SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Fx gaat juist problemen krijgen/geven omdat ze nog een zwaar verouderde engine gebruiken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:42 schreef zuivelyoghurt het volgende:
De enige browser die niet mee doet met de webstandaard
Firefox ftw
Ik snap niet helemaal hoe dit goed nieuws is. Ik vind IE ook niets, maar gebruik het dus ook niet. Wat anderen doen zal me echter aan mijn reet roesten, dus of nou 99,9999% IE gebruikt, of 0%, dat is me om het even en dus goed noch slecht nieuws.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef remlof het volgende:
Wat mij betreft is dit erg goed nieuws, want hoewel niet meer zo brak als in de tijd van IE 3, 4, 5 en 6 lapt Microsoft met hun laatste twee versies nog steeds algemeen geaccepteerde standaarden aan hun laars wat betreft HTML, CSS en javascript.
Als je ook webdeveloper was zou je het wel snappenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal hoe dit goed nieuws is. Ik vind IE ook niets, maar gebruik het dus ook niet. Wat anderen doen zal me echter aan mijn reet roesten, dus of nou 99,9999% IE gebruikt, of 0%, dat is me om het even en dus goed noch slecht nieuws.
Ja hallo, ik ben geen nerdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je ook webdeveloper was zou je het wel snappen
Monopolie lijdt tot stagnatie van innovatie en ontwikkeling. Toen Microsoft Netscape verslagen had, was er lange tijd nauwelijks ontwikkeling van Internet Explorer. Waarom zouden ze ook, er was toch geen concurrentie.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal hoe dit goed nieuws is. Ik vind IE ook niets, maar gebruik het dus ook niet. Wat anderen doen zal me echter aan mijn reet roesten, dus of nou 99,9999% IE gebruikt, of 0%, dat is me om het even en dus goed noch slecht nieuws.
En waarom zou ik ontwikkeling van IE willen zien als ik het programma niet gebruik?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Monopolie lijdt tot stagnatie van innovatie en ontwikkeling. Toen Microsoft Netscape verslagen had, was er lange tijd nauwelijks ontwikkeling van Internet Explorer. Waarom zouden ze ook, er was toch geen concurrentie.
Verdomme Bart, je reageert echt irritant.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Bart het volgende:
[..]
En waarom zou ik ontwikkeling van IE willen zien als ik het programma niet gebruik?
Sommige dingen kúnnen niet eens in Internet Explorer, zoals CSS gebruiken voor afgeronde hoeken van div's.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:52 schreef Bart het volgende:
Maar hoezo heb je er als webdeveloper voordeel van? Je zal toch nog steeds moeten zorgen dat de dingen die je maakt goed werken in IE, tenzij het marktaandeel wel heel klein wordt, zeg onder de 10% ofzo... En dat zal echt niet gebeuren.
Hoezo? Het komt op mij over als een of andere hetze tegen IE, want IE is kut, want MS is kut, blablabla, terwijl het eigenlijk geen kloot uitmaakt als je het toch niet gebruiktquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verdomme Bart, je reageert echt irritant..
Als het aandeel van IE achteruit gaat, hebben o.a. FF en Chrome hier profijt van. Zij houden al rekening met bepaalde CSS3 en HTML5-principes. Wil IE iets aan het verlies doen, moeten ze wel bijblijven en dus hun browser verbeteren.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:52 schreef Bart het volgende:
Maar hoezo heb je er als webdeveloper voordeel van? Je zal toch nog steeds moeten zorgen dat de dingen die je maakt goed werken in IE, tenzij het marktaandeel wel heel klein wordt, zeg onder de 10% ofzo... En dat zal echt niet gebeuren.
Het gaat om het geheel. De gebruiker heeft nu een keuze tussen verschillende serieuze browsers. Dat houdt de ontwikkelaars scherp. Ze kunnen het zich niet veroorloven om ontwikkeling te laten stagneren. Dus wat dat betreft is het goed dat IE geen monopolie meer heeft.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Bart het volgende:
[..]
En waarom zou ik ontwikkeling van IE willen zien als ik het programma niet gebruik?
9 Beta kan dat wel geloof ik.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Sommige dingen kúnnen niet eens in Internet Explorer, zoals CSS gebruiken voor afgeronde hoeken van div's.
Nou, ik heb IE 9 beta, en op twitter is alles nog gewoon vierkant.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
9 Beta kan dat wel geloof ik.
Ja Ja, nu pas...
Mja oké, op die manier bekeken is het voor de ontwikkelaars wel mooi dat IE marktaandeel kwijtraaktquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het gaat om het geheel. De gebruiker heeft nu een keuze tussen verschillende serieuze browsers. Dat houdt de ontwikkelaars scherp. Ze kunnen het zich niet veroorloven om ontwikkeling te laten stagneren. Dus wat dat betreft is het goed dat IE geen monopolie meer heeft.
Dan gebruikt Twitter geen IE-hack :-)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nou, ik heb IE 9 beta, en op twitter is alles nog gewoon vierkant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |