Kun je uitleggen wat het is?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:13 schreef Vortix het volgende:
Zo, net een introductieles thaiboxen gevolgd. Best wel leuk, heel opvallend hoeveel ik herkende uit MZV. Denk wel dat ik ermee doorga, nog even de komende drie maanden
Oow.. ik weet niet wat ik precies had gelezen, maar geen thaiboxen..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:26 schreef Vortix het volgende:
Thaiboxen is ongeveer net als kickboxen maar dan met omhelzen, vastpakken en kniewerk, als je begrijpt wat ik bedoel.
Okequote:En MZV is Militaire Zelf Verdediging, wat jij ook gaat doen op de KMS. Een allegaartje van vechtsporten
Wat een mooi slank toestelquote:
Ik ben benieuwd.quote:Hans Hillen is sinds 12 juni 2007 namens het Christen-Democratisch Appèl lid van de Eerste Kamer der Staten-Generaal. Eerder was hij twaalf jaar lang lid van de Tweede Kamer. Hillen was tevens actief als columnist voor het opinieblad Elsevier en voorzitter van het College voor zorgverzekeringen.
Hillen groeide op in Hilversum en ging daarna in Utrecht eerst journalistiek (1 jaar) en daarna sociologie studeren. Hij werkte 14 jaar voor de NOS-tv, waarvan 6 jaar als politiek verslaggever van het NOS Journaal.
Ook werkte hij 6 jaar als leraar. In 1983 werd hij voorlichter van minister van Financiën Onno Ruding. In maart 1990 werd Hillen lid van de Tweede Kamer. Hij hield zich in het parlement bezig met defensie, buitenlandse zaken, mediabeleid en rijksuitgaven. Tevens was hij secretaris van zijn fractie (vanaf 1998).Hij had een goed gevoel voor publiciteit en schuwde het doen van harde uitspraken niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |