder de bank en nu rent ie ineens van een hele andere kant weer de kamer door en onder de bank.. Volgens mij zijn het er gewoon meer!! De grote jaarlijkse huisspinnenvergadering!!
beker/glas erover zetten. Kartonnetje eronder schuiven. Optillen en buiten weggooien. *Ril*quote:
Ja ik geloof er ook niet zo in. Zo'n test is wel leuk, maar om mensen echt te leren kennen moet je er een paar keer mee om gaan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn weet ik het ook niet precies hoor! Die test is een running gag hier in de SC en hoewel ik kan lezen (en dus weet wat mijn letters betekenen) neem ik het echt met een grote korrel zout!
Mannen in pak!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:59 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja heb er heel veel zin inT is lang geleden, en nog een echt feestje met mannen in pak enzo ook nog
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
beker/glas erover zetten. Kartonnetje eronder schuiven. Optillen en buiten weggooien. *Ril*
Ik wilde het al niet zeggen............. god hoe zeg ik dit............ shit..........nou ja in een spoiler dan maar:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:dit is gek.. hij zat onder de bank en nu rent ie ineens van een hele andere kant weer de kamer door en onder de bank.. Volgens mij zijn het er gewoon meer!! De grote jaarlijkse huisspinnenvergadering!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
Nja, dit zijn internettesten, maar de theorie er achter is wel wetenschappelijk en wordt veel gebruikt bij assessments in het bedrijfsleven en zo. Dus helemaal onzin is het ook weer niet, alleen wat te simpel zo in deze vorm om er echt betekenis uit te halenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik geloof er ook niet zo in. Zo'n test is wel leuk, maar om mensen echt te leren kennen moet je er een paar keer mee om gaan.
Ja en ze zijn zeer zeker niet vervelend om te zien, mijn ex isquote:
Dat ben ik helemaal met je eens!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik geloof er ook niet zo in. Zo'n test is wel leuk, maar om mensen echt te leren kennen moet je er een paar keer mee om gaan.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik wilde het al niet zeggen............. god hoe zeg ik dit............ shit..........nou ja in een spoiler dan maar:Ja, dat is dan wel weer koddigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze leek ook wel wat kleiner, was het mannetje dus
![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Sun; gefeliciteerd met je nieuwe familie
ik ooook! morgen nog 1 dag werken en dan 's avonds tas inpakkeennnnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga nog 1 sigaretje roken en dan slapen
Morgen mijn laatste werkdag en dan weekend
Fijne avond samen !
Sigaretje is een goed plan! Maar ik wil nog niet slapen......... ik neem gewoon nog een wijntje!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga nog 1 sigaretje roken en dan slapen
Morgen mijn laatste werkdag en dan weekend
Fijne avond samen !
edit: idd sunny
Precies........quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:04 schreef rijsttafel het volgende:
Die test
Alsof je mensen kan indelen in 8 groepjes.
16.. en ja, dat kan dus.. ongeveer..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:04 schreef rijsttafel het volgende:
Die test
Alsof je mensen kan indelen in 8 groepjes.
Ja in de dierenwereld is het mannetje vaak kleiner en mooier. Bij ons is dat net andersom!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel weer koddigEn deze leek ook wel wat kleiner, was het mannetje dus
16 inderdaadquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
16.. en ja, dat kan dus.. ongeveer..
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja in de dierenwereld is het mannetje vaak kleiner en mooier. Bij ons is dat net andersom!
Alleen bij vieze insecten is dat zoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
en vaak worden ze opgegeten na de daad
![]()
En terecht!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Het ligt er natuurlijk ook maar net aan in wat voor situaties je jezelf visualiseert als je zo'n vraag beantwoordt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Precies........
Maar ik vind het wel grappig om de uitslagen te zien.
Ben ook dol op dit soort vraag-antwoord-spelletjes. En ja, dit is een test met een wetenschappelijke achtergrond en ja ik neem sommige dingen ook wel serieus maar come on.... een test van vijf minuutjes en je valt in een bepaald vakje??? Not dus.
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
En net zo ongeveer als de "bereken je vetpercentage aan de hand van je BMI x dit + dat" testquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
16.. en ja, dat kan dus.. ongeveer..
