Fijne ventquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
HAAH! kaasplankje is mijn wederhelft en die kookt vaker dan ikIk werk onregelmatige diensten, en overwegend avonddiensten. Dan eet ik brood of een kant-en-klaar maaltijd. kaasplankje kookt bijna altijd
En daar is ie véél beter in dan ik
Ja ik merk het meteenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja! Koken is leuk!
En de mannen hier vallen wel degelijk op. En doordat het een goede mix is, hebben we eigenlijk best wel een leuke SC hier!
Ah en alle leuke mannen zijn al weg, vandaar dat alleen de vrouwen overbleven.. Ik snap 'm!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat al die vrouwen hier in deze SC zijn?
Alleen maar om een lekkere knul/man te scoren en ze weten dat die hier te vinden zijn.
hij is spannend!!!!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar net even gekeken en die lijkt me wel wat.
Dat is ook zo. En als ze dan al iets bereiden, heeft het vaak met koken weinig te makenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja valt me al op dat hier veel vrouwen zijn. mannen die koken lijken wel zeldzaam
Fijn zeg, een man die lekker kookt! Hier thuis krijg ik nog steeds af en toe bruine bonen met overgare biefstuk (nou ja niet letterlijk, maar bij wijze van spreken dan). Maar hij doet zijn best!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:52 schreef DarkElf het volgende:
Over mannen die koken, de mr hier kookt in het weekend geregeld en lekker ook
Nu dusquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:49 schreef borisz het volgende:
Met het mes op tafel gaat zo weer beginnen.
Of deze als je Engels goed genoeg is.. en bij voorkeur gewoon allebeiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Tezz het volgende:
Maar LK, eigenlijk moet je als nieuwkomer even deze test doen en het resultaat posten.
quote:
Oke ik ga de test doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Tezz het volgende:
Maar LK, eigenlijk moet je als nieuwkomer even deze test doen en het resultaat posten.
ga jij nou maar met je piemeltje spelen.quote:
Oke, roep ff als je klaar bent, dan schenken we een wijntje in!quote:
Goed bezig Sunquote:
Ik zal 'm ook eens doen, ben natuurlijk ook een nieuwelingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Tezz het volgende:
Ben benieuwd. Denk dat je dezelfde uitkomst hebt als ik. Pure gok, want ik ken je natuurlijk niet (buiten die paar posts in mijn fobo dan).quote:
Ja! Sorry ! Natuurlijk, jij ook!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik zal 'm ook eens doen, ben natuurlijk ook een nieuweling
ooeh ja dat zou ik best leuk vindenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
ga jij nou maar met je piemeltje spelen.
Haha leintje! Dat jij me nou eens aan t lachen zou maken!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geef er een positieve draai aan, je bent niet labiel maar emotioneel flexibel.
Kan Anna überhaupt wel koken eigenlijk?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kook ook. Anna vind het vreselijk.
Vroegah was er toch een andere toelatingstest?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik zal 'm ook eens doen, ben natuurlijk ook een nieuweling
GMTA!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:57 schreef Tezz het volgende:
<gil> Steer! Waar ben je! Je hebt zometeen weer wat analyseer werk te doen! <gil uit>
Oke kijk maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Denk dat je dezelfde uitkomst hebt als ik. Pure gok, want ik ken je natuurlijk niet (buiten die paar posts in mijn fobo dan).
Ik ben niet meer slank maar wel weer gelukkig. En jij bent én slank, én gelukkig. We moeten echt weer eens af gaan spreken want je bent tofquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:55 schreef ColdFeet het volgende:Ik vond de vakantiefoto's leuk - je ziet er goed uit, Lein!
Mijn Meneer kookt ook weleens, maar ik ben toch zeh chef in huis
Oh pas op hoor, dat soort dingen moet je niet te hard zeggen. Want dan roep ik weer iets lulligs hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:58 schreef Windigo het volgende:
Haha leintje! Dat jij me nou eens aan t lachen zou maken!![]()
Ja hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kan Anna überhaupt wel koken eigenlijk?
Nee, vroeger was er de 20/20 toelatingseisquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:59 schreef krakkemieke het volgende:
Vroegah was er toch een andere toelatingstest?![]()
Steer! De toelatingstest is veranderd!
Ohw. Ok. Anna is tof. En jij ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:02 schreef Anthraxx het volgende:
Ja hoor. Ze kan ook goed bakken. Ze vindt het gewoon niet leuk.
Ik kijk wel uit *kusjekroel*quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh pas op hoor, dat soort dingen moet je niet te hard zeggen. Want dan roep ik weer iets lulligs hoor
Gelukkig zijn, dát is belangrijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben niet meer slank maar wel weer gelukkig. En jij bent én slank, én gelukkig. We moeten echt weer eens af gaan spreken want je bent tof
Oh, ik kook ook wel eens hoor. Maar als ik vroege dienst heb, dan kom ik uit werk, doe ik de boodschappen en de afwas en dan wil ik niet meer koken meestal. En ik kook váák als ik bij Isa ben (wat bijna nooit gebeurd). Ik kan ook best wel redelijk koken! *blablabla halve fles wijn op*
Ben met die lange Engelse bezig. Duurt nog ffquote:
Hmmm. Deze is wel voor alle sexen. De 20/20 niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, vroeger was er de 20/20 toelatingseis
Ik had op z'n minst verwacht dat je extravert zou zijn.... Hmm, inschattingsfoutje van me. Wat voor werk/opleiding doe je??quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oke kijk maar
http://www.123test.nl/jun(...)id=f11f1988086601ac6
alleen mijn leeftijd staat er niet meer bij
En je beroep is?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
http://www.123test.nl/jun(...)id=f11f1988086601ac6
alleen mijn leeftijd staat er niet meer bij
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ben met die lange Engelse bezig. Duurt nog ff
Dat was een regel van Lein.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:09 schreef Tezz het volgende:
Hoe zat het ook al weer met die 20/20 regel??? Steeeeeeeeeeeeeeer
LK, je hoort het: toch nog ff de engelse doen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:09 schreef Aure het volgende:
ha! Ik moet nog ff bijlezen maar dat doe ik zo thuis wel. Zit nu in de tramwe hebben een nieuwe zie ik? Hij moet wel ff die engelse jung test doen hoor. Die is beter.
Ja maar ik weet niet meer hoe het zit! Lein, vertel nog eens? Iets met leeftijd en ???quote:
De 20/20 regel was van mij. Minimaal 20 jaar oud en 20 cm langquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:09 schreef Tezz het volgende:
Hoe zat het ook al weer met die 20/20 regel??? Steeeeeeeeeeeeeeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |