quote:
Ja, ik heb nu gewoon meer informatie over de functie gekregen, die was namelijk nergens te vinden en weinig mensen konden mij erover vertellen.
Ik was ook bang dat ik als ik er zo weinig van af wist, ik voor lul zou staan bij het AAC.
Goed, het was een beetje booring maar uiteindelijk had ik een gesprek met een vrouwelijke OKTer en die heeft mij gewoon ontzettend veel verteld waar ik ook echt wat aan heb.
Dus ben heel blij dat ik het gedaan heb.
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:23 schreef Vronsky het volgende:[..]
De meeste kazernes liggen in the middle of nowhere, de Bernhard Kazerne is een van de weinige uitzonderingen volgens mij.
Wees maar blij dat je niet naar de Peel moest.

Nou, ik vond die in Weert ook niet echt achteraf zitten...
Maar dit sloeg echt alles

.
Ik was 1. de weg kwijt op de kazerne

, loop ik daar als enige burger en gewoon doorlopen hé! Uiteindelijk de ingang weer gevonden, pas ingeleverd... moest ik nog een heel stuk naar de hoofdweg lopen, loop ik daar zie ik die rot buurtbus voorbij sjezen

.
Ik wist ook niet welke halte ik moest hebben, dus eerst naar de ene gelopen (aan de overkant), nou die was het dus niet... vervolgens weer terug gelopen en toen ik er net stond kwam de bus er gelukkig al aan...
Buschauffeur helemaal lijp, wilde weten wat ik daar deed als vrouw zijnde

.
Ach, we zijn weer thuis.
Zo eerst naar de stad want in alle haast heb ik mijn riem vanochtend kapot getrokken. (ken mijn eigen kreften niet).
OW!
Ook gebeld door Amsterdam en eind van deze maand wordt ik gepland voor AAC gesprek dat betekend dat ik aankomende weken dus ook naar de keuringen moet. We wachten af

.