Ik heb een heel boek gedaan met die test. En uit die korte testen komt hetzelfde.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, dit zijn internettesten, maar de theorie er achter is wel wetenschappelijk en wordt veel gebruikt bij assessments in het bedrijfsleven en zo. Dus helemaal onzin is het ook weer niet, alleen wat te simpel zo in deze vorm om er echt betekenis uit te halen
Culinaire usernamequote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En net zo ongeveer als de "bereken je vetpercentage aan de hand van je BMI x dit + dat" test
Ja ik snap je helemaal, maar je moet proberen er boven te staan! Niemand anders wilde dit doen en jij hebt toen de verantwoordelijkheid op je genomen, dus ze mogen niet zeuren, ze moeten juist blij zijn dat er iemand was die het wél wilde doen. Maargoed, die mensen zijn dom dus die blijven natuurlijk wel zeuren, gewoon je ene oor in laten gaan en de ander weer uit. En anders trek je je terug en laat je het ze zelf maar oplossen!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Ja, eigenlijk wel. Maar ik zit er maar meeIk voel me zo aangesproken en aangevallen daardoor. Ik had mijn nek uitgestoken en ben maar 'straatvertegenwoordiger' geworden, en dan krijg je dit. Doe het dan lekker zelf. Maar dat willen ze ook niet, nou
![]()
En datdenk ik dan, maar toch vreet het aan me
Ja, ik denk ook dat het zeker een goede indicatie kan gevenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb een heel boek gedaan met die test. En uit die korte testen komt hetzelfde.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:12 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik snap je helemaal, maar je moet proberen er boven te staan! Niemand anders wilde dit doen en jij hebt toen de verantwoordelijkheid op je genomen, dus ze mogen niet zeuren, ze moeten juist blij zijn dat er iemand was die het wél wilde doen. Maargoed, die mensen zijn dom dus die blijven natuurlijk wel zeuren, gewoon je ene oor in laten gaan en de ander weer uit. En anders trek je je terug en laat je het ze zelf maar oplossen!!
Zelfs ook al willen ze het niet zelf doen, gewoon zeggen dat je er klaar mee bent als zij zo achterlijk blijven doenquote:
Ik snap je gevoel hier in helemaalquote:
En daarbij is het een momentopname. Je doet even snel die test, terwijl je misschien genoeg scenario's kan bedenken waarin je anders zou rerageren!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk ook maar net aan in wat voor situaties je jezelf visualiseert als je zo'n vraag beantwoordt.
Iemand die voor z'n werk veel analytisch bezig is zal zich daarmee identificeren terwijl hij als persoon in andere situaties helemaal niet zo analytisch hoeft te zijn. Komt er dus iets scheefs uit zo'n test.
Ja, als ze niet verder komt dan de dingen waarvan wij denken dat ze een probleem maakt dan ben ik er ook wel klaar mee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Zelfs ook al willen ze het niet zelf doen, gewoon zeggen dat je er klaar mee bent als zij zo achterlijk blijven doen
Is het de I?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel hier in helemaalZou er ook echt mee in mijn maag zitten, hoe onredelijk ook..
Dát is 't ook een beetje wat mij tegen de borst stuit, de test stelt 4 algemene vragen hoe te handelen in bepaalde situaties, en baseert aan de hand van de uitslag jou persoonlijkheidquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:16 schreef Tezz het volgende:
En daarbij is het een momentopname. Je doet even snel die test, terwijl je misschien genoeg scenario's kan bedenken waarin je anders zou rerageren!
Het is net als met je horoscoop: je herkent altijd wel iets van jezelf in de uitslag!
Maar aan de andere kant doet iedereen de test op dezelfde manier en met dezelfde intentie en dan is het wel weer grappig om te zien wat er uit komt!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dát is 't ook een beetje wat mij tegen de borst stuit, de test stelt 4 algemene vragen hoe te handelen in bepaalde situaties, en baseert aan de hand van de uitslag jou persoonlijkheid
Dat extravert klopt wel in mijn geval kan ik in ieder geval zeggenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant doet iedereen de test op dezelfde manier en met dezelfde intentie en dan is het wel weer grappig om te zien wat er uit komt!
het zijn wel meer dan 4 vragen hoor......quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dát is 't ook een beetje wat mij tegen de borst stuit, de test stelt 4 algemene vragen hoe te handelen in bepaalde situaties, en baseert aan de hand van de uitslag jou persoonlijkheid
Nou, dat klopt in mijn geval ook wel!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat extravert klopt wel in mijn geval kan ik in ieder geval zeggen
Dat feeling heb ik dan weer ernstige twijfels over
Mijn ondertitel wil zeggen dat ik alles met een korreltje sambal neemquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, dat klopt in mijn geval ook wel!
En ach, mijn ondertitel is jarenlang geweest 'what's in a name'......Nu heb ik dat vervangen door mijn vier lettertjes, maar eigenlijk bedoel ik er hetzelfde mee, haha!
Haha! Heel verstandig jongen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mijn ondertitel wil zeggen dat ik alles met een korreltje sambal neem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |